X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Дослідження цінностей львів’ян

Завантажити презентацію

Дослідження цінностей львів’ян

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

* GfK. Growth from Knowledge Дослідження цінностей львів’ян Вересень 2007 * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 2

3 Лояльність до міста 4 Цінності львів’ян 1 Про GfK Ukraine План презентації 5 Сегментація львів’ян за ціннісними орієнтаціями 2 Метод та вибірка 3.09.2007 Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 3

1 Про GfK Ukraine 3.09.2007 Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 4

* GfK Group: Багата спадщина маркетингових досліджень Вересень 1999 Початок продажу акцій GfK на Франкфуртській фондовій біржі Активний гравець світової дослідницької індустрії 1984 Відокремлюється і стає товариством з обмеженою відповідальністю; GfK-Nürnberg e.V. Зберігає свій статус неприбуткової організації 1990 Перетворено на акціонерне товариство Акцент на інтернаціоналізацію Травень 2005 Придбання NOP World Зростання завдяки знанням одержує новий вимір 1934 Засновано GfK-Nürnberg e.V. 1925 Засновано „Institut für Wirtschaftsbeob-achtung der deutschen Fertigware“ * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 5

* * GfK Group: короткий огляд 1,1 млрд. євро у 2006 році (2005: 937 млн. євро) Зростання: 18,7% (органічне: 5,4%) Дохід Понад 8200 постійних працівників Штат Маркетингові дослідження для 12 тисяч клієнтів по всьому світу, у яких інтегровані дані спеціальних опитувань та панельні дані Дослідницьке ноу-хау Консультації з маркетингу Основний бізнес Мережа Понад 115 компаній та філіалів у більш ніж 90 країнах на п’яти континентів USP Координація між підрозділами компанії: з 50 найбільших клієнтів 31 працює щонайменше з трьома підрозділами GfK * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 6

* GfK Group у світі Гватемала Гондурас Гонконг Греція Данія Домініканська Респ. Еквадор Естонія Єгипет Ємен Ізраїль Індія Індонезія Іран Ірландія Іспанія Італія Йорданія Казахстан Камбоджа Канада Катар Кенія Китай Кіпр Колумбія Корея Коста-Ріка Кувейт Латвія Литва Ліван Лівія Малайзія Марокко Мексика Нігерія Нідерланди Нікарагуа Німеччина Нова Зеландія Норвегія ОАЕ Оман Пакистан Панама ПАР Парагвай Перу Польща Португалія Пуерто-Ріко Росія Румунія Сальвадор Саудівська Аравія Сербія Сирія Сінгапур Словаччина Словенія США Таїланд Тайвань Танзанія Трінідад і Тобаго Туніс Туреччина Уганда Угорщина Україна Уругвай Філіппіни Фінляндія Франція Хорватія Чехія Чилі Чорногорія Швейцарія Швеція Ямайка Японія Австралія Австрія Азербайджан Алжир Аргентина Барбадос Бахрейн Беліз Бельгія Болгарія Болівія Боснія і Герцеговина Ботсвана Бразилія В’єтнам Велика Британія Венесуела * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 7

* 2 2 Позиція GfK на світових ринках 1 Панель електротоварів Панель домогосподарств - Медіа - 1 Дослідження фарма- цевтичного ринку - 4 GfK Group 1 1 1 1 1 * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 8

* Історія GfK Ukraine 1995 Компанія «Українські опитування та дослідження ринку – ЮСМ» заснована як незалежне приватне маркетингове агентство FESSEL-GfK стала власником ЮСМ, компанія ввійшла до групи GfK та змінила назву на GfK-USM 1998 Запуск CAPI вперше в Україні Створення студії телефонних інтерв'ю (CATI) 2001 Запуск першої в Україні споживчої панелі домогосподарств (Consumer Scan) 1999 Компанія виграла тендер на телевізійну панель 2002 Побудова та запуск ТВ-панелі 2003 2004 Запуск електропанелі (Retail and Technology) 2006 Компанію перейменовано на GfK Ukraine Компанія виграла тендер на телевізійну панель на 2008-2012 роки * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 9

* GfK Ukraine сьогодні Компанія GfK Ukraine є лідером в Україні в сфері маркетингових досліджень: 125 штатних співробітників Більш ніж 600 інтерв’юерів по всій країні 34 регіональних бригадири Студія CATI – 52 робочих місця CAPI – 15 комп'ютерів для проведення інтерв'ю Споживча панель – 5000 домогосподарств TВ панель – 1600 домогосподарств Панель електротоварів – 45 міст, 2219 торгових точок Кожен місяць в середньому: 15 000 особистих інтерв’ю 7 000 телефонних інтерв’ю (CATI) 50 фокус-групових дискусій * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 10

