Активізація розумової діяльності учнів на уроках хімії
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ Продуктивність розуму; Самостійність; Широта; Глибина; Гнучкість; Швидкість думки; Творчість; Критичність; Ініциативність; Кмітливість П.Т.В.
Розумовий розвиток - це знання та уміння ”застосовувати їх до справи”, тобто вміння користуватися одержаними знаннями, застосувати їх на практиці. Це вимагає розвинутого вміння спостерігати, бачити факти, порівнювати та аналізувати їх, доходити висновків та узагальнень, тобто розвинутого мислення. П.Т.В.
"Виховати здібності означає навчити техніки мислення, сформувати уміння і навички аналітико-синтетичної діяльності” Л.Н.Ланда П.Т.В. Мислення полягає в маніпулюванні величезною кількістю різноманітної інформації і під час цього процесу інформація поповнюється, її стає ще більше.
РІВНІ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ Репродуктивний – відображення знань без змін; Рівень стандартних операцій - дії за зразком, правилом, вказівками; Аналітико-синтетичний – уміння аналізувати, синтезувати, робити висновки; Творчий – застосування знань в змінених умовах, в нестандартних задачах. П.Т.В.
рівень розумового розвитку = f (інтелектуальні здібності) Інтелект, або загальна розумова здатність - умова засвоєння знань і умінь Інтелект - відносно стійка структура здібностей, в основі яких лежать процеси, що забезпечують переробку різноякісної інформації і усвідомлену оцінку її П.Т.В.
АКТИВІЗАЦІЯ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АРД включає в себе : формування просторового уявлення, розвиток логічного мислення, уміння прогнозувати наперед результат уміння розумно шукати правильний шлях в складних та заплутаних умовах, відношеннях і зв'язках один з одним та утворюють певну цілісність, єдність. “формування + розвиток + уміння = АРД” П.Т.В.
В И С Н О В К И ◘ чим краще сформоване вміння здійснювати розумові дії, тим легше засвоюється навчальний матеріал ◘ чим логічніший навчальний матеріал ,тим швидше і успішніше учень оволодіває цими операціями П.Т.В. “Яка користь з того, що ти багато знав, якщо не зумів прикласти своїх знань до своїх потреб” Петрарка
П.Т.В. * * * Висока результативність навчання досягається тоді, коли вчитель виявляє належну турботу про розвиток мислення учнів і озброює їх прийомами розумових дій.
Схожі презентації
Категорії