X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Філь Г. Б. педрада

Завантажити презентацію

Філь Г. Б. педрада

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Слайд 3

Альфою і омегою освітньої стратегії у новому столітті є концепція життєтворчості, ідея плекання людини як суб’єкта власного життя і долі. Основний принцип, який є стрижнем освітнього процесу життєтворчості, - „ Розвивати й виховувати у дитині життя за допомогою самого життя”.

Слайд 4

В основу цього трактату покладено зміст віри вчителя в дитину, що складається з трьох постулатів: Постулат перший: Дитина – явище в нашому земному житті, а не випадковість. Постулат другий: Дитина як явище несе в собі своє життєве завдання, життєву місію, якій вона має служити Постулат третій: Дитина – вище творіння Природи й Космосу й несе в собі їхні риси – могутність і безмежність!

Слайд 5

„ Учитель, який не вірить у силу й могутність Дитини, не спроможний будувати оптимістичний, гуманістичний педагогічний процес...” Ш.А. Амонашвілі

Слайд 6

У доповіді ЮНЕСКО „Освіта для ХХІ століття” зазначається, що протягом усього життя освіта має базуватися на чотирьох „стовпах” : навчитися пізнавати; навчитися життєвої компетентності; навчитися жити разом; навчитися жити.

Слайд 7

Тому основою моєї педагогічної діяльності стало формування цих навичок у роботі з дитячим колективом та батьками

Слайд 8

Виховна система класу – це спосіб життя класного колективу, всі компоненти якого підлягають певним цілям і забезпечують у процесі свого функціонування досягнення заданого результату – певних меж розвитку і моральних якостей особистості. Головне завдання як класного керівника вбачаю у створенні такої системи, яка сприяла б підтримці та поглибленню духовних, моральних цінностей, переконань, норм поведінки, допомоги у саморозвитку та самореалізації особистості учня, розвитку його творчих здібностей.

Слайд 9

Формування національних ціннісних орієнтацій в процесі креативної діяльності як засобу накопичення нового соціального та життєвого досвіду, що має сприяти самореалізації

Слайд 10

виховання людини демократичного світогляду і культури; розвиток творчих здібностей; формування навичок самоосвіти і самореалізації особистості; забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків; сприяння формуванню повноцінного розвитку дітей, охороні і зміцненню фізичного, духовного, психологічного здоров'я.

Слайд 11

Для досягнення поставленої мети працюю над міні - проектом «Я –людина,особистість» «Я- член сім’ї» «Я – учень гімназії» «Я –житель селища Веселе» «Я – громадянин України»

Слайд 12

– „Пізнай себе” (психологія особистості); – „Зроби себе сам” (самовиховання); – „Навчи себе вчитися” (самоосвіта); – „Стверджуй себе” (культура спілкування,самоствердження); – „Знайди себе” (самовизначення); – „Керуй собою” (саморегуляція); – „Реалізуй себе” (самореалізація). Години спілкування:

Слайд 13

У 2012 році я стала класним керівником учнів 5-А класу. Щоб краще пізнати дітей, не тільки їх біографічні дані, а й їхні нахили, уподобання, їх життєву позицію, розроби-ла анкету «Я і мій клас». Так почалася робота над міні -проектом «Я і мій клас», основним завданням якого є:

Слайд 14

формування та згуртування дитячого колективу через: усвідомлення поняття «Я — Ми»; Створення в ньому комфортного середовища для розвитку особистості; активну діяльність класного колективу через участь у загальногімназичних заходах; розвиток особистості дитини в гімназії і поза нею.

Слайд 15

На це спрямовані колективні творчі справи класу, класні години, години спілкування, до яких разом зі мною готуються учні класу. Кожен учень має доручення. Закохані у спорт стали організаторами спортивного дозвілля класу, допомагають у підготовці “Дня здоров’я” та інших змагань.

Слайд 16

Намагаюсь організувати роботу так, щоб учні зрозуміли, що в кожної людини є свої таланти, здібності

Слайд 17

Також для реалізації цієї мети організовую екскурсії, проведення змагань, інтелектуальних конкурсів, вікторин, випуск стіннівок та ведення класного альбому.

Слайд 18

У роботі зі своїми вихованцями потрібно приділяти значну увагу екскурсіям стежинами рідного краю. Це засіб формування активної життєвої позиції учнів. Почавши з вивчення природи рідної Веселівщини, діти поступово розширюють географію подорожей. Здійснили екскурсії до міста Мелітополя, Запоріжжя.