2 Метод та вибірка 3.09.2007 Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 11

* Метод та вибірка Метод: Особисті інтерв’ю вдома у респондента Вибірка: Адресна, репрезентативна відносно віку, статі та адміністративних районів міста Львова Розмір вибірки: 800 інтерв’ю з респондентами у віці від 18 років, які постійно проживають у місті Львові Максимальна похибка вибірки: 3,5% Метод відбору респондента: Випадковий маршрутний відбір Час проведення опитування: З 29 травня по 29 червня 2007 року. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 12

3 Лояльність до міста 3.09.2007 Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 13

* Лояльність та задоволеність станом справ у Львові N = 800 Середнє значення ступеню згоди з набором тверджень: від 1 — цілком не погоджуюсь до 5 – цілком погоджуюсь. Лояльність — це більше, ніж задоволеність Лояльність відображає не лише раціональне, а й емоційне ставлення до міста (гордість, любов) Лояльність вимірюється як середнє значення ступеню згоди із набором з 7 тверджень Лояльність до Львова є дуже високою… …але задоволеність станом справ у місті є значно нижчою (відповідь на питання “Наскільки ви в цілому задоволені станом справ у Львові?”) Отже, емоційна прив’язаність до міста є значно вищою, ніж раціональна * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 14

* N = 800 Твердження, які описують лояльність Середнє значення ступеню згоди з набором тверджень: від 1 — цілком не погоджуюсь до 5 – цілком погоджуюсь. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 15

* Основні фактори впливу на лояльність до міста Лояльність до міста Високі бар’єри до переїзду Розвиток міста Задоволеність різними аспектами власного життя Пошук альтернатив Львову 28% 22% Львівська слава Задоволеність можливостями для пошуку достойної роботи 21% 14% 8% 7% Відсоток відображає ступінь чутливості лояльності до різних сфер життя і сприйняття львів’ян Що вище відсоток, то більшою є сила впливу даного фактору на лояльність Ступінь впливу різних факторів на лояльність до міста оцінювався за допомогою регресійного аналізу. Набори сильно скорельованих змінних (фактори) були утворені за допомогою факторного аналізу. Психологія львів’ян Обставини життя львів’ян Імідж/сприйняття міста * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 16

* * Другорядні переваги 5 – Львівська слава Стратегічні переваги 1 – Високі бар'єри до переїзду 2 – Розвиток міста Нейтральний фактор 3 – Задоволеність різними аспектами власного життя     Другорядні недоліки 4 – Пошук альтернатив Львову 6 – Задоволеність можливостями для пошуку достойної роботи Матриця лояльності до Львова: аналіз проблем і переваг міста Не погоджується/незадоволений Менш важливо Погоджується/задоволений Більш важливо * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 17

* N = 800 Пошук альтернатив Львову і бар’єри до переїзду Середнє значення ступеню згоди з набором тверджень: від 1 — цілком не погоджуюсь до 5 – цілком погоджуюсь. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 18

* N = 800 Імідж Львова Середнє значення ступеню згоди з набором тверджень: від 1 — цілком не погоджуюсь до 5 – цілком погоджуюсь. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 19

* Основні характеристики, які визначають імідж Львова Львів – це чудове місто Унікальне місто Місто з чудовими людьми Популярне місто Культурне місто 24% 18% Місто з великими можливостями Красиве місто 16% 11% 11% 10% Високорозвинене місто 10% Відсоток відображає ступінь чутливості іміджу міста до різних аспектів сприйняття львів’ян Що вище відсоток, то більшою є сила впливу даного фактору на імідж міста Ступінь впливу різних характеристик на імідж міста оцінювався за допомогою регресійного аналізу. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 20

* * Другорядні переваги 6 – Красиве місто Стратегічні переваги 1 – Унікальне місто 3 – Популярне місто Матриця переваг і недоліків іміджу Львова Другорядні недоліки 4 – Культурне місто 7 – Високорозвинене місто Стратегічні недоліки 2 – Місто з чудовими людьми Не погоджується Погоджується Більш важливо Менш важливо Нейтральна іміджева характеристика 5 – Місто з великими можливостями * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 21

