X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
МАТРИЧНИЙ МЕТОД ПОБУДОВИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ В АДАПТИВНІЙ СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ І КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ

Завантажити презентацію

МАТРИЧНИЙ МЕТОД ПОБУДОВИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ В АДАПТИВНІЙ СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ І КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Пікуляк Микола Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаника, м.Івано-Франківськ МАТРИЧНИЙ МЕТОД ПОБУДОВИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ В АДАПТИВНІЙ СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ І КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ

Слайд 2

Мета розробки та практичної реалізації матричного методу розробити динамічне індивідуальне подання навчального контенту покращити рівень оволодіння навчальним матеріалом збільшити швидкість проходження уроку підсилити адаптивний ефект уроку 2

Слайд 3

3 Схематичне представлення взаємодії модулів в адаптивній системі с т удент Навчальний модуль База знань модель студента Адаптивний модуль Модуль статистики Бібліотека (СПНЗ) Модуль перевірки знань Студентський модуль Опрацювання незасвоєних квантів

Слайд 4

Функції базового кроку модуля адаптації: моніторинг поточного рівня вивчення контенту та обчислення навчальних параметрів порівняння реального рівня вивчення з очікуваним згідно студентської моделі обробка процесів та прийняття рішення про необхідні дії навчальної програми у випадку не співпадання студентської моделі з вхідним патерном знань і активації відповідних навчальних режимів 4

Слайд 5

5 Режими навчання режим “перенавчання” – у випадку коли студент отримав незадовільні результати тесту; режим “донавчання” – виникає в ситуації, коли результати тестування не достатньо високі; режим “навчання” – коли результати виконання тесту позитивні

Слайд 6

6 Бібліотека (СПНЗ) Бібліотека сценарних прикладів Бібліотека сценарних прикладів навчальних знань (СПНЗ) – це система педагогічних рішень, представлених математичними структурами, що відображають відношення між окремими квантами СПНЗ сформований за формулою “ЯКЩО умова, ТО дія” (А В)

Слайд 7

7 Зразок побудови сценарного прикладу

Слайд 8

8 Представлення сценарного прикладу у формі термінального кванта 2-го рівня

Слайд 9

Етапи роботи адаптивного модуля формування СПНЗ у формі матриці опрацювання матриці за допомогою алгоритму навчання виконання всіх обчислень та формування індивідуальної траєкторії з метою вивчення чи повторення певного кванту 9

Слайд 10

10 Приклад опрацювання матриці V розміром (n+1)x(m+1)

Слайд 11

11 Приклад опрацювання матриці V розміром (n+1)x(m+1)

Слайд 12

11 Приклад опрацювання матриці V розміром (n+1)x(m+1)

Слайд 13

Застосування описаного методу в системі дистанційного навчання і контролю знань дозволяє: оптимізувати обчислення та обробку параметрів студентської моделі створити передумови для автоматичного формування індивідуальних курсів у відповідності з поставленою навчальною метою та рівнем попередньої підготовки студента динамічно адаптувати курс відповідно до здобутих студентом успіхів у процесі набуття знань 12

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка