Активізація пізнавальних інтересів учнів на етапі перевірки знань під час вивчення хімії та біології.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Активізація пізнавальних інтересів учнів на етапі перевірки знань під час вивчення хімії та біології.
Активізація пізнавальної діяльності — це діяльність учителя, спрямована на підвищення рівня пізнавальної активності школярів, стимуляцію в них навчальної активності.
Необхідна умова підвищення рівня навчальних досягнень учнів - розвиток пізнавальних умінь учнів, які стимулюють їх пізнавальну активність, спрямовану на оволодіння знаннями, їх безперервне збагачення і застосування.
До неімітаційних методів належать: проблемна лекція, евристична бесіда, пошукова лабораторна робота, дослідницький метод, самостійна робота з навчальною програмою.
Групу імітаційних неігрових методів становлять: аналіз конкретних виробничих ситуаційних задач, лабораторні та практичні роботи, виконання індивідуальних завдань.
Способи створення проблемної ситуації: 1. Спосіб аналогій 2. Пошук причин. 3. Висування проблемного питання. 4. Створення проблемної ситуації. 5. Повідомлення протилежних точок зору.
Способи розвитку пізнавального інтересу на етапі перевірки знань. Висування проблемного питання і створення проблемної ситуації. Спосіб дослідження. Евристичний спосіб. Спосіб наукової суперечки. Використання натуральних об'єктів. Складання таблиць, схем.
Під час навчання треба активно працювати над розвитком усіх учнів незалежно від рівня їх навчальних досягнень.
Схожі презентації
Категорії