X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Міщенко Наталя Володимирівна

Завантажити презентацію

Міщенко Наталя Володимирівна

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Адреса школи: 61085, м. Харків, вул. Академіка Проскури, 3-А; телефон: 315-01-36; електронна адреса: sch37@ukr.net; адреса сайту: school37.edu.kh.ua

Слайд 2

Міщенко Наталя Володимирівна . Візитна картка Посада: вчитель музичного мистецтва ХЗОШ № 37 Педагогічний стаж: 12 років Освіта: Харківське музичне училище ім. Б.М.Лятошинського, відділ хорового диригування, 2000 рік; Харківська державна академія культури, факультет музичного мистецтва, 2007 рік.

Слайд 3

Тема досвіду Інтеграція на уроках музичного мистецтва як один із засобів розвитку особистості школярів.

Слайд 4

Мета досвіду: підвищити рівень досягнення учнів за допомогою інтегрованого навчання; взаємопроникнення й систематизація знань учнів, розвиток їх творчих здібностей і гнучкого мислення; формування в школярів поліхудожнього образу світу.

Слайд 5

Актуальність досвіду: взаємодія всіх видів мистецтв; стимуляція розвитку образного мислення; поліхудожнє виховання конкретного учня; звертання до інтегрованих інновацій; об’єднання інтенсивного та екстенсивного шляхів розвитку педагогічної системи.

Слайд 6

Новизна досвіду Інтеграція створює учням додаткові умови для успішної реалізації своїх здібностей та задатків Інтеграція створює умови для практичного застосування знань, навичок і умінь у практичному житті Формується стійка потреба і здатність до активізації художньо-творчого самовираження Посилання в музичному навчанні до принципів інтеграції

Слайд 7

Мета сучасного уроку розвиток особистості, здатної самореалізувати творчий потенціал; самостійно вчитися і самовдосконалюватися протягом усього життя.

Слайд 8

Критерії сучасного уроку Більша активність учнів – інтенсивніший їхній розвиток Практична діяльність, аналіз практики, дослідження й пошук Технологізація уроку (комп ютер, видео-, мультімедійна система) Аналіз та обробка інформації, здобутої учнями з додаткових джерел

Слайд 9

Педагогіка оптимізму і успіху Елементи критичного мислення Ситуативне моделювання Інтегративні технології Фасилітаційна дискусія Метод пошукової діяльності Технологія опрацювання дискусійних питань

Слайд 10

Моніторинг навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва Загальна успішність учнів за середнім балом Загальна успішність учнів у процентному співвідношенні за рівнями

Слайд 11

Динаміка підсумкової успішності учнів початкової та середньої школи за рівнями Динаміка підсумкової успішності учнів початкової школи Динаміка підсумкової успішності учнів середньої школи

Слайд 12

Динаміка навчальних досягнень учнів паралельних класів за середнім балом та рівнями

Слайд 13

Ставлення учнів до предмету “Музичне мистецтво ”

Слайд 14

Результативність підвищення активності та успішності учнів на уроках з музичного мистецтва; покращується психологічний клімат у класі; змінюється мотивація навчання; створюється атмосфера емоційного піднесення; простежується збільшення рівня згуртування класного колективу; зростає активність учнів у загальношкільних заходах; сприяння розвитку творчої особистості.

Слайд 15

Мої учні-переможці Міщенко Олена Шпортяк Анастасія Рябець Ксенія Міщенко Дар я

Слайд 16

Мої учні-переможці Хоровий колектив “Джерельце” Конкурс “Співає юність України” Нагороди: спеціальний диплом «За краще виконання творів українських композиторів» Конкурс “Юні дарування” Нагороди: диплом ІІІ ступеня

Слайд 17

Мої досягнення

Слайд 18

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо