X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Активні методи, прийоми і форми навчальної діяльності учнів у процесі вивчення української мови та літератури Навчальний тренінг

Завантажити презентацію

Активні методи, прийоми і форми навчальної діяльності учнів у процесі вивчення української мови та літератури Навчальний тренінг

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Історія Активні методи, прийоми і форми навчальної діяльності учнів у процесі вивчення української мови та літератури Навчальний тренінг

Слайд 2

т Мета: розглянути шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо набуття учнями міцних знань, освітніх компетенцій; продемонструвати використання інтерактивних методів роботи на уроці; розвивати навички роботи в групі, уміння висловлювати власний погляд, думку.

Слайд 3

Людина слабка: у разі оплесків щось у ній росте й шириться, а в разі холодного мовчання стискається. Томас Манн, німецький письменник

Слайд 4

Мета: !» Вправа ”Це – чудово!”

Слайд 5

Вправа ”Очікування результатів”

Слайд 6

Твердження Я беру участь у засіданні МО тільки тому, що мене направила адміністрація. Я занепокоєна, що тренінг буде важкий для мене. Я думаю, що тренінг буде корисним для мене. Я думаю, що на засіданні МО я ознайомлюся та оволодію новими активними методами навчання. Я думаю, що така форма проведення засідання МО допоможе мені проявити себе, вільно спілкуватися, виявити мою творчість.

Слайд 7

Обговорення правил роботи групи

Слайд 8

Мета: !» Поділ на групи ”Драже”

Слайд 9

Метод навчання “КАРУСЕЛЬ” (або “ГРАФІТІ”)

Слайд 10

Опис навчального завдання 1. У групах познайомтесь із завданням. 2. Обговоріть проблему всередині групи, знайдіть її рішення. 3. Протягом короткого часу запишіть остаточно сформульовані відповіді на запитання на листку паперу та передайте його іншій групі. 4. Кожна група повинна попрацювати над новою проблемою, додаючи власне, ще не записане бачення її вирішення, та передати іншій групі. Всі групи працюють до того часу, поки до них не повернеться їхній аркуш. 5.Групи знайомляться із доповненнями, обговорюють їх і роблять висновки. 6.Один учасник від кожної групи презентує результати роботи своєї групи.

Слайд 11

Запитання для вирішення в групах: переваги проблемного навчання на уроках української мови та літератури ; недоліки проблемного навчання на уроках української мови та літератури; умови для ефективного впровадження проблемного навчання на уроках української мови та літератури; результати упровадження проблемного навчання на уроках української мови та літератури.

Слайд 12

Метод навчання “АЖУРНА ПИЛКА”

Слайд 13

Завдання: 1. В “експертних” групах індивідуально ознайомтесь із матеріалом, який одержали. 2. Обговоріть прочитаний матеріал усередині групи, задайте питання за його змістом . 3. Розробіть відповідну стратегію навчання вивченого матеріалу учасників “домашніх” груп. 4.Проведіть навчання учасників ваших “домашніх” груп відповідно до розробленої стратегії. 5. Після завершення роботи над завданням проведіть обговорення завдання в групах.

Слайд 14

Англійський письменник Бернард Шоу зазначав: «Якщо в однієї людини є яблуко й у іншої є яблуко, то після обміну в них залишиться по одному яблуку. Але якщо в однієї людини є ідея і в іншої є ідея, то після обміну в них залишиться по дві ідеї».

Слайд 15

Метод навчальних проектів Проект – це задум, план (дослівний переклад – “кинутий уперед”), самостійно розроблений і виготовлений продукт навчальної діяльності учня (учнів), що визначається суб'єктивною чи об'єктивною новизною, виконаний під контролем і за консультуванням учителя.

Слайд 16

дослідницькі творчі прикладні інформаційні рольові або ігрові Типи проектів

Слайд 17

Дослідницькі проекти (довготривалі) - для них важлива мета, структура, соціальний напрямок, актуальність. Як приклад, науково-дослідницькі роботи учнів-членів МАН.

