Міщенко Наталя Володимирівна
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Адреса школи: 61085, м. Харків, вул. Академіка Проскури, 3-А; телефон: 315-01-36; електронна адреса: sch37@ukr.net; адреса сайту: school37.edu.kh.ua
Міщенко Наталя Володимирівна . Візитна картка Посада: вчитель музичного мистецтва ХЗОШ № 37 Педагогічний стаж: 12 років Освіта: Харківське музичне училище ім. Б.М.Лятошинського, відділ хорового диригування, 2000 рік; Харківська державна академія культури, факультет музичного мистецтва, 2007 рік.
Тема досвіду Інтеграція на уроках музичного мистецтва як один із засобів розвитку особистості школярів.
Мета досвіду: підвищити рівень досягнення учнів за допомогою інтегрованого навчання; взаємопроникнення й систематизація знань учнів, розвиток їх творчих здібностей і гнучкого мислення; формування в школярів поліхудожнього образу світу.
Актуальність досвіду: взаємодія всіх видів мистецтв; стимуляція розвитку образного мислення; поліхудожнє виховання конкретного учня; звертання до інтегрованих інновацій; об’єднання інтенсивного та екстенсивного шляхів розвитку педагогічної системи.
Новизна досвіду Інтеграція створює учням додаткові умови для успішної реалізації своїх здібностей та задатків Інтеграція створює умови для практичного застосування знань, навичок і умінь у практичному житті Формується стійка потреба і здатність до активізації художньо-творчого самовираження Посилання в музичному навчанні до принципів інтеграції
Мета сучасного уроку розвиток особистості, здатної самореалізувати творчий потенціал; самостійно вчитися і самовдосконалюватися протягом усього життя.
Критерії сучасного уроку Більша активність учнів – інтенсивніший їхній розвиток Практична діяльність, аналіз практики, дослідження й пошук Технологізація уроку (комп ютер, видео-, мультімедійна система) Аналіз та обробка інформації, здобутої учнями з додаткових джерел
Педагогіка оптимізму і успіху Елементи критичного мислення Ситуативне моделювання Інтегративні технології Фасилітаційна дискусія Метод пошукової діяльності Технологія опрацювання дискусійних питань
Моніторинг навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва Загальна успішність учнів за середнім балом Загальна успішність учнів у процентному співвідношенні за рівнями
Динаміка підсумкової успішності учнів початкової та середньої школи за рівнями Динаміка підсумкової успішності учнів початкової школи Динаміка підсумкової успішності учнів середньої школи
Результативність підвищення активності та успішності учнів на уроках з музичного мистецтва; покращується психологічний клімат у класі; змінюється мотивація навчання; створюється атмосфера емоційного піднесення; простежується збільшення рівня згуртування класного колективу; зростає активність учнів у загальношкільних заходах; сприяння розвитку творчої особистості.
Мої учні-переможці Хоровий колектив “Джерельце” Конкурс “Співає юність України” Нагороди: спеціальний диплом «За краще виконання творів українських композиторів» Конкурс “Юні дарування” Нагороди: диплом ІІІ ступеня
Схожі презентації
Категорії