* N = 800 Задоволеність міською владою Середнє значення ступеню згоди з набором тверджень: від 1 — цілком не погоджуюсь до 5 – цілком погоджуюсь. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 22

* Ступінь впливу оцінок різних гілок міської влади на її загальну оцінку Задоволеність роботою львівської влади в цілому Задоволеність роботою обласної адміністрації Задоволеність роботою міської ради Задоволеність роботою мера 36% 34% 14% Що вище відсоток, то більшою є сила впливу оцінки даної гілки влади на її загальну оцінку Відсоток відображає ступінь впливу оцінки різних гілок міської влади та її загальну оцінку Ступінь впливу різних факторів на задоволеність роботою львівської влади оцінювався за допомогою регресійного аналізу. 16% Задоволеність роботою районної адміністрації * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 23

* * N = 800 Задоволеність побутовими аспектами життя у Львові Середнє значення ступеню згоди з набором тверджень: від 1 — цілком не погоджуюсь до 5 – цілком погоджуюсь. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 24

* N = 800 Назвіть все, що ви вважаєте найгіршим у Львові (відкрите запитання) % до всіх респондентів * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 25

4 Цінності львів’ян 3.09.2007 Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 26

* Задоволеність львів’ян життям Задоволеність життям львів’ян є дуже високою: 73% є скоріше задоволеними/цілком задоволеними життям. Цей показник є значно вищим за задоволеність життям українців, жителів Західної України та жителів міст з населенням понад 500 тис. жителів, яку показують інші дослідження GfK Найбільше львів’яни задоволені своїми стосунками з оточуючими, найменше – рівнем матеріального добробуту. Задоволеність життям львів’ян найбільше визначається оцінками сімейного благополуччя (тобто саме сімейні цінності передусім зумовлюють задоволеність життям львів’ян), а також стосунків з оточуючими. Ці фактори найбільшою мірою підвищують задоволеність життям. Також на задоволеність життям впливає робота, якою займаються львів’яни – задоволеність роботою є середньою з-поміж усіх факторів задоволеності життя. Знижують задоволеність життям львів’ян житлові умови, дозвілля, і стан здоров’я. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 27

* Цінності львів’ян (1) Ставлення до чужого багатства, підприємництва і підприємців. Більша частина (40%) львів’ян позитивно ставиться до зростання кількості багатих львів’ян (“достаток яких набагато перевищує достаток більшості львів’ян”), але близько третини (28%) негативно до цього ставляться. Решті львів’янам це байдуже. Молодші львів’яни та львів’яни з середнім доходом і вище краще ставляться до збільшення кількості багатих людей, аніж старші і бідніші мешканці міста. Загалом більшість львів’ян негативно ставляться до багатих/успішних підприємців: 68% вважає, що діяльність підприємців згубно впливає на довкілля і не відповідає інтересам громади, 59% – що вони жорстоко експлуатують працівників і 57% – що вони найчастіше нажили капітал нечесним шляхом. Також львів’яни дуже негативно ставляться до підприємців в політиці: 82% вважає, що політика має бути відокремлена від бізнесу і 65% – що з успішного підприємця не вийде доброго політика. При цьому, 59% вважають, що краще мати власну справу, ніж хорошу роботу. В найближчі роки власну справу планують відкрити 16% львів’ян. Уявлення про ідеального політика. Ідеальний політик має бути високоосвіченим (91%), не надмірно багатим (86%), українцем (82%), галичанином – тільки стосовно львівського політика – (76%), добрим сім’янином (75%), рішучим, безкомпромісним (68%), віруючим (65%), молодим (56%). Львів’яни не надають великого значення вмінню політика говорити і поводитись – 56% вважають, що головне те, що політик робить, а не як він говорить і поводиться. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 28

