X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
“Формування конкурентоспроможної особистості через створення психологічно комфортного середовища в умовах спірального навчання”

Завантажити презентацію

“Формування конкурентоспроможної особистості через створення психологічно комфортного середовища в умовах спірального навчання”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Вчитель математики Томаківської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 Добровольська Наталія Анатоліївна “Формування конкурентоспроможної особистості через створення психологічно комфортного середовища в умовах спірального навчання”

Слайд 2

Особливість нашого часу – це потреба в підприємливих, творчих, ділових, компетентних спеціалістах в тій чи іншій галузі суспільної, соціальної, економічної та виробничої діяльності. Ви нічому не можете навчити людину. Ви можете тільки допомогти їй відкрити це в собі. Галілео Галілей Моє педагогічне кредо: “Голова добре влаштована краще, ніж голова добре заповнена”

Слайд 3

Формувати психологічну (пізнавальну) готовність до навчання та розвивати стійкий інтерес до дослідницької діяльності, творчості, активного пізнання Створювати психологічно комфортні умови навчання для розвитку пізнавальної творчої активності учнів

Слайд 4

Сприяти успішній соціалізації підлітків Формувати якості та риси характеру підлітків, що сприятимуть їх подальшій конкурентоспроможності на сучасному ринку праці Виховувати активну, самостійну, креативну, компетентну особистість

Слайд 5

Навчити школярів бути незалежними. Що більше ми для них робимо, то менше вони вчаться робити для себе самі. Необхідно заохочувати учнів бути самими собою, створювати ситуації успіху, щоб вони могли пишатися своїми досягненнями

Слайд 6

Створювати умови для вибору кожним учнем свого освітнього маршруту, розвитку школяра у відповідності до його індивідуальних особливостей Переконати учня в тому, що він скарбниця можливостей, змусити його повірити в себе, в свої сили, надати можливість отримувати задоволення і радість від результатів своєї праці

Слайд 7

Підготувати випускників школи, які : володіють глибокими знаннями, широким кругозором, вмінням зорієнтуватися на самостійне працевлаштування, а також вміють навчатися протягом усього життя

Слайд 8

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

Важливо, щоб на уроках учні з різним складом розуму мали змогу працювати з інформацією, поданою в словесній, візуальній і предметно-практичній формах; використовувати різні способи перетворення інформації (аналітичний або синтетичний, індуктивний або дедуктивний і т.ін.); обирати свій шлях у процесі засвоєння понять (з використанням практичних робіт на місцевості, проектної діяльності, логічного обґрунтування, емоційно-метафоричних оцінок і т.ін.)

Слайд 13

1.Зняття страху. Допомагає перебороти невпевненість у власних силах.(Люди вчаться на своїх помилках і знаходять інші шляхи вирішення проблем).   2.Авансування успішного результату. Допомагає вчителю висловити тверду переконаність у тому, що його учень обов’язково впорається з поставленим завданням. Це, в свою чергу, переконує дитину у своїх силах і можливостях.(У тебе обов’язково вийде; я навіть не сумніваюсь у позитивному результаті.) 3.Прихований інструктаж дитини про способи і форми здійснення діяльності. Допомагає дитині уникнути поразки. Досягається шляхом побажання.(Можливо краще почати з…; виконуючи роботу не забудьте про…)  

Слайд 14

4.Внесення мотиву. Показує дитині заради чого, кого здійснюється ця діяльність, кому буде добре після виконання.(Без твоєї допомоги твоїм друзям не впоратись…) 5.Персональна винятковість. Визначає важливість зусиль дитини в діяльності, що здійснюється.(Тільки ти міг би…; тільки тобі й можу доручити…) 6.Мобілізація активності або педагогічне виконання. Спонукає до виконання конкретних дій.(Ми дуже хочемо розпочати роботу…) 7.Висока оцінка деталі. Допомагає емоційно пережити не результат в цілому, а якоїсь окремої деталі.(Найбільше мені сподобалось у твоїй роботі…;  найбільше тобі вдалося…)  

Слайд 15

Між-предметні зв’язки Математична складова Прогресія Функція Рівняння Системи рівнянь Нерівності Відсоткові розрахунки Фізика Рівномірний рух Рівнозмінний рух Шлях при рівноприскореному русі, вільне падіння Закон додавання швидкостей Рух за течією і проти течії Хімія Задачі на змішування розчинів Задачі на розчини і сплави Географія Приріст населення Приріст населення Біологія Розмноження живих організмів Генетика Економіка Заощадження Продуктивність праці Собівартість Заощадження

Слайд 16

на І витку спіралі: ключове і тематичні питання проекту, список рекомендованих джерел інформації, уточнюю терміни виконання роботи, графік роботи кабінету інформатики, години для консультацій, учительська презентація, буклети про метод проектів

Слайд 17

на ІІ витку спіралі: пошукова діяльність, алгоритмізація, допомога другу на ІІІ витку спіралі: креативна діяльність випереджаюче навчання узагальнення теми

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка