Формування конкурентоспроможної особистості через створення психологічно комфортного середовища в умовах спірального навчання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вчитель математики Томаківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 Добровольська Наталія Анатоліївна “Формування конкурентоспроможної особистості через створення психологічно комфортного середовища в умовах спірального навчання”
Особливість нашого часу – це потреба в підприємливих, творчих, ділових, компетентних спеціалістах в тій чи іншій галузі суспільної, соціальної, економічної та виробничої діяльності. Ви нічому не можете навчити людину. Ви можете тільки допомогти їй відкрити це в собі. Галілео Галілей Моє педагогічне кредо: “Голова добре влаштована краще, ніж голова добре заповнена”
Формувати психологічну (пізнавальну) готовність до навчання та розвивати стійкий інтерес до дослідницької діяльності, творчості, активного пізнання Створювати психологічно комфортні умови навчання для розвитку пізнавальної творчої активності учнів
Сприяти успішній соціалізації підлітків Формувати якості та риси характеру підлітків, що сприятимуть їх подальшій конкурентоспроможності на сучасному ринку праці Виховувати активну, самостійну, креативну, компетентну особистість
Навчити школярів бути незалежними. Що більше ми для них робимо, то менше вони вчаться робити для себе самі. Необхідно заохочувати учнів бути самими собою, створювати ситуації успіху, щоб вони могли пишатися своїми досягненнями
Створювати умови для вибору кожним учнем свого освітнього маршруту, розвитку школяра у відповідності до його індивідуальних особливостей Переконати учня в тому, що він скарбниця можливостей, змусити його повірити в себе, в свої сили, надати можливість отримувати задоволення і радість від результатів своєї праці
Підготувати випускників школи, які : володіють глибокими знаннями, широким кругозором, вмінням зорієнтуватися на самостійне працевлаштування, а також вміють навчатися протягом усього життя
Важливо, щоб на уроках учні з різним складом розуму мали змогу працювати з інформацією, поданою в словесній, візуальній і предметно-практичній формах; використовувати різні способи перетворення інформації (аналітичний або синтетичний, індуктивний або дедуктивний і т.ін.); обирати свій шлях у процесі засвоєння понять (з використанням практичних робіт на місцевості, проектної діяльності, логічного обґрунтування, емоційно-метафоричних оцінок і т.ін.)
1.Зняття страху. Допомагає перебороти невпевненість у власних силах.(Люди вчаться на своїх помилках і знаходять інші шляхи вирішення проблем). 2.Авансування успішного результату. Допомагає вчителю висловити тверду переконаність у тому, що його учень обов’язково впорається з поставленим завданням. Це, в свою чергу, переконує дитину у своїх силах і можливостях.(У тебе обов’язково вийде; я навіть не сумніваюсь у позитивному результаті.) 3.Прихований інструктаж дитини про способи і форми здійснення діяльності. Допомагає дитині уникнути поразки. Досягається шляхом побажання.(Можливо краще почати з…; виконуючи роботу не забудьте про…)
4.Внесення мотиву. Показує дитині заради чого, кого здійснюється ця діяльність, кому буде добре після виконання.(Без твоєї допомоги твоїм друзям не впоратись…) 5.Персональна винятковість. Визначає важливість зусиль дитини в діяльності, що здійснюється.(Тільки ти міг би…; тільки тобі й можу доручити…) 6.Мобілізація активності або педагогічне виконання. Спонукає до виконання конкретних дій.(Ми дуже хочемо розпочати роботу…) 7.Висока оцінка деталі. Допомагає емоційно пережити не результат в цілому, а якоїсь окремої деталі.(Найбільше мені сподобалось у твоїй роботі…; найбільше тобі вдалося…)
Між-предметні зв’язки Математична складова Прогресія Функція Рівняння Системи рівнянь Нерівності Відсоткові розрахунки Фізика Рівномірний рух Рівнозмінний рух Шлях при рівноприскореному русі, вільне падіння Закон додавання швидкостей Рух за течією і проти течії Хімія Задачі на змішування розчинів Задачі на розчини і сплави Географія Приріст населення Приріст населення Біологія Розмноження живих організмів Генетика Економіка Заощадження Продуктивність праці Собівартість Заощадження
на І витку спіралі: ключове і тематичні питання проекту, список рекомендованих джерел інформації, уточнюю терміни виконання роботи, графік роботи кабінету інформатики, години для консультацій, учительська презентація, буклети про метод проектів
на ІІ витку спіралі: пошукова діяльність, алгоритмізація, допомога другу на ІІІ витку спіралі: креативна діяльність випереджаюче навчання узагальнення теми
Схожі презентації
Категорії