X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ – ШЛЯХ ДО РОЗВИТКУ Й САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТ

Завантажити презентацію

ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ – ШЛЯХ ДО РОЗВИТКУ Й САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯ педагогічного досвіду учителя української мови та літератури КОСЯК НАТАЛІ МИКОЛАЇВНИ “ ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ – ШЛЯХ ДО РОЗВИТКУ Й САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ” *

Слайд 2

Роль учителя не в перекладанні готової інформації в голови учнів, а в навчанні учнів самостійно здобувати, аналізувати, комплектувати інформацію, прогнозувати й робити висновки, щоб бути готовими до подальшого навчання і що найголовніше – життя. *

Слайд 3

*

Слайд 4

*

Слайд 5

*

Слайд 6

СУТЬ ОРГАНІЗАЦІЯ Постійна активна взаємодія СУБ’ЄКТ – СУБ’ЄКТ моделювання життєвих ситуацій, рольові ігри вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. *

Слайд 7

практика *

Слайд 8

Формування нового досвіду Застосування Теоретичне осмислення *

Слайд 9

*

Слайд 10

ДОСВІД АКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗМІСТУ У ВЗАЄМОДІЇ З НАВЧАЛЬНИМ СЕРЕДОВИЩЕМ; РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНОЇ РЕФЛЕКСІЇ; ЗАСВОЄННЯ НОВОГО ДОСВІДУ; РОЗВИТОК ТОЛЕРАНТНОСТІ. *

Слайд 11

РОЗВИТОК НАВИЧОК СПІЛКУВАННЯ І ВЗАЄМОДІЇ В МАЛІЙ ГРУПІ; ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-ОРІЄНТАЦІЙНОЇ ЄДНОСТІ ГРУПИ; ЗАОХОЧЕННЯ ДО ГНУЧКОЇ ЗМІНИ СОЦІАЛЬНИХ РОЛЕЙ У ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД СИТУАЦІЇ; ПРИЙНЯТТЯ МОРАЛЬНИХ НОРМ І ПРАВИЛ; РОЗВИТОК НАВИЧОК АНАЛІЗУ І САМОАНАЛІЗУ; РОЗВИТОК ЗДАТНОСТІ РОЗВ’ЯЗУВАТИ КОНФЛІКТИ. *

Слайд 12

-дисципліна; -час; - неспрогнозовані результати; -важко оцінити; -важко підготувати; у деяких методах обмежена кількість учасників, тож їх неможливо впроваджувати для фронтального навчання. *

Слайд 13

Ознайомити учнів з цілями, щоб під час рефлексії наприкінці уроку повернутися та обговорити. Ознайомити учнів з завданнями даної технології, щоб в учнів не виникало відчуття, що ними маніпулюють. Розповісти учням, чому для вивчення цієї теми чи розділу була обрана саме ця технологія Акцентувати увагу на особливостях тієї чи іншої технології. Розкрити алгоритм і розповісти по послідовність дій. Відповісти на питання учнів. Це дозволяє уникнути непорозумінь. По закінченні уроку провести рефлексію.   *

Слайд 14

*

Слайд 15

Гін В.І. Прийоми педагогічної техніки.- Х.: Ранок, 2007.- 176 с. Ділова активність. Методичний посібник з дидактичним наповненням для вчителів, вихователів, класних керівників (загальний ресурс) / За заг. ред. Павла Гнуса . – Львів, 2001. – 192 с. Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій.- Х.: Основа, 2010.- 176с. Лізинський В.М. Прийоми та форми в навчальній діяльності.- Х.: Ранок, 2007.- 160 с. Пометун О. « Інтерактивні методики та система навчання» К.: Шкільний світ. 2007.- 111 с. Пугачев В. П. Тесты, деловые игры, тренинги в управлении персоналом: Учебник для студентов вузов. – М.: Аспект Пресс, 2002. – 285 с. Чупрасова В.И. Современные технологии в образовании. -Дальневосточный государственный университет, с. 4, www. 5ka.ru/62/36738/1.html *

Слайд 16

*

Слайд 17

* ПІВНІЧ «ЦЕ ПОТРІБНО ЗАРАЗ» ПІВДЕНЬ « УЧАСТЬ. ПІДТРИМКА» СХІД «УЯВІТЬ. ВИРАЗІТЬ» ЗАХІД « ХТО?ЩО? КОЛИ? ДЕ?

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка