Формування предметних компетенцій на уроках української мови та літератури засобами ІКТ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Формування предметних компетенцій на уроках української мови та літератури засобами ІКТ Учитель української мови і літератури Чередарчук Марія Володимирівна
Формування предметних компетенцій Проведення рольових ігор (урок-суд, урок-прес-конференція, урок-аукціон тощо) – комунікативна, соціальна компетенції; Проведення інтегрованих уроків – полікультурна, комунікативна, інформаційна компетентності; Проведення нестандартних уроків (урок-подорож, телевізійний міст, урок-дискусія, урок-вікторина) – комунікативна, соціальна, інформаційна компетентності
Формування ключових компетентностей на уроках засобами ІК-технологій Проектна діяльність (компетентність продуктивної творчої діяльності, інформаційна, соціальна, комунікативна); Робота з різними джерелами інформації: електронні посібники, відеофільми,Інтернет тощо (компетенція саморозвитку та самоосвіти, комунікативна).
Спільний проект зі створення мультимедійного забезпечення уроків української літератури Аудіокнига Презентація Відеопрезентація Вистава Телевізійний репортаж
Формування основних груп компетенцій через позаурочну роботу Літературно-музична композиція “Роде мій красний, роде мій прекрасний Мандрівка гранітно-степовим Побужжям (Мигія, Трикрати) (Соціальна, комунікативна, інформаційна компетентності)
При підготовці до уроку з використанням ІКТ було вирішено ряд основних завдань Підвищення рівня мотивації школярів Активізація пізнавальної діяльності учнів Розвиток самостійного критичного мислення Формування вмінь працювати з різними джерелами інформації Застосування отриманих знань в нових ситуаціях
Схожі презентації
Категорії