Інноваційні форми взаємодії логопеда та батьків в процессі корекційної роботи вчителя-логопеда
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Комунальний дошкільний навчальний заклад загального типу ясла-садок № 110 «Світлячок» управління освіти Маріупольської міської ради Інноваційні форми взаємодії логопеда і батьків в процесі корекційної роботи вчителя-логопеда Ходос О.І. м. Маріуполь 2015
Мета проекту: розробка та апробація інноваційних форм взаємодії логопеда і батьків,які дозволять підвищити ефективність процесу подолання загального недорозвинення мови і виховати всебічно розвинену дитину . Завдання проекту: визначити ступінь проінформованності батьків про свою дитину, її здоров'я, у мовному і пізнавальному розвитку ; систематизувати , поширити і підвищити теоретичні знання та практичні навички батьків , націлені на якісне , успішне подолання мовних недоліків дошкільнят , шляхом долучення батьків до корекційно- виховного процесу ; розробити , організувати і проводити різноманітні заходи , спрямовані на вирішення проблеми подолання мовних порушень у дітей спільними зусиллями логопеда , батьків і педагогів ДНЗ Мета і завдання
Колективні форми співпраці Зустрічі з батьками та обмін досвідом Вечори запитань і відповідей Консультації семінари Диспути з питань виховання Спільні з дітьми і батьками заняття, розваги, свята Спільні виставки робіт Уроки для батьків Фронтальні відкриті заняття батьківські збори Ігротека для дітей і дорослих Практикуми та тренінги
Індивідуальні форми співпраці Бесіди Анкетування та опитування Игротека Практикуми Домашня бібліотека Консультації Медиатека Заняття Щотижневі записи-рекомендації Портфоліо
Наочно-інформаційні форми співпраці Уголок логопеда Папки-пересуванки Стенди Матеріал з виставок Екрани «Кращі з кращих», «Наші досягнення» Логопедична газета Розвиваючі мультфільми Відеозаняття Комп'ютерні програми
Рівень формування особистісних якостей батьків самооцінка відповідальність ініціативність креативність педагогічна рефлексія педагогічна компетенція
Моніторинг Рівень формування особистісних якостей батьків Початок навчання Середина навчання Кінець навчання
Практична значущість результатів Використання інноваційних форм і методів взаємодії логопеда і батьків дозволило долучити батьків до корекційно- виховного процесу , підвищити їх педагогічну компетенцію , більш ефективно сприяти подоланню загального недорозвинення мови , благополучному розвитку особистості дитини. Значною мірою реалізація проекту вирішує проблему психолого- педагогічної освіти батьків. Здійснюючи наступність у роботі логопеда і батьків,можна отримати стійкі позитивні результати в подоланні мовних і пізнавальних недоліків дитини.
Схожі презентації
Категорії