X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Міжпредметні зв’язки природничо-математичних дисциплін

Завантажити презентацію

Міжпредметні зв’язки природничо-математичних дисциплін

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Міжпредметні зв’язки природничо-математичних дисциплін

Слайд 2

Кожна навчальна дисципліна, яка представляє одну з галузей наукових знань про реальний світ і способи його пізнання й перетворення, повинна розкривати, витлумачувати можливі взаємозв’язки наук і тенденції їхнього розвитку. Тому підготовка майбутнього вчителя до організації пізнавального процесу в школі в умовах педагогічної інтеграції є одним із найбільш важливих напрямів його професійної підготовки.

Слайд 3

Взаємозв’язок науки, техніки, суспільства, який став чинником розвитку природознавства і перетворювальної діяльності людства, найбільш повно відображається в змісті дисципліни „Фізика”, слугує умовою формування у свідомості учнів, студентів наукової картини світу. Інтеграція навчальних дисциплін і синтез наукового знання на рівні міжпредметних зв’язків (МПЗ) ґрунтуються на матеріальній єдності світу й цілісності особистості.

Слайд 4

На підставі аналізу структури освітнього простору як цілісної системи нами визначені такі основні умови реалізації МПЗ природничо-математичних і спеціальних дисциплін: взаємне узгодження робочих програм різних дисциплін за часом і логікою викладу навчального матеріалу; структурно-логічний аналіз змісту навчальних дисциплін з метою виділення міжпредметних знань і узагальнених умінь; наступність у формуванні міжпредметних знань і вмінь з метою посилення їхньої інформаційної ємності, поглиблення сутності та єдності трактування; професійна спрямованість навчання; використання інноваційних технологій навчання.

Слайд 5

задачі виконують:  освітню функцію, бо їх використання спрямоване на формування у школярів системи знань, умінь та навичок на різних етапах навчання;  розвиваючу функцію, бо робота з ними розвиває вміння осмислювати зміст понять, застосовувати здобуті знання на практиці, аналізувати результати, розширювати кругозір, робити відповідні узагальнення, порівняння, висновки;  виховну функцію, бо міжпредметні зв’язки на уроках математики можуть здійснюватися насамперед через ці задачі.