Написання великої букви «Ш»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентацію підготувала вчитель – методист Скандинавської гімназії м. Києва Біляченко Ольга Василівна
Лексична робота (Зошит, с. 20) Робота над віршем У весняну світлу днину Розцвіла собі [-•- |-•| -•] Гарні в неї квіточки, Та колючі гілочки.
Лексична робота (Зошит, с. 20) Робота над віршем Про що у ньому розповідається? Яке слово «зашифроване»? Шипшина Коли розцвіла шипшина? Які в неї квіточки? Які в неї голочки?
Звуко-буквений аналіз слів Скільки складів у цьому слові? Який склад наголошений? Назвіть окремо букви і звуки.
Списування з друкованого тексту Тип, тис, верх, поверх, вітер. Т и п , т и с , в е р х , п о в е р х , в і т е р .
Гра «Впіймай звук [ш]» Шило шубку Шурі шило, шовком, шерстю шви обшило. Вийшла шубка прехороша нашій Шурі на порошу. Про кого йшлося у вірші? Чи зможете написати ім'я «Шура»? Чому?
Відгадування загадки Комиші шумлять: «Шу-шу». Букву я нову пишу: три стовпці, внизу межа — от і вийшла буква «ша». В. Гринько
Списування речень, поданих друкованим шрифтом Звертається увага на буквосполучення ши. Це складне буквосполучення. Під час написання слід стежити за тим, щоб рухалися лише пальчики, а не вся рука, поєднувати, букви плавним переходом однієї лінії в другу, вести лінії під однаковим. ш и Ш и
Списування речень, поданих друкованим шрифтом На дошці поєднання букв: Ш и , і т , о ж , ж е , ч е р , п л , о д , о в , и й , о р , и с .
Списування речень, поданих друкованим шрифтом На шипшині квіти рожеві, на шипшині червоні плоди. Н а ш и п ш и н і к в і т и р о ж е в і , н а ш и п ш и н і ч е р в о н і п л о д и .
Списування речень, поданих друкованим шрифтом Шипшиновий чай корисний. Ш и п ш и н о в и й ч а й к о р и с н и й .
Відгадування загадок Відгадайте загадки і зробіть звуко-буквений аналіз слів-відгадок. Прийшла цифра у наш клас, та й говорить так до нас: — Ось підказка вам моя: схожа так на сливку я. Трохи вгору в мене хвіст. Це, звичайно, цифра ... шість.
Відгадування загадок Вчить читати й рахувати, і писати, і співати всіх дітей довкола наша люба ... школа.
Зорово-слуховий диктант Т и м і ш і С а ш к о р а з о м і д у т ь д о ш к о л и . К о л о д о р о г и х л о п ч и к и з у п и н и л и с ь . П р о п у с т и л и у с і м а ш и н и . П е р е й ш л и д о р о г у і п і ш л и д о ш к о л и .
У двоскладових словах поставте наголос і підкресліть букви, що позначають голосні звуки. Т и м і ш і С а ш к о р а з о м і д у т ь д о ш к о л и . К о л о д о р о г и х л о п ч и к и з у п и н и л и с ь . П р о п у с т и л и у с і м а ш и н и . П е р е й ш л и д о р о г у і п і ш л и д о ш к о л и .
Підсумок уроку Яку букву ви навчилися сьогодні писати? Які слова пишуться з великої букви? Який звук вона позначає? Коли слід писати велику букву?
С. Г. Заброцька. І.Р. Дунець. Уроки навчання грамоти М.О.Володарська, Н.О.Ковальчук, А.І. Настенко, В.М.Сисоєва. Мій конспект. Навчання грамоти. Письмо Шаблон: Доброгорська Г.В.
Схожі презентації
Категорії