МАТРИЧНИЙ МЕТОД ПОБУДОВИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ В АДАПТИВНІЙ СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ І КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Пікуляк Микола Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаника, м.Івано-Франківськ МАТРИЧНИЙ МЕТОД ПОБУДОВИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ В АДАПТИВНІЙ СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ І КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
Мета розробки та практичної реалізації матричного методу розробити динамічне індивідуальне подання навчального контенту покращити рівень оволодіння навчальним матеріалом збільшити швидкість проходження уроку підсилити адаптивний ефект уроку 2
3 Схематичне представлення взаємодії модулів в адаптивній системі с т удент Навчальний модуль База знань модель студента Адаптивний модуль Модуль статистики Бібліотека (СПНЗ) Модуль перевірки знань Студентський модуль Опрацювання незасвоєних квантів
Функції базового кроку модуля адаптації: моніторинг поточного рівня вивчення контенту та обчислення навчальних параметрів порівняння реального рівня вивчення з очікуваним згідно студентської моделі обробка процесів та прийняття рішення про необхідні дії навчальної програми у випадку не співпадання студентської моделі з вхідним патерном знань і активації відповідних навчальних режимів 4
5 Режими навчання режим “перенавчання” – у випадку коли студент отримав незадовільні результати тесту; режим “донавчання” – виникає в ситуації, коли результати тестування не достатньо високі; режим “навчання” – коли результати виконання тесту позитивні
6 Бібліотека (СПНЗ) Бібліотека сценарних прикладів Бібліотека сценарних прикладів навчальних знань (СПНЗ) – це система педагогічних рішень, представлених математичними структурами, що відображають відношення між окремими квантами СПНЗ сформований за формулою “ЯКЩО умова, ТО дія” (А В)
Етапи роботи адаптивного модуля формування СПНЗ у формі матриці опрацювання матриці за допомогою алгоритму навчання виконання всіх обчислень та формування індивідуальної траєкторії з метою вивчення чи повторення певного кванту 9
Застосування описаного методу в системі дистанційного навчання і контролю знань дозволяє: оптимізувати обчислення та обробку параметрів студентської моделі створити передумови для автоматичного формування індивідуальних курсів у відповідності з поставленою навчальною метою та рівнем попередньої підготовки студента динамічно адаптувати курс відповідно до здобутих студентом успіхів у процесі набуття знань 12
Схожі презентації
Категорії