* Цінності львів’ян (2) Більшість львів’ян: - Скоріше орієнтовані на навчання, роботу, кар’єру, заробляння грошей. Вважають роботу/навчання задоволенням, хочуть досягти в ній успіхів і зробити кар’єру, займаються самоосвітою і самовдосконаленням. Скоріше вважають, що краще заробляти багато грошей і не мати вільного часу, ніж навпаки. Половина львів’ян готові в разі потреби змінити свою спеціальність, половина – ні. - Скоріше підтримують ґендерну рівність. Вважають, що жінка передусім має бути дружиною і матір’ю, але при цьому погоджуються з тим, що жінка може успішно поєднувати роботу і сім’ю і що в жінок не менші здібності, ніж у чоловіків, щоб займати керівні посади. Скоріше вважають, що забезпечувати родину обов’язково повинен чоловік, але що в домашніх обов’язках має бути рівноправ’я. У відповідях спостерігається значна поляризація поглядів за ґендерною ознакою: жінки більше, ніж чоловіки, погоджуються з рівноправ’ям в домашніх обов’язках і здібностями жінок бути керівниками, і менше погоджуються з тим, що кожна жінка повинна бути насамперед дружиною і матір’ю, і що забезпечувати родину обов’язково повинен чоловік. - Скоріше пасивні, не люблять ризикувати. Пристосовуються до людей, живуть тихо, спокійно, уникають ризику. Але скоріше люблять зміни. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 29

* Цінності львів’ян (3) - Надають великого значення відвідуванню церкви. Вважають, що кожен порядний львів’янин має ходити до церкви Але при цьому визнають, що релігій багато, а головне – щоб людина була добра (львів’яни добре ставляться до всіх християнських релігій, але виявляють нетолерантність до нехристиянських релігій і до невіруючих). - Не схильні до “підтримки вітчизняного виробника”. Не схильні надавати перевагу українським/галицьким товарам чи послугам. - Дуже традиційні та законослухняні. Поділяють основні цінності, уявлення батьків, надають традиціям великого значення. Дотримуються загальновизнаних правил та принципів, вважають, що правила та закони слід виконувати в будь-якому разі. - Комунікабельні, але скоріше недовірливі. Люблять знайомитись з новими людьми. Скоріше вважають, що людям не можна довіряти і що вони дбають виключно про себе. - Дуже сильно прив’язані до родини. Родина – для них найближчі люди, які зажди допоможуть і підтримають. Не допускають самостійності дітей: вважають, що неповнолітні діти повинні в усьому слухатись батьків, а батьки повинні все робити для дітей. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 30

* Цінності львів’ян (4) - Не люблять владу, але вірять у важливість виборів, проти корупції, але скоріше не схильні до відстоювання своїх прав та активної діяльності із задоволення потреб. Вважають, що влада в будь-які часи є нечесною і експлуатує народ Скоріше вважають, що не мають важелів впливу на владу, але надають великого значення виборам. Якщо чиновник вимагає хабара, більше схильні заплатити, але загалом вважають корупцію дуже негативним явищем. Думки розділились щодо того, чи слід змиритися з поганою роботою ЖЕКу, чи слід діяти самостійно. - Нон-конформісти. Йдуть власним шляхом, незалежно від того, що про них говорять. Скоріше погоджуються з тим, що людина має передусім отримувати задоволення від життя, а не виконувати свій обов’язок. Скоріше діють за своїми принципами, а не залежно від обставин. - Самостійні. Передусім покладаються на власні сили. Надають перевагу такому керівництву, при якому можна самостійно визначити, що і як робити. - Пасивні соціалісти. Не схильні брати активну участь в громадських та політичних акціях. Вважають, що держава повинна контролювати ринок і повинна забезпечити кожному громадянину достойне життя, контролювати ЗМІ. Не погоджуються на підвищення комунальних тарифів навіть за умови високої якості обслуговування. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 31

* Цінності львів’ян (5) - Не схильні ні до заощаджень, ні до кредитів. Витрачають всі гроші на щоденні потреби і нічого не відкладають. Вважають, що кредит – це боргова неволя. Якби довелося виграти велику суму в лотерею, 60% витратили б ці гроші, 17% вигідно вклали б в нерухомість, дорогоцінності тощо, 14% – у власну справу і лише 7% поклали б в банк. В цінні папери вклали б гроші лише 1%. Скоріше нетолерантні. Визнають, що те, що до Львова переїжджають багато людей, сприяє розвитку міста. Але думки розділились щодо того, чи добре, чи погано, коли в місті поряд живуть люди різних культур, національностей, віросповідань, поглядів. Не схильні бойкотувати крамницю через те, що її власник неукраїнської національності. Львів’яни є нетолернатними до таких груп (у порядку зростання нетолерантності): З російськомовними українцями, росіянами, поляками, прихильниками Партії регіонів, євреями, невіруючими (!) львів’яни в середньому не хотіли б мати справу (бути сусідами чи діловими партнерами), але допускають їх як мешканців України. Мусульман, азіатів, негрів, гомосексуалістів вони б воліли бачити гостями України. У порівнянні з українцями загалом львів’яни є більш толерантні до негрів, євреїв та поляків (менший відсоток відповідей “не пускав би в Україну взагалі”) і набагато менш толерантні до росіян та російськомовних українців. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 32

