Кудря Поліна Валентинівна
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни Зміст Анкетні дані Самоосвіта Підвищення кваліфікації Розповсюдження власного досвіду Участь у професійних конкурсах Використання сучасних освітніх технологій Динаміка досягнень учнів Позакласна робота Додатки 2010 Каждая кнопка возле пункта ЗМІСТУ является ссылкой на соответствующий слайд.
портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни Самоосвіта 2007-2009 2009-2010 ТемаМОшколи Сучасні підходи до організації методичної роботи як засіб розвитку і саморозвитку педпрацівників у школі нового типу Сучасні підходи до організації методичної роботи як засіб розвитку і саморозвитку педпрацівників у школі нового типу Власна тема Використанняметодів особистісно орієнтованого навчання у викладанні інформатики та ІКТ ВикористанняІКТ при викладанні інформатики та математики 2010
портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни Підвищення кваліфікації Назва курсів Рік проход ження К-ть годин Свідоцтво 1 Рівневадиференціація навчання 1996 66 1326 2 Блочно-модульне навчання 2001 118 2420 3 Лекційно-практична система курсу інформатики 2005 72 1930 4 2006 72 1839 5 Шляхи вдосконалення фахової компетентності вчителя в зв`язку з переходом на 12-річний термін навчання 2009 108 1699 6 Основи Інтернет та онлайнові освітні середовища 2009 20 KRVG №49 7 Методика викладання курсу “Основи інформаційно-комунікаційних технологій” 2009 48 KRVG №200 2010
портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни Розповсюдження досвіду Наступність і перспективність в навчанні інформатики Виступ на педраді 2008 Організація особистісно орієнтованого навчання на уроках математики Виступ на засіданні відкритого м\о вчителів математики і інформатики для курсів підвищення кваліфікації 2008 Особистісно орієнтований підхід при навчанні – запорука навчання кожного учня Повідомлення на засіданні шкільного м/о вчителів математики і інформатики 2007-2008 2008-2009 2008-2009 2010
портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни Досягнення учнів конкурс «Кенгуру» Кількість учасників Середній бал Найвищий бал 2008-2009 5 клас 6 53,8 72 2009-2010 6 клас 4 65,5 90 2010 На этот раздел стоит предусмотреть несколько слайдов с различными диаграммами.
Позакласна робота портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни Назва відкритого заходу Клас Рік проведення Позакласна робота з математики Математичні розваги 9 2007-2008 н.р. Стежинками країни «Математика» 5 2008-2009 н.р. Ерудит-шоу «Еврика» 6 2009-2010 н.р. Виховні заходи Театралізоване свято «А вже Покрова одцвіла» 9-10 2007-2008 н.р. «Витоки та наснага духовних джерел українців за працями В. О. Сухомлинського» філософський стіл 10 2008-2009н.р. Урок-свято «Останній дзвоник» 11 2009-2010н.р. 2010
ДОДАТКИ Презентація до виступу на педраді “Педагогіка співпраці ” Презентація до позакласного заходу “Математичні розваги” портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни Досягнення учнів 2010 На этот раздел стоит предусмотреть несколько слайдов с различными диаграммами.
Головні принципи педагогіки співпраці: Учення без примусу; Ідея важкої мети; Ідея опори; Оцінка робіт; Ідея вільного вибору; Ідея випередження; Ідея крупних блоків; Ідея відповідної форми; Ідея самоаналізу; Інтелектуальний фон класу Колективне творче виховання; Особистісний підхід. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
Деякі методи організації навчання: Вчення в співпраці (Cooperative Learning); Вчення в команді (Student Team Learning); Вчимося разом (Learning Together). портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
Поради початківцям: Планування приміщення; Поступове навчання співпраці: Працювати будь з ким; Відповідально відноситися до дорученого завдання; Бути толерантним, комунікабельним. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
№1 ЦІКАВА ПОСЛІДОВНІСТЬ З ДОМІНО Ви бачите 6 кісток доміно, викладених за такими правилами гри: число вічок на кістках зростає на 1: 4, 5, 6, 7, 8. Такий ряд чисел, які зростають (або спадають) на одну й ту саму величину, називається арифметичною прогресією. В нашому ряді кожне число більше попереднього на 1, але в прогресії може бути яка-завгодно інша різниця. Складіть ще 6-косткову прогресію. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
№2 ЗАКОДОВАНЕ ЛИСТУВАННЯ Знайдіть алгоритм використання решітки для розкодування записки та з’ясуйте її зміст. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