Слайд 19

Готуючись до тематичних годин спілкування, я приділяю велику увагу самостійній творчій ініціативі дітей. З великим задоволенням діти готувалися до годин спілкування: „Я + ТИ = Класна родина”, „Світ моїх захоплень”, „Професії наших батьків”, а також анкетування „Який я друг?”, свят: „Посвята в гімназисти”, „Навчаймося добра” та інших. А Новий рік! Чарівна новорічна шоу-програма „Новорічний експрес”, новорічні побажання та привітання

Слайд 20

Хлопці та дівчата класу активні учасники спортивного життя гімназії. Серед них є призери конкурсів малюнків, поробок, презентацій, які проводяться не лише в гімназіі, а й в районі та області. Діти беруть активну участь у гімназичних заходах: у предметних тижнях, відкритих уроках, навчальних рейдах, шкільних святах, виставках, конкурсах, вікторинах, олімпіадах.

Слайд 21

Слайд 22

Умовою успішної адаптації випускників початкової школи до навчання у 5-му класі є забезпечення можливості формування в них уміння робити усвідомлений вибір. Успішність самореалізації підлітків тісно пов'язана з мікрокліматом в учнівському колективі. Важливо, щоб учителі-предметники створювали ситуації, які б дозволяли підлітку прявляти ініціативу, мати право на помилку, на власну думку, брати участь у спільній діяльності, працювати в умовах альтернативи, вибору, створювати демократичну, неавторитарну атмосферу навчання.

Слайд 23

Для визначення стратегії організації адаптаційного періоду адміністрації, учителям, батькам необхідно зробити наступне: - створити атмосферу доброзичливості, щирості; будувати стосунки зі школярами з урахуванням їх індивідуальності, готовності до навчальної діяльності; - поряд з індивідуальними розвивати групові форми проведення занять, якісно змінюючи ступінь відповідальності кожного за загальний результат; - розвивати рефлексивні вміння учнів дивитися на себе "з боку", формувати навички самоконтролю та самооцінки. Перша умова шкільного успіху п’ятикласника — безумовне прийняття дитини, не дивлячись на ті невдачі, з якими він вже зустрівся чи може зустрітися

Слайд 24

Стиль відносин з дітьми Не забороняти, а направляти Не управляти, а співуправляти Не змушувати, а переконувати Не командувати, а організовувати Не обмежувати, а надавати свободу вибору

Слайд 25

- Багато нових вчителів. - Незвичний розклад. - Багато нових кабінетів. - Новий класний керівник. - Проблеми з старшокласниками. - Високий темп роботи. - Великий об'єм робіт в класі та збільшений об'єм домашнього завдання. - Різні вимоги педагогів. - Послаблений контроль. - Необхідність на кожному уроці прилаштовуватися до своєрідних особливостей темпу, особливостей мови різних вчителів.  - Особливості підліткового віку. 

Слайд 26

спеціальні курси та семінари підвищення кваліфікації тренінги із проблем наступності навчання система відкритих уроків організація різнорівневого співробітництва дітей 1-5-х класів виконання інформаційних ресурсів і технологій для організації різноманітних форм взаємодії дорослих і дітей

Слайд 27

Мої вихованці розуміють, що якщо кожна людина буде жити за цим моральним принципом, то жити на Землі буде набагато краще. «Стався до людей так, як хочеш, щоб ставилися до тебе» - основний закон життя нашого класного колективу

Слайд 28

Результати своєї роботи визначаю за наступними критеріями: Задоволення і радість дітей. Інтелектуальний та емоційний розвиток. Реальні наслідки. Активність у роботі. Позитивний вплив на навчання.

Слайд 29

Важливо: знати дітей, любити їх, терпіти ми повинні весь час пізнавати їх, спостерігати за ними та вивчати під час повсякденного спілкування; займатися ними, спільно проводити час, організовувати для них змістовні заходи; не поспішати бачити їх відразу такими чудовими, якими ви бажаєте їх бачити. Треба вміти чекати і будуть сходи.

Слайд 30

На мою думку, класний керівник не чиновник, а священик, психотерапевт, оповідач казок, його справа – працювати з душею дитини, засівати зерна Людяності, Добра, Милосердя. І все це заради того, щоб вірили та любили, щоб не пустити дітей у нікуди, щоб дати їм можливість обпектися і водночас уберегти від опіків, щоб пам’ятати Їх і розбудити тремтливу і світлу пам’ять у Них.

Слайд 31

Усе починається з розуміння, розумінню, однак, передує знання. І я повинна знати багато такого, що буде дуже важливим для них і таким природним і радісним для мене.

Слайд 32

Завантажити презентацію