* Цінності львів’ян: висновки З точки зору потенціалу розвитку міста позитивними рисами львів’ян є: орієнтованість на навчання, роботу та кар’єру, законослухняність, схильність до ґендерної рівності, нон-конформізм, самостійність, негативне ставлення до корупції. Негативними рисами є: пасивний соціалізм (переконання, що все повинна забезпечувати і контролювати держава, незважаючи на відчуження і апріорі негативне ставлення до будь-якої влади, несхильність до активного громадського життя та відстоювання своїх прав), традиціоналізм (в тому числі релігійний і родинний), закритість до нового та незвичного, від чого вочевидь походить і нетолерантність (але не в формі ксенофобії, а скоріше в формі психологічної відчуженості), пасивність, недовіра до людей, несхильність до заощаджень та кредитів, відсутність орієнтації на самостійність дітей, орієнтованість жінок більше на шлюб, ніж на роботу. * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 33

5 Сегментація львів’ян за ціннісними орієнтаціями 3.09.2007 Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 34

* Сегментація львів’ян за ціннісними орієнтаціями Свідомі галичани 26% Обивателі 22% Ощадливі індивідуалісти 20% Постмодерністи 13% Підприємливі 19% * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 35

* Свідомі галичани та львів’яни: значущі відмінності Найбільш заполітизовані, схильні до відстоювання своїх прав, громадсько-політичної діяльності. Негативніше ставляться до влади. Найбільш виражена “галицька свідомість” (схильність до побутового патріотизму, надання великого значення релігії та відвідуванню церкви). Традиціоналізм, законослухняність. Прихильність і довіра до людей. Скоріше орієнтовані на роботу, кар’єру та навчання. Більше погоджуються, що краще заробляти багато грошей і не мати вільного часу, ніж навпаки. Більше покладаються на родину, більшою мірою вважають, що батьки повинні все робити для дітей. Скоріше не схильні до активності, ризику та оригінальності. Скоріше не схильні до конформізму: діють за власними принципами, а не в залежності від обставин. Більш самостійні. Більшою мірою вважають, що комунальні тарифи повинні бути низькими у будь-якому випадку. Скоріше витрачають гроші, ніж заощаджують, схильні до кредитів. Найвища лояльність до Львова і найвищі бар’єри до переїзду (окрім Обивателів). Більше підтримують ґендерну рівність Менш толерантні 26% * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 36

* Обивателі та львів’яни: значущі відмінності Найменше орієнтовані на роботу, кар’єру та навчання. Високий рівень конформізму і традиціоналізму, законослухняності. Пасивні, не схильні до ризику, оригінальності і змін. Значно більш релігійні Не заощаджують гроші – повністю витрачають їх на щоденні потреби, схильні до кредитів. Скоріше аполітичні, не схильні до громадської діяльності, відстоювання прав, більш схильні платити хабарі, негативніше ставляться до влади. Скоріше не залежні від родини. Більш комунікабельні – люблять знайомитись з новими людьми. Значно більше погоджуються з тим, що людина має передусім виконувати свій обов’язок, а не насолоджуватись життям. Скоріше схильні до пасивного соціалізму Більша частка жінок; людей старше 50 років; людей з шкільною освітою; греко-католиків; людей із низьким доходом та нижче середнього (за самооцінкою). Значно негативніше ставляться до багатих людей, підприємців. Вважають, що краще мати хорошу роботу, ніж власну справу. Більшою мірою вважають, що достаток політика не повинен в багато разів перевищувати достаток більшості громадян і що львівський політик має бути галичанином. Найвища лояльність до Львова і найнижча схильність до переїзду. Значно менш толерантні: зокрема, до невіруючих, азіатів, мусульман та негрів. 22% * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 37

