X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Стан роботи та завдання психологічної служби відділу і ЗНЗ міста щодо розвитку допрофільної та профільної освіти Погрецька Л.М., методист ММК

Завантажити презентацію

Стан роботи та завдання психологічної служби відділу і ЗНЗ міста щодо розвитку допрофільної та профільної освіти Погрецька Л.М., методист ММК

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Стан роботи та завдання психологічної служби відділу і ЗНЗ міста щодо розвитку допрофільної та профільної освіти Погрецька Л.М., методист ММК

Слайд 2

Програмно-методичне забезпечення профільного навчання базується на вимогах: - Законів України “ Про освіту ”, “Про загальну середню освіту ”, - Національна доктрина розвитку освіти (Указ Президента України від 17.04.2002 р. №347/2002), - Постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2000р. №1717, - Методичні рекомендації МОНУ “ Упровадження допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів ” від 07.07.08р. №1/ 9-433, - Концепція профільного навчання в старшій школі , затвердженої наказом МОНУ № 854 від 11.09.2009 р. - Постанови КМУ від 27.09.2010р.№779 “ Деякі питання організації навчально-виховного процесу в ЗНЗ у зв’язку з переходом на 11-ти річний строк навчання ”, - Наказу МОНУ від 27.08.2010р. № 834 “ Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню навчання ” та інших.

Слайд 3

включає: - прийняття плану (програми) організації допрофільної підготовки та профільного навчання; - аналіз і оцінку наявного програмно-методичного забезпечення; - створення умов для самовизначення випускників основної школи; - оснащення навчальних кабінетів відповідно до змістовного наповнення компонента державного стандарту освіти для допрофільної та профільної підготовки учнів; - організацію роботи предметних кафедр з розробки, адаптації та оптимального набору елективних курсів для майбутніх 10-х класів; - вивчення, узагальнення та поширення передового досвіду з реалізації плану допрофільної підготовки та профільного навчання; - організацію переходу до рейтингової оцінки досягнень (портфоліо) учнів; - координація діяльності психологічної служби ЗНЗ з організації допрофільного і профільного навчання учнів. Науково – методичне забезпечення допрофільного та профільного навчання

Слайд 4

Завдання психологічної служби з питання організації допрофільного і профільного навчання– надати повну інформацію педагогам і батькам про особливості спеціальних та загальних здібностей, критерії їх виявлення й шляхи формування.

Слайд 5

 

Слайд 6

Слайд 7

Діаграма вираженості кола інтересів учнів 7-х класів у ЗОШ I-III ст. №2 (у %)

Слайд 8

Мотиви вибору профілю навчання учнів 9-х класів ЗОШ I-III ст. №2 (у %)

Слайд 9

Результати обстеження учнів 9-х класів щодо вибору профілю навчання 2011-2012 н.р. (у %):

Слайд 10

Діаграма визначеності пізнавальних інтересів учнів 7,8,9 класів ЗОШ I-III ст. №4 (у %)

Слайд 11

Визначеність профілю навчання учнів 9-х класів ЗОШ I-III ст. №4(у %).

Слайд 12

Рівень очікувань від профільного навчання учнів 10-х класів ЗОШ I-III ст. №4(у %)

Слайд 13

Визначеність допрофільних інтересів і нахилів учнів 7-х класів ЗОШ I-III ст. №5 (у %)

Слайд 14

Діаграма визначеності допрофільних та профільних інтересів і нахилів учнів 8-х, 9-х класів ЗОШ I-III ст. №5 (у %)

Слайд 15

Дослідження наявності учнів 10-х класів інтересу до навчання за обраним профілем ЗОШ I-III ст. №5 (у %)

Слайд 16

Вивчення ставлення до навчання й до навчальних предметів учнів 7 класу ЗОШ I-III ст. №6 (у %)

Слайд 17

Вивчення ставлення підлітків до навчання учнів 9 класу ЗОШ I-III ст. №6 (у %)

Слайд 18

Визначеність профільних інтересів учнів 9-х класів ЗОШ I-III ст. №7 (у %)

Слайд 19

Визначеність допрофільних та профільних інтересів і нахилів учнів 7-х, 9-х класів гімназії №3 (у %).

Слайд 20

Висновок: протягом 2010-2011 н.р. у школах ЗОШ I-III ст. № 2,4,5,6,7 та гімназії №3 проведена робота відповідно до річного плану шкіл з питання забезпечення психологічного супроводу організації допрофільного та профільного навчання.

Слайд 21

Рекомендації: - заступнику директора та організатору з виховної роботи пропагувати самоосвітню діяльність, використовуючи інтернет-ресурси та рекламувати успіхи учнів школи в різних змаганнях, конкурсах, олімпіадах тощо; - вчителям-предметникам звернути увагу на дітей, які цікавляться їхнім предметом і впроваджувати особистісно-орієнтоване навчання, за умови активної роботи самих учнів; - класним керівникам активніше залучати до різноманітних інтелектуальних та творчих конкурсів учнів 9-11 кл.

Слайд 22

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка