X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Джерела споживчої інформації

Завантажити презентацію

Джерела споживчої інформації

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Інтегрований урок (основи споживчих знань та українська мова Підготувала та провела вчитель – дефектолог Парасковіївської спеціальної загальноосвітньої школи – інтернату №40 Голованова К.О.

Слайд 2

Тема уроку: Джерела споживчої інформації. Способи доведення інформації до відома споживача. Як написати лист – скаргу про недоброякісний товар.

Слайд 3

Мета уроку: Завдання: закріпити знання про джерела споживчої інформації; оволодіти навичками роботи з діловими паперами; удосконалити вміння «читати» інформацію зі штрих – коду; перевіряти справжність товару; поглибити знання про інформацію, вказану на етикетках харчових продуктів; сприяти розвитку вміння знаходити і аналізувати необхідну інформацію для споживача, оцінювати достовірність інформації, що подається на упаковках товару; прищеплювати споживчу культуру; розуміти важливе значення достовірної інформації про товар для власного здоров’я та життя. Називати джерела інформації, необхідної для споживача; Оцінювати достовірність інформації, що подається на упаковці товару; Аналізувати інформацію про товари; Написання листа – скарги; Усвідомлювати значення достовірної інформації про товари для власного здоров’я та життя.

Слайд 4

Етапи уроку - ділової гри: 1. етап підготовки до гри; - Введення в гру. 2. Етап проведення: а) групова робота над завданням; б) міжгрупова дискусія; В) написання листа – скарги. 3. Етап аналізу й узагальнення.

Слайд 5

Слайд 6

Слайд 7

Інформація — це нові відомості, які прийняті, зрозумілі і оцінені її користувачем як корисні; інформація — це нові знання, які отримує споживач (суб'єкт) у результаті сприйняття і переробки певних відомостей.

Слайд 8

Слайд 9

Стаття 15.право споживача на інформацію про продукцію 1.Споживач має право на одержання необхідної,доступної,достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання товару чи замовлення роботи(послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою.

Слайд 10

Слайд 11

« Достовірність інформації» - відповідність дійсності поданої інформації про товар.

Слайд 12

Хвилинка релаксації

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Основні поняття: Етикетка — це ярлик (наклейка, підпис), що прикріплюється до товару для надання певної інформації про цей товар. Вкладка — це детальна інструкція та вказівки щодо користування товаром, а також застереження для складної і небезпечної продукції (як правило, використовується в упаковках для ліків, хімічних препаратів, іграшок тощо). Упаковка призначена для збереження властивостей товару зручності його транспортування (перевезення).

Слайд 16

Слайд 17

Про що розповість штрих - код Штриховий код (штрих-код) — це чорні смужки, що чергуються в певному порядку на білому фоні (штриховий код іноді називають «зеброю»). Система штрихового кодування призначена для ідентифікації товару і була створена для передачі інформації упродовж товарного ланцюжка: виробник — оптовик — роздрібний торговець — покупець.

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

Сканер

Слайд 21

Слайд 22

Слайд 23

Слайд 24

Слайд 25

Слайд 26

Про що розкаже індекс е Харчові добавки — це природні або синтезовані речовини, які не вживаються окремо як звичайні компоненти їжі, а навмисно вводяться в харчові продукти для додання їм певних властивостей (наприклад, смакових).

Слайд 27

Слайд 28

Слайд 29

Слайд 30

Слайд 31

Лист – це текст, написаний у формі звернення до певної особи, групи осіб, установи, організації. Заява – це усне або письмове офіційне повідомлення або прохання про щось.

Слайд 32

Скарга –це звертання однієї з конфліктуючих сторін щодо невиконання зобов’язань, нанесення збитків.

Слайд 33

Вимоги до написання скарги: Угорі, праворуч, пишуть, кому подається скарга ( якій установі або організації). На рядок нижче зазначають, від кого ця скарга ( назва професії, місця роботи, прізвище, ім’я по батькові того, хто подає скаргу, його адреса). Ще нижче, через рядок, посередині аркуша, пишуть слово « скарга». Далі з абзацу пишуть текст скарги, де обґрунтовано викладають прохання. У кінці скарги, з правого боку,підписується особа, від імені якої подано скаргу. Ліворуч, нижче підпису, ставлять дату.

Слайд 34

Директору магазину Іваненко П.П Осьмаченка М.В яка мешкає за адресою: м. Сіверськ, вул. Чайковського.3 тел.066-746-13-05 Лист-скарга 13.03.2012 року у вашому магазині я придбала йогурт за 4грн. Що підтверджується копією чека. На встановлений термін придатності з 7.02.12р. по 9.02.12р. Товар знаходився в обігу, строк придатності якого минув. . Згідно з п.1 ст. 14 Закону України « Про захист прав споживачів» прошу замінити неякісний товар на такий само належної якості в 14-денний строк. Якщо мої законні вимоги не будуть задоволенні, я буду змушена звернутися до суду з позовною заявою про захист моїх споживчих прав та про відшкодування моральної шкоди, завданої мені вашими протизаконним діями. Про результати розгляду скарги прошу мене повідомити у строк, встановлений законодавством. Додаток: Копія товарного чека. Дата_______________ Підпис______________

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Українська мова