Слайд 18

Творчі проекти Учні самостійно працюють над створенням журналу подорожі з улюбленим героєм; колективним колажем; мультимедійною презентацією; відеофільмом; вечором; готують засідання клубу; читають вірші; готують твори, збірки.

Слайд 19

Інформаційні проекти - пошук інформації про письменника, про варіанти твору, складання схем( наприклад, схеми – карти частин мови, карти подорожей персонажів твору, літературна картографія).

Слайд 20

Рольові або ігрові проекти – літературно – театральні вистави; продовження твору; реклама книжки; “Теледебати”; “Ви в ефірі”; “Інтерв’ю з письменником”; “Інтерв’ю з персонажем”.

Слайд 21

Прикладні проекти – складання програми: - програма з літератури для онуків, - проект освіти 2050 року тощо ; словників.

Слайд 22

Еврестична бесіда - ”сукупність прийомів дослідження й навчання за допомогою навідних запитань”. ВАРТО ВИКОРИСТОВУВАТИ ДЛЯ аналізу образу-персонажу; аналізу художнього твору; дослідження особливостей стилю письменника, значимості його доробку тощо.

Слайд 23

Метод ігор У літературній грі, за словами Б.І.Степанишина, “найбільше проявляється здатність уявляти, фантазувати, вигадувати”.

Слайд 24

чайнворд рольові ігри аукціон доміно лото ребус Ігри

Слайд 25

Прийоми рольових ігор “Інтерв’ю з письменником”; “Інтерв’ю з персонажем твору”; “Теледебати”; “Ви в ефірі”; реклама книги; інсценізація творів (уривків); продовження твору.

Слайд 26

Прийом “Сенкан” Мета його застосування: розвивати образне асоціативне мислення, здатність до узагальнення художніх явищ, виражати власне ставлення до певної інформації, навчити учнів зосереджувати увагу на художніх деталях.

Слайд 27

Схема складання сенканів 1. Одне слово, яке позначає тему. 2. Два означення(найчастіше прикметники), найбільш типові асоціації до теми. 3. Три слова – дія, пов'язана з темою. 4. Фраза з чотирьох слів – ставлення до теми, її вираження або розкриття (власними словами, цитатою). 5. Одне слово – перефразування сутності теми (синонім слова-теми)

Слайд 28

Схема складання “Діаманта” Коментар. Діамант – це віршована форма із семи рядків, перший й останній з яких – поняття з протилежним значенням: 1-й рядок - тема (іменник). 2-й рядок - означення (2 прикметники). 3-й рядок – дія (3 дієслова). 4-й рядок – асоціації (4 іменники). 5-й рядок - дія (3 дієслова). 6-й рядок – означення (2 прикметники). 7-й рядок – тема (іменник).

Слайд 29

Зразок “Діаманта” Скнара холодний, черствий; злиться, лютує, знущається ; подорож, сльози, прозріння, каяття; радіє,веселиться, святкує; турботливий, щедрий. Людина.

Слайд 30

“Мікрофон” Питання для обговорення Що змінилося у вашому погляді на процес навчання в школі? Що хотіли б доповнити до всього сказаного?

Слайд 31

Вправа «Мережа знань»

Слайд 32

Прийом «Завершення речення» Я дізналася, що… Мене здивувало, що… Мені сподобалося, що… Можливо, було б краще, якби..

Слайд 33

Схема складанння сенканів 1. Одне слово, яке позначає тему. 2. Два означення (найчастіше прикметники), найбільш типові асоціації до теми. 3. Три слова – дія, пов'язана з темою. 4. Фраза з чотирьох слів – ставлення до теми, її вираження або розкриття (власними словами, цитатою). 5. Одне слово – перефразування сутності теми (синонім слова-теми) Історія для натхнення “Закриті двері”

Слайд 34

Побажання нашому колективу

Слайд 35

Дякую за увагу! Бажаю успіхів!

Слайд 36

Підготувала вчитель Бородянської спеціалізованої школи – загальноосвітнього закладу І-ІІІ ступенів №1 Баришенко Лариса Іванівна

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Педагогіка