Аналіз диктанту "Хата Довженка". Робота над помилками
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
удосконалити знання, вміння й навички з фонетики; розвивати вміння узагальнювати й систематизувати знання, виправляти власні та чужі помилки; розвивати самостійність, логічне мислення; виховувати куль туру усного й писемного мовлення.
Типові помилки Правила вживання ь - Правила вживання апострофа - Подвоєння в групах приголосних - Розділові знаки в складному реченні -
Лист оцінювання 1. “ Відремонтуй слова ” 2. Лінгвістичний ланцюжок 3. Коментоване письмо 4. Таблиця 5. Тест 6. Фонетичний аналіз 7. Мовний конструктор 8. Творчий вернісаж 9 Діалог
Орфографічний аналіз “ відремонтуй слова ” Пам…ят…, корін…ці, сіл…с…кий, чотир…ох, знан…я, лист…я, л…єт…ся, дерев…яний, обов…язок, прис…вячений
Перевір написане Пам’ять, корінці, сільський, чотирьох, знання, листя, ллється, дерев'яний, обов'язок, присвячений
Лінгвістичний ланцюжок Група 1 - м'який знак вживається…і не вживається… Група 2 - апостроф вживається…і не вживається… Група 3 - подвоєння в групах приголосних
Коментоване письмо Сміються, верб'я, б'ють, в'їзд, спросоння, навмання, мавпячий, кінський, Уманський, тіньовий, тонший, пальчик, одягаєшся, умиваються, волосся, без'язикий, мільйон
Тест 1.Укажіть слово,в якому не вживається ь: А) мен…ше; Б) біл…ше; В) вітерец… 2.Укажіть пари слів,у яких пишеться апостроф: А) бур…як,р…ясно; Б) присв…ятив,мавп…ячий; В) сузір…я,здоров…я 3.Вкажіть рядок, у якому всі слова пишуться без ь : А) біл…чин,Вас…чин,дощ…; Б) Натал…чин,міс…кий,різ…бяр; В) кін…чик,промін…чик,рибал…ці. 4.Укажіть дієслова,у яких пишеться ь: А) смієш…ся; Б) перевір…те, В) поглян…те.
Фонетичний аналіз Тьмяний, львівський, зустрінуться, повільно, боротьба, сіллю, кольоровий, мільйон, пальця
Перевір запис [ т'м ’ аний, л‘в‘івс‘кий, зустр‘і‘нуц‘:а, пов ’ іл‘но, бород‘ба, с‘іл ‘:у, кол‘оровий, м ’ іл‘йон пал ’ц ’а]
Мовний конструктор 1. Приголосний, глухий, є у слові шов. 2. Голосний, ненаголошений, наближений до и. 3. Приголосний, дзвінкий, перший у слові вічність. 4. Приголосний, глухий, є у слові час. 5. Голосний, наголошений, перший у слові енергія. 6.Приголосний, дзвінкий, твердий, сонорний, передостанній у назві нашої держави. 7. Приголосний,твердий,другий у назві нашої держави. 8. Голосний,ненаголошений,перший у слові окраса.
Пунктуаційна хвилинка Учітесь… читайте… і чужому научайтесь… й свого не цурайтесь.(Тарас Шевченко) Встаєш із-за моря…з-за туману, слухняна рожева зоре! (Тарас Шевченко) Сонце гріє… вітер віє з поля на долину. (Тарас Шевченко) А там і ліс…і ліс…і поле…і сині гори за Дніпром. (Тарас Шевченко)
Діалог Сьогодні на уроці мені було легко… Я добре засвоїв правила… У мене виникли труднощі при виконанні таких завдань… Я можу самостійно підібрати приклади до завдань… Мені сподобалось(не сподобалось)
Схожі презентації
Категорії