Повторення та узагальнення вивченого матеріалу про іменник як частину мови
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Василь Сухомлинський “Природа є джерелом добра, її краса впливає на духовний світ кожного з нас тільки тоді, коли юне серце облагороджується вищою людською красою – добром, правдою, людяністю, співчутливістю”
Загадки Куди не ступиш – всюди маєш, Хоч не бачиш, а вживаєш. Без очей – а сьози ллє. Яка буква «ображається на те, що її не пишуть на початку слів? Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить. Відгадайте загадочку: кину її в грядочку, нехай моя загадочка лежить до весни. Мене просять і чекають, А як покажуть – утікають. Яка перша буква алфавіту?
Знати: правила про іменник як частину мови, засвоєні орфограми, способи творення іменників, граматичні ознаки іменника
Практично розпізнавати іменники, Визначати їх граматичні ознаки, Правильно використовувати іменники в мовленні Вміти:
Етапи мандрівки до Країни обізнаних учнів Галявина Знайомств. Доріжка Понять і Термінів. Гай Відмінювання. Озеро Правопису. Стежина Перекладу. Брама грамотних учнів
2. Дискусійна сітка На аркуші паперу записане речення, кожна група має висловити всі “за” і “проти”
Лінгвістичний експеримент Визначте, що означає кожна група іменників і спробуйте поставити їх в однині чи множині. Зробіть висновки зі своїх спостережень.
Робота в групах Прочитати текст, написати якомога більше іменників І група – І відміни ІІ група – ІІ відміни ІІІ група - ІІІ відміни ІV група – ІV відміни
“Слово у слові” У кожному з поданих слів сховалось ім’я. Слід його знайти записати і пояснити, з якої літери пишуться ці слова.
Домашнє завдання Написати міні-твір “Моя улюблена пора року” Підготувати картки із завданнями для однокласників
Схожі презентації
Категорії