Стан роботи та завдання психологічної служби відділу і ЗНЗ міста щодо розвитку допрофільної та профільної освіти Погрецька Л.М., методист ММК
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Стан роботи та завдання психологічної служби відділу і ЗНЗ міста щодо розвитку допрофільної та профільної освіти Погрецька Л.М., методист ММК
Програмно-методичне забезпечення профільного навчання базується на вимогах: - Законів України “ Про освіту ”, “Про загальну середню освіту ”, - Національна доктрина розвитку освіти (Указ Президента України від 17.04.2002 р. №347/2002), - Постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2000р. №1717, - Методичні рекомендації МОНУ “ Упровадження допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів ” від 07.07.08р. №1/ 9-433, - Концепція профільного навчання в старшій школі , затвердженої наказом МОНУ № 854 від 11.09.2009 р. - Постанови КМУ від 27.09.2010р.№779 “ Деякі питання організації навчально-виховного процесу в ЗНЗ у зв’язку з переходом на 11-ти річний строк навчання ”, - Наказу МОНУ від 27.08.2010р. № 834 “ Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню навчання ” та інших.
включає: - прийняття плану (програми) організації допрофільної підготовки та профільного навчання; - аналіз і оцінку наявного програмно-методичного забезпечення; - створення умов для самовизначення випускників основної школи; - оснащення навчальних кабінетів відповідно до змістовного наповнення компонента державного стандарту освіти для допрофільної та профільної підготовки учнів; - організацію роботи предметних кафедр з розробки, адаптації та оптимального набору елективних курсів для майбутніх 10-х класів; - вивчення, узагальнення та поширення передового досвіду з реалізації плану допрофільної підготовки та профільного навчання; - організацію переходу до рейтингової оцінки досягнень (портфоліо) учнів; - координація діяльності психологічної служби ЗНЗ з організації допрофільного і профільного навчання учнів. Науково – методичне забезпечення допрофільного та профільного навчання
Завдання психологічної служби з питання організації допрофільного і профільного навчання– надати повну інформацію педагогам і батькам про особливості спеціальних та загальних здібностей, критерії їх виявлення й шляхи формування.
Діаграма визначеності допрофільних та профільних інтересів і нахилів учнів 8-х, 9-х класів ЗОШ I-III ст. №5 (у %)
Дослідження наявності учнів 10-х класів інтересу до навчання за обраним профілем ЗОШ I-III ст. №5 (у %)
Вивчення ставлення до навчання й до навчальних предметів учнів 7 класу ЗОШ I-III ст. №6 (у %)
Визначеність допрофільних та профільних інтересів і нахилів учнів 7-х, 9-х класів гімназії №3 (у %).
Висновок: протягом 2010-2011 н.р. у школах ЗОШ I-III ст. № 2,4,5,6,7 та гімназії №3 проведена робота відповідно до річного плану шкіл з питання забезпечення психологічного супроводу організації допрофільного та профільного навчання.
Рекомендації: - заступнику директора та організатору з виховної роботи пропагувати самоосвітню діяльність, використовуючи інтернет-ресурси та рекламувати успіхи учнів школи в різних змаганнях, конкурсах, олімпіадах тощо; - вчителям-предметникам звернути увагу на дітей, які цікавляться їхнім предметом і впроваджувати особистісно-орієнтоване навчання, за умови активної роботи самих учнів; - класним керівникам активніше залучати до різноманітних інтелектуальних та творчих конкурсів учнів 9-11 кл.
Схожі презентації
Категорії