Арабські приказки та прислів’я Будеш стежити за язиком, він захистить тебе, розпустиш язика – він тебе зрадить. Хто тебе любить, твої вади замаже, хто тебе ненавидить, всім про них розкаже. Вирушаєш в дорогу, розпитай про супутника, купуєш дім, розпитай про сусіда. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
№3 МАТЕМАТИЧНІ ЖАРТИ Чому ми чуємо гуркіт колес потягу? Колесо має форму кругу, у якого площа дорівнює R2. От цей квадрат і гуркотить. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
▪ Як продовжити послідовність: н, о, д, т, …? ▪ Так як н = нуль, о = один, д = два, т = три, то отримаємо таку послідовність: н, о, д, т, ч, п, ш, … портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
На уроці геометрії учитель просить зобразити саму коротку відстань між точками А і В. Один з учнів малює: А В Вчитель запитує: “Миколо, хто тебе цьому навчив?” Мій тато, він водій таксі! портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
№4 ЗНЯТИ ШНУРОК Потрібно зняти шнурок з кульками, не розв’язуючи вузлів. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
№5 РОЗІРВАНИЙ ЛАНЦЮЖОК Перекладіть прямокутники так, щоб отримався один замкнений ланцюг, який не має розривів. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
№6 ЗАДАЧА “З ПОДВОХОМ” У три стакани розкладіть 11 кружечків так, щоб в кожному стакані їх кількість була б непарною. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни Стакан Кількість кружечків у стакані 1й 3 кр 2й 7 кр 3й 1кр 2010
Тепер розкладіть по тим самим стаканам 10 кружечків так, щоб їх кількість була б непарною. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
Перший стакан поставити в другий, отримавши при цьому “один” стакан, в якому знаходиться 3 кружечки, а в третьому стакані так і залишиться 7 кружечків. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни Стакан Кількість кружечків у стакані 1й 1 кр 2й 2 кр 3й 7кр 2010
№7 МАГІЧНІ ШАШКИ Кожну з 5 шашек переставте на одну клітинку так, щоб в кожному рядку, стовпці та діагоналі знаходилася тільки одна шашка (на малюнку покажіть розташування шашек). портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
№8 ГРА “ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ” “ НА ЗАПАСЛИВІСТЬ” Матуся годує Петрика супом з ложечки. Після кожної порції, яку з’їдає Петрик, дитина відбирає ложку в мами й мама дістає нову, яку дитина знову відбирає після чергового ковтка супу і т. д. Мета для мами: дитина за будь-яких умов повинна бути нагодована. Сформулюйте задачу для мами відповідно до мети. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
Задача для мами: Встигнути дитині скормити весь суп раніше, ніж закінчаться в домі ложки. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
“ТАМОЖНЯ” Матуся годує Петрика супом своєю ложкою. Петрик також тримає ложку в руках. Мама зачерпує повну ложку супу й несе її до рота дитини. Петрик своєю ложкою намагається вигребти весь суп з маминої ложки. Мета для мами: дитина за будь-яких умов повинна бути нагодована. Сформулюйте задачу для мами відповідно до мети. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
Задача для мами: Зуміти донести до рота дитини ложку з найменшими втратами супу. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
“ДОБРЕ, ЩО ТИ ЇСИШ” Петрик зовсім відмовляється обідати. Мама дає дитині смачне печиво та, насипав собі в тарілку обід Петрика, починає їсти його з апетитними прицмокуваннями. Петрик викидає печиво й вимагає кормити себе смачною “маминою” їжею. Мета для мами: дитина за будь-яких умов повинна бути нагодована. Сформулюйте задачу для мами відповідно до мети. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
Задача для мами: Проявити максимум творчої майстерності, та не дуже швидко їсти. портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни 2010
портфоліо Кудрі Поліни Валентинівни Моє педагогічне кредо: Доганяти тих, хто спереду, і не чекати тих, хто позаду Аристотель Дякую за увагу! 2010 2010
“ТАМОЖНЯ”“ТАМОЖНЯ”Матуся годує Петрика супом своєю ложкою. Петрик також тримає ложку в руках. Мама зачерпує повну ложку супу й несе її до рота дитини. Петрик своєю ложкою намагається вигребти весь суп з маминої ложки.Мета для мами: дитина за будь-яких умов повинна бути нагодована.Сформулюйте задачу для мами відповідно до мети.
“ДОБРЕ, ЩО ТИ ЇСИШ”“ДОБРЕ, ЩО ТИ ЇСИШ”Петрик зовсім відмовляється обідати. Мама дає дитині смачне печиво та, насипав собі в тарілку обід Петрика, починає їсти його з апетитними прицмокуваннями. Петрик викидає печиво й вимагає кормити себе смачною “маминою” їжею.Мета для мами: дитина за будь-яких умов повинна бути нагодована.Сформулюйте задачу для мами відповідно до мети.
Схожі презентації
Категорії