X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
методи навчання у вищій школі

Завантажити презентацію

методи навчання у вищій школі

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Як навчити ? ? ? ? ?

Слайд 2

Тема: Методи навчання у вищій школі

Слайд 3

план Поняття методів навчання. Класифікація методів навчання. Методи організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності. Неімітаційні та імітаційні методи навчання.

Слайд 4

Методи навчання (гр. methodos – шлях пізнання, спосіб знаходження істини) – це впорядковані способи взаємопов’язаної діяльності педагога й студентів, спрямовані на ефективне розв’язання навчально-виховних завдань.

Слайд 5

Методи навчання – це одночасно… способи передачі знань учням в готовому вигляді; способи спільної діяльності вчителя і учнів при пізнанні суті окремих явищ; способи організації самостійної практичної і пізнавальної діяльності учнів; способи стимулювання цієї діяльності.

Слайд 6

методи навчання Методи організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності Методи стимулювання навчально-пізнавальної діяльності Методи контролю і самоконтролю у навчанні

Слайд 7

Методи організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності: за джерелом передачі і сприймання навчальної інформації (словесні, наочні, практичні) за логікою передачі і сприймання навчальної інформації (індуктивні, дедуктивні) за ступенем самостійності мислення (репродуктивні, продуктивні) за ступенем керування навчальною діяльністю (під керівництвом учителя, самостійна робота)

Слайд 8

Розповідь Інструктаж Бесіда Пояснення Лекція Словесні методи

Слайд 9

Вправи Лабораторні роботи Дослідні роботи Графічні роботи Практичні роботи практичні методи

Слайд 10

Неімітаційні методи лекція-бесіда; лекція-диспут; проблемна лекція; лекція з розгляду конкретних ситуацій; лекція-вікторина; лекція-консультація; лекція, прес-конференція, круглий стіл; лекція-залучення (суггес-педагогіка); метод „мозкового штурму”.

Слайд 11

імітаційні методи ігрові неігрові (ситуаційні) практичні заняття обмін досвідом (стаціонарні та виїзні) лабораторні практики польові заняття „роби як я”

Слайд 12

широкоформатна ситуація мікроситуація ситуація-ілюстрація ситуація-проблема (ситуація-задача) (фахова задача) ситуація-інцидент „інформаційний лабіринт” імітаційні методи ігрові неігрові ігри-вправи ігри-імітації комплексні дієві ігри (кейс-стаді) ігри-змагання ігрове проектування (управління проектами) соціально-психологічний тренінг

Слайд 13

Висновки Методи навчання – надзвичайно складні психолого-педагогічні та соціально-педагогічні утворення. На даний час немає жодної класифікації методів навчання, яка охопила б широкий та різноманітний діапазон традиційних та нетрадиційних методів навчання. Лише інтегруючись одні в другі, поєднуючись та взаємодоповнюючись, традиційні та нетрадиційні методи навчання у вищих навчальних закладах можуть привести до очікуваних результатів.

Слайд 14

Список використаної літератури Кузьмінський А.І. Педагогіка вищої школи:Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. Слєпкань З.І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі:Навч. посіб. – К.:Вища шк., 2005. http://studentam.net.ua/content/view/2271/97/

Слайд 15

Слайд 16

Вправи - цілеспрямоване, багаторазове повторення учнями певних дій та операцій (розумових, практичних) для формування навичок і вмінь.

Слайд 17

Лабораторні роботи- вивчення природних явищ за допомогою спеціального обладнання

Слайд 18

Практичні роботи - застосування знань учнями у ситуаціях, наближених до життєвих Етапи Пояснення вчителя (теоретичне осмислення матеріалу); Показ (інструктаж); Проба (2-3 студенти виконують роботу, решта – спостерігають); Виконання роботи (кожен виконує самостійно); Контроль (приймання і оцінювання роботи).

Слайд 19

Графічні роботи - відображення знань учнів у кресленнях, графіках, діаграмах, гістограмах, таблицях, ілюстраціях, ескізах, замальовках із натури

Слайд 20

Дослідні роботи - пошукові завдання, проекти, що передбачають індивідуалізацію навчання, розширення обсягу знань студентів

Слайд 21

Методи навчання Імітаційні

Слайд 22

Неімітаційні методи лекція-бесіда; лекція-диспут; проблемна лекція; лекція з розгляду конкретних ситуацій; лекція-вікторина; лекція-консультація; лекція, прес-конференція, круглий стіл; лекція-залучення (суггес-педагогіка); метод „мозкового штурму”.

Слайд 23

імітаційні методи

Слайд 24

імітаційні методи широкоформатна ситуація мікроситуація ситуація-ілюстрація ситуація-проблема (ситуація-задача) (фахова задача) ситуація-інцидент „інформаційний лабіринт”

Слайд 25

Висновки Методи навчання – надзвичайно складні психолого-педагогічні та соціально-педагогічні утворення. На даний час немає жодної класифікації методів навчання, яка охопила б широкий та різноманітний діапазон традиційних та нетрадиційних методів навчання. Лише інтегруючись одні в другі, поєднуючись та взаємодоповнюючись, традиційні та нетрадиційні методи навчання у вищих навчальних закладах можуть привести до очікуваних результатів.

Слайд 26

Список використаної літератури Кузьмінський А.І. Педагогіка вищої школи:Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. Слєпкань З.І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі:Навч. посіб. – К.:Вища шк., 2005. http://studentam.net.ua/content/view/2271/97/

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка