КОНДЕСЮК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
КОНДЕСЮК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА ГОЛОВА МЕТОДИЧНОГО ОБ‘ЄДНАННЯ закінчила Київський державний педагогічний інститут ім. М. Драгоманова. Учитель вищої категорії. Педагогічний стаж – 22 роки.
МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО Він — учитель за покликанням; його не можна уявити собі ніким іншим як учителем. Викладання стало його життям, його поживою; воно нероздільно зв'язане з ним. І не дивно, що вчительська справа стає у нього вільним мистецтвом, і він на всіх своїх учнів накладає печать свого духу! Як він знаходить своє щастя в навчанні, так можна вважати щасливими тих, хто в нього вчиться. А. Дістєрвег
МОЄ ЖИТТЄВЕ КРЕДО Коли не видно ясних доріг і сонячних плаїв, безсумнівною дорогою є найважча – дорога шляхетна. Євген Сверстюк “ Собор у риштованні ”
ТЕМА САМООСВІТИ «Роль казкотерапії на уроках української літератури для створення позитивного психологічного мікроклімату»
МОЇ ДОСЯГНЕННЯ НА ПЕДАГОГІЧНІЙ НИВІ № Роки Досягнення 1 2009-2010 створення авторської виховної програми“Криницідуховності” 2 2009-2010 проведення уроку здоров’я для слухачів КОІПОПК“Створенняелементарного роздуму ” 3 2010-2011 Виступнапедегагічнійраді на тему“Методичнеоб'єднання педагогічних працівників як ефективна форма підвищення професійноїкомпетентності” 4 2010-2011 член журі ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з українськоїмови та літератури 5 2011-2012 підготовка призерів ІІ етапу Всеукраїнської учнівськоїолімпіади з української мови та літератури 6 2011-2012 підготовка призерів ІІ етапу Всеукраїнського мовно-літературногоконкурсу ім. Тараса Шевченка
7 2011-2012 підготовка призерів ІІ етапу Всеукраїнськогококурсу“Об’єднаймося, брати мої ” 8 2011-2012 проведення уроку здоров’я для слухачів КОІПОПК“Формуваннянавичок турботи про власне здоров’я під час вивчення прислівниковихсполучень” 9 2011-2012 член журі ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з українськоїмови та літератури 10 2011-2012 член журі ІІ етапу Всеукраїнськогоконкурсу знавців української мови ім. ПетраЯцика 11 2011-2012 Виступнапедегагічнійраді на тему “ Роль класного керівника у розвитку та підвищенні ефективності співробітництва гімназії табатьків” 12 2011-2012 підготовка матеріалів до Третьої Міжнародної виставки“Сучаснізаклади освіти – 2012” 13 участь уміськомуконкурсінакращеметодичнеоб’єднання (ІІ місце) 14 2012-2013 перевірка контрольної роботи з українськоїмови та літературиІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН
15 2012-2013 член журі ІІ етапу Всеукраїнськогомовно-літературного конкурсу ім. Тараса Шевченка 16 2012-2013 член журі ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з українськоїмови та літератури 17 2012-2013 підготовка навчально-методичного посібника“Використанняінноваційних технологій на уроках української мови та літератури для розвитку творчих здібностейучнів” 18 2010-2013 Публікації уроків та виховних заходів на сайтах http://teacher.at.ua/ http://navigator.rv.ua/ http://www.teacherjournal.com.ua/ http://suzirya.org.ua/index.php http://metodportal.info/ http://1a-9sad.at.ua/ http://osvita.ua/school/lessons_summary/family/18776/ 19 2010-2013 http://osvita.ua/school/lessons_summary/outschool/17627/ http://osvita.ua/school/lessons_summary/outschool/20105/ http://teacher.at.ua/publ/shhob_diti_jshli_do_shkoli_zaljubki/38-1-0-8810
20 2010-2013 http://teacher.at.ua/publ/vikhovnij_ideal_ukrajinskoji_sim_39_ji/11-1-0-8815 21 2010-2013 http://osvita.ua/school/lessons_summary/literature/15440/ 22 2010-2013 http://www.eduwiki.uran.net.ua/wiki/images/5/5b/МО_словесності.swf http://teacher.at.ua/publ/12-1-2
Авторська виховна програма розвитку учнівського колективу для 5-9 класів Мета: сприяти становленню гармонійно розвиненої, високоосвіченої, високоморальної, соціально активної й національно свідомої особистості, наділеної глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними й патріотичними почуттями, зі сформованою системою цінностей, здатної до саморозвитку й самовдосконалення.
ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ - забезпечення умов для всебічного гармонійного розвитку дитини; - усвідомлення єдності людського роду і себе як його неповторної частини; - повага до людського життя; - духовна відповідальність перед своїми предками й нащадками; - людяність, рівність, прояв громадянських почуттів; - протидія аморальним явищам; формування гуманістичного світогляду; - формування мотивів і потреб моральної поведінки; - виховання високих моральних якостей, духовного багатства.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ - ставлення дитини до суспільства, людей, праці, активна життєва позиція; - спрямованість особистості учня, її потреби, мотиви, інтереси, ідеали; - рівень свідомості і відповідальності; - рівень моральної поведінки; - рівень культури, форми й засоби культурного самовияву і самоутвердження; - конструктивність або деструктивність поведінкових виявів учня; - самовідчуття дитини (соціальне, етичне тощо).
ФОРМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ використання біографій, життєвого досвіду великих людей; листи до близьких, присвяти; творчі проекти власного духовного розвитку; акції милосердя; тематичні фотовиставки; інсценізації; зустрічі з цікавими людьми; портрет класу «Наше моральне обличчя»; проект «Учень року»; усні журнали; святкові концерти; бесіди, дискусії на морально-етичні теми та інші.
ЗМІСТ ВИХОВНОЇ РОБОТИ 5 клас: І. «Ставлення до батьків та рідних». ІІ. «Обов’язок перед людьми та суспільством». ІІІ. «Розуміння життя, добра і зла в ньому». 6 клас: І. «Виховання високих моральних якостей і норм поведінки”. ІІ. «Любов до знань, школи й учителя». 7 клас: І. «Дружба, любов, сім’я». ІІ. «Розуміння краси природи, навколишнього світу”.
Скажи мені, з ким ти знайомий, і я скажу тобі, хто ти. Якщо я знаю, чим ти займаєшся, я скажу тобі, що з тебе вийде. Й.-Ф. Гете
Схожі презентації
Категорії