* Ощадливі індивідуалісти (“моя хата з краю”) та львів’яни: значущі відмінності Найбільш схильні до заощадження грошей, і, відповідно, не схильні до кредитів. Найбільш пасивні, не схильні до оригінальності, ризику і змін. Дуже залежать від родини, не самостійні. Менш орієнтовані на кар’єру, роботу та навчання. Більш неприхильні і недовірливі до людей. Відмова від традиційних цінностей, неповага до правил. Скоріше схильні до конформізму. Менш відкриті до пошуку альтернатив та нових ідей. Скоріше не схильні до “галицької свідомості” Скоріше аполітичні, не схильні до громадської діяльності. Скоріше схильні до пасивного соціалізму. Більша частка жінок; людей старше 60 років; приїжджих; православних. Більшою мірою вважають, що краще мати хорошу роботу, аніж відкривати власну справу. Більш прихильні до політиків в літах, надають менше значення їх національності і походженню. Менш лояльні до Львова, але і менш схильні до переїзду. Нижча, ніж серед львів’ян загалом, задоволеність життям та більшістю його аспектів. Хоча й менше погоджуються з тим, що переїзд людей до Львова сприяє його розвитку, але толерантніші зокрема до росіян, російськомовних українців, поляків, євреїв, мусульман, азіатів, негрів. 20% * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 38

* Підприємливі та львів’яни: значущі відмінності Найбільше орієнтовані на навчання, роботу і кар’єру. Вважають, що краще заробляти багато грошей і не мати вільного часу, ніж навпаки. Дуже активні, схильні до ризику, оригінальності, пошуку альтернатив та нових ідей. Скоріше не схильні дотримуватись традицій, правил, цінностей батьків. Скоріше не довіряють людям. Скоріше незалежні від родини. Скоріше аполітичні: зокрема менш схильні брати участь у виборах. Не схильні надавати перевагу українським товарам – їх цікавить якість і ціна. Більше погоджуються з тим, що людина має передусім отримувати задоволення від життя, а не виконувати обов’язки. Більше схильні діяти в залежності від обставин, а не за принципами. Скоріше схильні до лібералізму: більше підтримують конкуренцію та розвиток ринку, схильні до громадської діяльності, схильні платити більше за комунальні послуги за умови покращення сервісу. Більша частка чоловіків; людей до 29 років; львів’ян від народження; людей із середнім і вище доходом (за самооцінкою). Вдвічі більше охочих відкрити власну справу. Значно позитивніше ставлення до підприємців та багатих людей, зокрема й в політиці. Більш прихильні до молодих політиків, надають менше значення релігійності. Нижча лояльність до Львова та більша схильність до переїзду. Вища задоволеність життям та більшістю його аспектів. Менше підтримують гендерну рівність (через переважання чоловіків). Більш толерантні: зокрема до російськомовних українців, росіян, прихильників Партії регіонів. 19% * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 39

* Постмодерністи та львів’яни: значущі відмінності Скоріше орієнтовані на навчання, роботу, кар’єру. При цьому вважають, що краще заробляти менше грошей, але мати багато вільного часу. Відмова від традиційних цінностей, неповага до правил. Відсутність “галицької свідомості” (побутового патріотизму, пієтету до релігії та церкви). Схильні до лібералізму (за вільний ринок, конкуренцію). Самостійні. Скоріше аполітичні, але схильні до відстоювання своїх прав, негативніше ставляться до корупції. Скоріше активні, схильні до ризику, оригінальності. Скоріше не залежать від родини Скоріше прихильні до людей, довіряють їм, більш комунікабельні. Вважають, що людина має передусім отримувати задоволення від життя, а не виконувати обов’язки. Більше схильні діяти в залежності від обставин, а не за принципами. Заощаджують гроші і не схильні до кредитів. Більша частка людей до 29 років; із середнім і вище доходом. Більш схильні вкладати гроші в нерухомість, землю, банк тощо, ніж відкривати власну справу. Значно позитивніше ставлення до підприємців та багатих. Більш прихильні до молодих політиків. Нижча лояльність до Львова та більша схильність до переїзду. Вища задоволеність життям та більшістю його аспектів. Більше підтримують гендерну рівність. Значно більш толерантні, зокрема до мусульман та гомосексуалів. Гірше ставляться до православних, греко-католиків, римо-католиків, хоч і в межах толерантного ставлення. 13% * Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Слайд 40

Контактна інформація: Контактні особи: Гліб Вишлінський, керівник відділу досліджень ринків послуг Інна Волосевич, менеджер проекту Бульвар Лесі Українки, 34, оф. 601 Київ Україна 01133 Телефон: (044) 230-0260 Факс: (044) 230-0262 E-mail: info.ukraine@gfk.com http://www.gfk.ua ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! 3.09.2007 Група GfK Custom Research Дослідження цінностей львів’ян

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Соціологія