Даценко Олена Володимирівна
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Взаємодія головних компонентів виховання: індивідуально – групового, ціннісно-орієнтаційного, функціонально – діяльнісного, просторово – часового та діагностико-аналітичного.
Провідна ідея роботи нашої школи: - створення умов для розвитку й самореалізації кожної особистості як громадянина України; - формування нового покоління, багатого духовно, здатного створювати цінності громадянського суспільства і навчатися протягом усього життя.
Комплексно-цільова програма «Крок за кроком виховуємо дитину – особистість, людину, громадянина»
Головні завдання виховання: виховання активної самостійної особистості, свідомого громадянина України; формування майбутніх матерів, батьків, чоловіків, дружин; розвиток розумових сил, багатства мови, логічного мислення, відтворюючої уяви, образного мислення; розвиток емоційної сфери учнів, високої культури почуттів, цілеспрямованості і твердості переконань.
Психолого-педагогічні умови для реалізації програми «Крок за кроком виховуємо особистість, людину, громадянина» відповідність виховної практики засадам особистісно орієнтованої гуманістичної парадигми освіти; ставлення до особистості дитини як до суб'єкта виховання; перцептивна, комунікативна, інтерактивна взаємодія всіх суб'єктів виховного процесу; захист і підтримка інтересів особистості дитини; стимулювання ініціативності та життєвої активності дитини; створення і набуття практичних навичок, необхідних для особистісної гармонізації
Колективні проекти відео-уроки конференції Групові Тренінги Дискусії Дебати Рольові ігри Індивідуальні Консультації Проекти Форми роботи класних керівників
Виховання молодших школярів здійснюється у процесі навчально-пізнавальної діяльності як провідної шляхом внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів; відведення належного місця «спільно-взаємодіючій діяльності» як на уроках, так і в позаурочний час; гуманізації взаємин у системах «учитель-учень», «учень-учень»; використання вчителем демократичного стилю спілкування з учнями; створення умов для творчої самореалізації кожної особистості.
надання допомоги учням у визначенні ціннісних орієнтирів, мети, цілей, сенсу життя; сприяння виявленню в учнів духовних та інтелектуальних прагнень, емоційних проявів особистості, осмислених у нерозривному взаємозв'язку; забезпечення поступового, усвідомленого перетворення моральних цінностей в особистісні переконання; утвердження морально-етичних принципів у нерозривному взаємозв'язку з цінностями християнськими, державними, національними, загальнолюдськими; утвердження в свідомості учнів історично притаманних українському народові високих моральних цінностей, спрямованих на засвоєння кращих зразків вітчизняної та світової спадщини Основні завдання з формування духовно-богатої і здорової особистості
Форми та методи виховного впливу Арт-терапія казкотерапія музикотерапія бібліотерапія кольоротерапія Інтерактивні тренінги
хвилі натхненного Злету Творчості рифи глибинної океанської Мудрості корали Думки невимушеної грації острови осучаснених давньогрецьких та ново венеціанських Ідей бухти високого Спокою й Рівноваги чайки нев’янучої Жіночої Долі вітрильники довершеної Справи Життя
Схожі презентації
Категорії