Науково-методичні засади діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу в країні
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Науково-методичні засади діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу Татаринов М.В., завідувач Центру методичної роботи з керівними кадрами КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»
Управлінська діяльність характеризується наявністю загальних рис людської діяльності і специфічними особливостями Науково-методична діяльність – особливий вид професійної діяльності
Педагогічна діяльність: вчитель – учні Управлінська та науково-методична діяльність: керівник – педагоги
Управлінські та науково-методичні вміння формуються в процесі навчання та набуття практичного досвіду
Групи управлінських і науково-методичних умінь і навичок Складні інтегровані уміння і навички Професійні уміння і навички
Рівні готовності до управлінської та науково-методичної діяльності Інформаційний Адаптивний Локально-моделюючий Системно-моделюючий Екстраполяційний
Результати порівняння Актуальні: теоретичні основи управління; нормативно-правове забезпечення діяльності; контрольно-аналітична діяльність; інноваційні підходи в управлінській діяльності. Другорядні: уміння використовувати теоретичні основи управління в діяльності директора школи; самоменеджмент; науково-методична робота з педкадрами
Схожі презентації
Категорії