Олена Пчілки «Котова наука»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Читай швидко розлягся Петрусь наморився всьому зирк шкідливі ніжитися диван стерегти далекий вислухати скочив лінуватись недобре ледащо глянь
Хто скаже? Які якості людей засуджуються у байках Леоніда Глібова та Івана Крилова? Що таке байка? Знайдіть та зачитайте мораль цих байок.
Олена Пчілка Народилася 5 липня 1849 року в містечку Гадяч на Полтавщині в родині небагатого поміщика Драгоманова. Початкову освіту отримала вдома. Батьки прищепили їй любов до літератури, до української народної пісні, казки, обрядовості. В 1866 році закінчила київський «Зразковий пансіон шляхетних дівиць». Вийшла заміж за Петра Косача. Двоє синів й чотирьох дочок виростила сім'я Косачів, серед яких була Лариса – Леся Українка. Була етнографом - записувала пісні, обряди, народні звичаї, збирала зразки народних вишивок, писала та друкувала свої твори в українських журналах. Видавала своїм коштом журнал «Молода Україна». Брала участь у жіночому русі за права жінок.
Словникова робота Наморився – втомився. Ледащо – доберіть синоніми. Хижа – кладова, комора, склад якихось предметів. Розманіживсь – розслабився. Лихословити – промовляти зі злістю. Схаменутись – згадати, зрозуміти.
-Хто головні герої байки? -Що робив котик? Чому? -Що сказав йому хлопчик? -Що його не задовольняло? -Як відповів котик – знайдіть та зачитайте. Прочитайте байку мовчки Знайдіть та зачитайте мораль байки
Прочитаємо байку в особах Визначіть, де чиї слова. Скажіть, з якою інтонацією слід читати кожну фразу героя?
Пригадайте, поміркуйте Як називається розділ, який ви прочитали? Байки яких авторів ви прочитали в цьому розділі? Що таке байка?
Тема. Тема. Олени Пчілки «Котова наука». Пригадайте, поміркуйте Мета: збагатити знання учнів про життя і творчість Олени Пчілки; удосконалювати вміння виразно читати байку, характеризувати дійових осіб, знаходити головну думку твору, висловлювати моральні судження, визначати суттєві ознаки байки; удосконалювати навички читання твору у особах, добираючи відповідну інтонацію;розвивати мовлення учнів; виховувати потяг до самостійного читання. Обладнання: мультимедіа, презентація, музична фізкультхвилинка, аудіозаписи творів «Монохрестоматія Читанка 4 клас», зошит з друкованою основою «Читайко 4 клас» Тип уроку: комбінований
Схожі презентації
Категорії