КУДРЯ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
КУДРЯ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА учитель російської мови навчально-виховного комплексу “Олександрійський колегіум - спеціалізована школа” м. Олександрії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель, відмінник освіти України (Презентація досвіду роботи)
Навчаючи - учись, навчаючись - твори, у процесі творчості - навчай Ми унікальні! Ми універсальні! Ми успішні! Ідея педагогічного досвіду Кредо вчителя Девіз учнів Сформувати інтелектуальну особистість, яка прагне самостійно, неординарно мислити, творчо діяти, яка здатна до духовного саморозвитку
Виробляють уміння самостійно конструювати знання АКТУАЛЬНІСТЬ ДОСВІДУ Проектні технології стимулюють інтерес до навчання Навчають орієнтуватися в інформаційному просторі Сприяють розумінню сутності отриманих знань Розвивають пізнавальні та творчі навики Активізують дослідницьку діяльність
Метод проектів в історичному аспекті Виник у XІX ст. США Активна доцільна діяльність учнів, в основі якої – інтерес дитини ( Джон Дьюї, В. Кілпатрик, Коллінгс) Росія, Україна 20-і роки XX ст. Активізація навчальної діяльності, зв’язок навчання з життям і виробництвом 1931 р.- метод засуджено і заборонено Україна середина 90-х рр. Формування уміння адаптуватися до життя в постіндустріальному суспільстві Л. Верзацька, Г. Токмань,Л. Кратасюк
Дослідницькі джерела Проектні технології - Г.С. Сазоненко. Перспективні освітні технології; - В.А. Нищета. Технологія життєтворчих проектів на уроках української мови та літератури
наявність освітньої проблеми постановка проблеми дослідження, пошук шляхів вирішення Проектна діяльність конструювання підсумкового проекту захист корекція і впровадження готовність до застосування результату експертиза й апробація версій
Уміння і навички учня високий рівень активності незалежність думок допитливість відповідальність здатність експериментувати небайдужість
Висвітлення досвіду роботи Друковані роботи: Проектні технології як засіб підвищення мотивації до навчання. Вивчаємо українську мову та літературу, 2005 р. Проектні технології у навчанні //Педагогічна думка, 2008 р. Виступи на засіданнях: - методичного об’єднання учителів –мовників, - творчої групи колегіуму, - педагогічної ради
Проектні технології – це постійний цілеспрямований творчий пошук, який допомагає відчути радість відкриття , здивування перед істиною, здобутою власними силами, що веде до самоусвідомлення особистості, поваги до самої себе
Учитель – це скрипаль дитячих сердець : як поведе смичком, таку мелодію й почує. В. Сухомлинський
Схожі презентації
Категорії