X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Активізація пізнавальних інтересів учнів на етапі перевірки знань під час вивчення хімії та біології.

Завантажити презентацію

Активізація пізнавальних інтересів учнів на етапі перевірки знань під час вивчення хімії та біології.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Активізація пізнавальних інтересів учнів на етапі перевірки знань під час вивчення хімії та біології.

Слайд 2

Актуальна проблема сучасної школи - активізація пізнавальної діяльності учнів

Слайд 3

Активізація пізнавальної діяльності — це діяльність учителя, спрямована на підвищення рівня пізнавальної активності школярів, стимуляцію в них навчальної активності.

Слайд 4

Необхідна умова підвищення рівня навчальних досягнень учнів - розвиток пізнавальних умінь учнів, які стимулюють їх пізнавальну активність, спрямовану на оволодіння знаннями, їх безперервне збагачення і застосування.

Слайд 5

Класифікація методів активізації пізнавальної діяльності учнів : імітаційні; неімітаційні.

Слайд 6

До неімітаційних методів належать: проблемна лекція, евристична бесіда, пошукова лабораторна робота, дослідницький метод, самостійна робота з навчальною програмою.

Слайд 7

Імітаційні методи поділяють на: неігрові; ігрові.

Слайд 8

Групу імітаційних неігрових методів становлять: аналіз конкретних виробничих ситуаційних задач, лабораторні та практичні роботи, виконання індивідуальних завдань.

Слайд 9

Імітаційні ігрові методи: ділова гра, розігрування ролей, імітація на тренажері.

Слайд 10

Способи створення проблемної ситуації: 1. Спосіб аналогій 2. Пошук причин. 3. Висування проблемного питання. 4. Створення проблемної ситуації. 5. Повідомлення протилежних точок зору.

Слайд 11

Способи розвитку пізнавального інтересу на етапі перевірки знань. Висування проблемного питання і створення проблемної ситуації. Спосіб дослідження. Евристичний спосіб. Спосіб наукової суперечки. Використання натуральних об'єктів. Складання таблиць, схем.

Слайд 12

Під час навчання треба активно працювати над розвитком усіх учнів незалежно від рівня їх навчальних досягнень.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Педагогіка