СКЛАДАННЯ ДІАЛОГІВ — ОБГОВОРЕННЯ САМОСТІЙНО ОБРАНОЇ ТЕМИ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
УРОК РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ № 9. СКЛАДАННЯ ДІАЛОГІВ — ОБГОВОРЕННЯ САМОСТІЙНО ОБРАНОЇ ТЕМИ
Що таке дискусія? За тлумачним словником це широке публічне обговорення якого-небудь спірного питання. Обговорювати означає обмінюватися поглядами, міркуваннями, враженнями з ким-небудь, детально аналізуючи, розглядаючи щось; висловлюватися по черзі про що-небудь, даючи певну оцінку, оцінювати. Про що піде мова на уроці? З’ясуйте завдання уроку («Синтез думок»).
Виконавчо-діяльнісний етап Подумайте, які проблеми вас хвилюють? На які питання хотіли би дістати відповіді? (Методом «Карусель» збирається інформація для подальшої роботи) Що значить бути щасливим? Як ви це розумієте? (Актуалізація особистого досвіду методом «Ґронування»)
Прочитайте вислови. Яка позиція в них відстоюється? Чи погоджуєтесь ви з такою точкою зору? Відповідь обґрунтуйте. 1. Щастя — це не станція, на яку ви прибуваєте, це манера мандрувати. 2. Нема щастя в комфорті, купується щастя стражданням. 3. Всякий свого щастя коваль.
Узагальнення результатів проведення «Каруселі», виявлення актуальних тем для обговорення. Виберіть з укладеного переліку одну з проблем, що вас хвилює. Обговоріть її з сусідом по парті. Висловіть у діалозі-обговоренні свої думки, використовуючи матеріали художньої літератури, преси, радіо, телебачення (метод «Акваріум»). Оцініть складені діалоги за алгоритмом (само- і взаємооцінювання). Контрольно-корекційний етап
Рефлексія. 1. Чи досягли поставленої мети уроку? 2. Які знання і вміння, отримані на уроці, будуть корисними у щоденному житті?
Домашнє завдання (на вибір) Запропонуйте цікаві й актуальні теми для обговорення з однолітками. Побудуйте діалог за змістом художнього твору, який вивчаєте на уроках української чи зарубіжної літератури. Побудуйте діалог за змістом художнього фільму, який ви дивилися.
Схожі презентації
Категорії