Особистісно-орієнтований підхід у ціннісному ставленні до людей
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
З досвіду роботи класного керівника Чепівської ЗОШ Молнар Ганни Василівни Особистісно-орієнтований підхід у ціннісному ставленні до людей
Мої “золоті” правила Не забороняти, а направляти. Не управляти, а співуправляти. Не змушувати, а переконувати. Не командувати,а організовувати. Не обмежувати, надавати свободу вибору. Не перебивати,а давати можливість розповісти про “гріхи”
Напрямки виховної роботи Формування учнівського колективу Взаєморозуміння Співпраця класний керівник- батьки Розвиток особистості Особистісно- орієнтований підхід Толерантність
Принципи класного керівника Відвертість Діяльність Співтворчість Свобода участі Зворотній зв”язок Успішність Привабливість майбутньої справи
Робота класного керівника з учнівським колективом Індивідуальна робота Психолого-педагогічні спостереження Вивчення особистості учня Вивчення громадської думки про учня Педагогічна діагностика (анкети, тести) Педагогічні спостереження за характером відносин між школярами Бесіда з батьками
Алгоритм виховної роботи колективне планування Попередня робота Колективна підготовка Колективне підведення підсумків Колективне проведення справи
Самооцінка Ти щодня вимагаєш чого-небудь від батьків? Тобі байдуже, чого хочуть інші? У школі ти виконуєш тільки ті завдання, які оцінюються? Тобі не подобається ділитись з іншими. Ти вважаєш, що нікому нічого не зобов’язаний.
Форми виховної роботи Години спілкування Диспути Дискусії Свята Презентації професій Рольові ігри Подорожі Інтелектуальні ігри Відверті розмови Змагання Захисти проектів Акції Виставки
Байдужість не прощається Не бійся друзів - найбільше, що вони можуть зробити-це зрадити тебе. Не бійся ворогів – найгірше, що вони можуть зробити – це вбити тебе. Бійся байдужих. Через їхню мовчазну згоду у світі є і зрада, і вбиство, і всі нещастя на Землі.
“Учитель повинен знати і розуміти, що на його совісті - доля кожної дитини.” В.Сухомлинський.
Пам*ятаймо,що саме нам класним керівникам, довіряють найдорожче – дітей. Нашу надію, наше майбутне. Саме ми виховуємо із дітей майбутніх повноцінних членів суспільства.Я, особисто,намагаюсь вселяти дітям віру у власні сили, розвивати самостійність та ініціативу. Спонукати до творчої праці, аби не зникло бажання щоразу піднятись на сходинку вище, щоб зазирнути в таємницю невідомого і ще на крок стати ближче до тайни пізнання – себе у світі і світу в собі.
Я навчаю і учнів своїх і дітей: Прихиляйтесь до щирих і добрих людей. Я ніколи не зрадила друзів своїх. І радію, і тішусь, й молюся за них. Я знаходила щось у житті і губила, Розправляла потрощені долею крила. Я обрала дорогу важку і тернисту. Вже й літа нанизались, неначе намисто. Намагалася жити і так працювати, Щоб і недруг міг добре слово сказати. Я навчатиму й далі дітей. Щоб горнулись до світлих порядних людей І вдивлялись у себе, плекали надії, У розумних навчались і слова і діла
Схожі презентації
Категорії