Міні-проекти як один із методів викладання вчителями математики
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
“Для того, щоб удосконалювати розум, треба більше розмірковувати, ніж заучувати” (Рене Декарт ) З досвіду роботи вчителя математики Зборівської державної української гімназії Паньків Галини Семенівни “Дати людині діяльність, яка б заповнила її душу і могла б заповнювати її вічно...” (К.Ушинський)
30 років пошуків та експериментів Як навчити? Чим зацікавити? Як спонукати до праці? Диференціація навчання Розробляти завдання відповідно до рівня сприймання учнів Інтегроване навчання Бінарні уроки Поєднувати можливості різних предметів для формування комплексу знань та умінь Особистісно-зорієнтоване навчання Інтерактивні технології Метод проектів Конструювати урок та його оснащення враховуючи індивідуальні особливості учнів даного класу Застосовувати різноманітні методи спонукання учнів до праці та активної участі в процесі засвоєння знань Спонукати учнів до творчої самостійної роботи по здобуванню знань та формуванню умінь і навичок
П р о е к т — с у к у п н і с т ь ш е с т и «П»: Проблема Проектування Пошук інформації Презентація Продукт Портфоліо
Проблема Проектування Пошук інформації Презентація Продукт Портфоліо Вивчення певної конкретної теми Планування обов’язкового мінімуму: 1. Сукупність базових задач 2. Семінари-практикуми 3. Домашні самостійні роботи 4. Індивідуальні цікаві задачі Перелік можливих джерел інформації Робота- звіт або розробка задачі Представлення результатів роботи Збірка виконаних завдань або документ
П л а н у в а н н я р о б о т и п о т е м і Проблема Проектування Вивчення теми “Розв’язування трикутників” Геометрія 9 клас 16 уроків із 2-а контрольними роботами (11-ий та 16-ий уроки) Захист міні-проектів по розв’язанню прикладних задач Індивідуальні задачі з використанням “Динамічної геометрії” Навчальні багатоваріантні самостійні роботи Домашні самостійні роботи по підготовці до контрольних робіт
Пошук інформації Перелік можливих джерел інформації: підручники з геометрії ППЗ DG “Динамічна геометрія” Ресурси Інтернету
Продукт Робота- звіт або розробка задачі Виконання самостійних робіт в робочих зошитах з наступним їх оцінюванням вчителем Розробка електронних демонстрацій окремих задач 1 1 1 -1 0 0,2 -0,4 0,6 S 770 L 1130 370 1430 D 900 А В АОВ=1800 К N Дослідіть зміну кута при зростанні значення величини синуса та косинуса цього кута При зростанні значення величини косинуса від -1 до 1 величина кута зменшується від 1800 до 00 При зростанні значення величини синуса від 0 до 1 величина кута може зменшуватися від 1800 до 900 або зростати від 00 до 900 , бо кожному значенню відповідає два кути, крім прямого
Презентація Представлення результатів роботи Портфоліо Збірка виконаних завдань з корективами вчителя
Результати проектної діяльності як творчої співпраці вчителя й учнів Вчитель Підвищення професійної майстерності Зацікавлення учнів своїм предметом Посилення інтересу до навчання Залучення учнів до пошуку, дослідження Відчутність реальних результатів своєї праці Задоволення в інтелектуальному розвитку Учні Поглиблення змісту навчального матеріалу Розвиток навичок мислення високого рівня Розвиток креативних здібностей Творче застосування знань Уміння працювати в команді Підготовка до олімпіад, конкурсів, науково-дослідницької діяльності Співпраця Творча самореалізація Задоволення потреби в саморозвитку та самовдосконаленні Заміна авторитарного стилю спілкування демократичним Проект як складник синергетичної моделі освіти
Проекти доцільні і ефективні При інтегрованих уроках фізики та математики У позакласній роботі з учнями В роботі філії МАН проекти – основна форма роботи
Мої учні беруть участь в районних та обласних олімпіадах з математики та інформатики, конкурсах програмістів, у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів членів МАН. В 2009 році мій учень Остапчук Віктор завоював третій диплом на обласному етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів членів МАН і брав участь у заключному етапі Всеукраїнському конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт учнів членів МАН у Києві із своїм проектом “Вектори”. Дуже приємно, коли діти оцінюють твою роботу і вдячні за докладені зусилля, тоді хочеться працювати з новими силами, щоб нашим учням відкривались нові перспективи, а ми відчували, що наша праця не є даремною.
Схожі презентації
Категорії