"Система оплати праці керівників мережі ресторанів (на основе KPI)"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Система оплати праці керівників та працівників ресторанів «A la minute» була побудована на принципах розподілу організаційних культур за теорією Кім Камерона та Роберта Куина * * (К. Камерон, Р. Куин «Диагностика и изменение организационной культуры”, Санкт-Петербург, из-во «Питер», 2001).
Опис організаційних культур Зарплата + Сімейно-кланова КК Адхократична (підприємницька) КК Організація роботи та оплата праці відбувається Підприємства (або відділи) робота яких “ по домовленості ”. Робочі процеси регулюють побудована по пошуках нового, створення взаємовідносини в колективі. Переважно, зарп- нових продуктів, розширенні та відкритті лата вище середнього, інколи - невисока премія . нових ринків. Високі зарплати та премії. _ Премія + Бюрократична КК Ринкова КК Процеси на виробництві чітко прописані, все Активна діяльність по захопленню відбувається згідно стандартів. Фіксовані зарпла- ринка. Оплата праці ґрунтується на високих ти та премії . преміальних. _
В залежності від характеру діяльності та цілей Компанії обирається тип корпоративної культури. Формування КК відбувається за допомогою системи оплати. Оплата праці керівників ресторанів Ставка, розмір якої визначається рівнем (грейду) кваліфікації керівника ресторану. Премія за виконання КПЕ керівника ресторану за підсумками року . Постійна частина Змінна частина
Ставка керівника ресторану Розмір ставки керівника ресторану залежить від його рівня кваліфікації та досвіду роботи в мережі.
КПЕ керівника ресторану Для керівників ресторанів було визначено 6 КПЕ на 2010 рік: з них 3 показника були індивідуальними для кожного окремого ресторану, а 3 – загальний показник по мережі ресторанів. 1. Рейтинг ресторану 2. Рівень % списання 3. Реалізація 4. % фонд оплати праці 5. % food cost 6. Рівень % нестач Індивідуальний показник Мережевий показник
Опис показників 1. Рейтинг ресторану Показник, який включає в себе дані внутрішніх перевірок, таємного покупця, дзвінків на Гарячу лінію. Найвища кількість балів – категорія “A”, найнижча – “D”. 2. Рівень % списання Контроль за дотримання норм списання продукції, яка втрачена з вини персоналу. 3. Реалізація Виконання річного плану по реалізації : бюджетний план (виконання передбачає виплату “13” зарплати + 10% до бюджету (виконання передбачає виплату щорічної премії). 4. % фонд оплати праці Кожен ресторан має окремо визначений % ФОП при дотриманні якого виконується % ФОП по мережі ресторанів. 5. % food cost Норми затрат на продукцію у співвідношенні до реалізації. 6. Рівень % нестач Контроль за матеріальними цінностями та продукцією ресторану, що призводить до зменшення % нестач, які спричинені крадіжками .
Умови виплати 1. При досягненні річної реалізації відповідно до норм бюджету керівник ресторану гарантовано отримував річну винагороду в розмірі “13” зарплати. 2. Для отримання річного бонусу на основі КПЕ показник “реалізація” повинен бути виконаний як: “реалізація по бюджету + 10% “. 1% від додаткових 10% до планової реалізації становить суму річного бонусу керівника ресторану; Сума річного бонусу рівномірно розподілялась на 6 КПЕ з метою підкреслення однакової вагомості всіх показників (на 5 КПЕ на 2011 р. встановлені різні розміри грошової винагороди в залежності від вагомості та рівня впливу керівника на КПЕ); Керівник ресторану гарантовано отримував 50 % бонусу (3/6 частина) при умові виконання 3 індивідуальних КПЕ. Виплата решти бонусу (2 ч. 50%) залежало від того, чи будуть виконані 3 мережевих показника не індивідуально, а зусиллями мережі. Наприклад, середній % ФОП по мережі становив 16%, для цього кожен ресторан повинен був виконати індивідуальну норму ФОП, яка коливалась від 22% до 10%.
Контакти Оксана Джус +38 067 208 84 99 odzhus@terrin.com.ua odzhus77@gmail.com Skype: ODzhus
Схожі презентації
Категорії