Розрахунок цін ринковими методами
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Навчальна мета: Навчальна мета: Знати суть та значення цінової політики підприємства в загальній стратегії маркетингу підприємства, види цін, стратегії та методи ціноутворення. Вміти розраховувати ціни різними методами з застосуванням комп’ютерної техніки і навичок роботи з засобами програми Microsoft Excel. Виховна мета: Розвивати пізнавальні можливості, логіку, мислення, увагу, інтерес до дисциплін та обраної спеціальності, почуття нового, прогресивного, вміння аналізувати, сприймати інформацію, творчо застосовувати отримані знання в сучасних ринкових умовах та в роботі з комп’ютерною технікою
1. Актуалізація теоретичних знань студентів з предметів 1. Актуалізація теоретичних знань студентів з предметів 2. Нагадування правил техніки безпеки при роботі на ПК3. Виконання тестових завдань з використанням програми «Тест» для перевірки знань студентів4. Практична робота по розрахунку цін за допомогою засобів програми Microsoft Excel5. Підведення підсумків заняття оцінювання студентіввизначення ступеню досягнення мети заняття
Схожі презентації
Категорії