Класний керівник 1 частина
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Класний керівник Діяльність класного вихователя, класного керівника у навчально-виховному процесі передбачає: організацію життєдіяльності класних колективів, спрямовану на виховання освіченого, фізично здорового громадянина зі сформованими поняттями про загальнолюдські цінності, з високим рівнем національної й правової свідомості; спрямування навчально-виховного процесу на виховання особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, яка розуміє традиції і соціально-культурні цінності свого народу;
допомогу вихованцям у творенні власного «Я», набуття ними досвіду самопізнання, самовизначення, самотворчості, фізичного, морального та духовного самозбагачення; спрямування виховного процесу на допомогу у становленні учня як громадянина своєї держави, моральних рис особистості – честі, гідності, мужності, самостійності, співчуття, милосердя, людяності, доброти; допомогу кожному вихованцеві у пізнанні себе, навчання мистецтву життєтворчості, життя за законами своєї держави, добра, краси, порядності і честі;
перетворення навчально-виховного процесу у соціальний простір ,самовизначення, самоствердження, саморозвитку, самореалізації, створення психолого-педагогічних умов для становлення громадянина та збагачення його власного «Я»; оновлення парадигми змісту виховання з чіткою орієнтацією на загальнолюдські цінності, духовно-моральну діяльність, вільний вибір учнем світоглядної позиції. Визначальними у роботі є воля, інтереси дітей, підлітків, юнаків та дівчат; співробітництво, співтворчість, співдіяльність із учнівськими колективами, органами самоврядування;
проведення психолого-педагогічної діагностики рівня інтелектуального розвитку та моральної вихованості учнів з метою корекції навчально-виховного процесу в класі; відвідування уроків, позаурочних видів діяльності вихованців; забезпечення системно-цільового планування, спрямованого на формування громадянської та соціальної активності учня; залучення до здійснення виховного процесу батьків, організація сімейно-родинного виховання, забезпечення педагогізації батьківської громадськості.
Боровик Наталія Михайлівна Проблемне питання: Формування у молодших школярів ціннісної культури поведінки шляхом впровадження інноваційних технологій. Педагогічний стаж: 32 роки
Результативність роботи Впровадження мультимедійних виховних годин. Переможець Всеукраїнського конкурсу “Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу”.( Приз: нет-бук). Переможець обласного конкурсу виховних заходів “Пам’ятаємо минуле заради майбутнього”: мультимедійна виховна година “Війна далека, але пам’ять з нами”. Участь у обласному конкурсі веб-дизайну. Учасник районного етапу конкурсу “Моральний вчинок”. Створений веб-сайт для батьків “Формування компетентнісної життєтворчості молодших школярів”.
Пуштарик Валентина Михайлівна Проблемне питання: Розвиток креативних здібностей у процесі підготовки та проведення творчих мультимедійних годин. Педагогічний стаж класовода: 29 р.
Результативність роботи Участь у конкурсі декоративно-прикладного мистецтва(2011р.) (Лауреати). Участь у конкурсі робіт із сипучого матеріалу(2012р.) Участь у конкурсі малюнків”Моя майбутня професія”-(І-місце) Конкурс”Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу”-(ІІ-місце” Впровадження мультимедійних годин. Конкурс пісні “Музичний Водограй”
Результативність роботи Участь у районному конкурсі “Чисті роси”(2 місце 2009р.); Участь в обласному конкурсі веб-сайтів(“Роль колективу у формуванні особистості); Участь у районному конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика(1 місце 2008р.;2місце 2011р Участь у конкурсі творчої молоді ім. Т.Шевченка(2 місце 2010р.)
Схожі презентації
Категорії