Компаративний аналіз байок Езопа, І. Крилова, Л. Глібова
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
МЕТА: Систематизувати знання учнів про відомих байкарів; удосконалювати вміння та навички компаративного аналізу; виховувати непримиренність до будь-якого прояву насильства та несправедливості.
Запитання та завдання: Що таке байка? З яких частин складається байка? Що таке алегорія? Хто є, зазвичай, дійовими особами байок? Яких відомих байкарів ви знаєте?
Виразне читання напам’ять байки І. А. Крилова «Квартет». У цій байці автор висміяв безрезультатні засідання Державної думи Росії в 1810. Бесіда: Що потрібно для того, щоб стати справжнім музикантом? Що з цього приводу думали герої байки? Чому квартет не іде на лад? Чи вірить автор, що в учасників квартету все вийде? Яка мораль байки?
Виразне читання байки Езопа «Мурашка і Цикада » Виразне читання байки Глібова «Коник-стрибунець» Виразне читання байки Крилова «Срекоза и Муравей» Які риси уособлюють Мурашка і Цикада? Яка мораль байки? Чого вчить байка?
Аналіз байок «Лебідь, Щука та Рак» Крилова та Глібова Коментар: Читач постійно відчуває себе учасником поді. Він переживає суперечливі почуття: з одного боку – надія, а з іншого – відчуття розчарування, що «віз і нині там».
Домашнє завдання Знайти спільне та відмінне у байках Глібова «Охрімова свита», Крилова «Тришкин кафтан», намалювати ілюстрацію до однієї з вивчених байок.
Схожі презентації
Категорії