З досвіду роботи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Дата народження: 22 травня 1962 року Освіта: вища/ Миколаївський педагогічний інститут Кваліфікація: учитель математики та інформатики Загальний стаж роботи: 32 роки Педагогічний стаж роботи: 26 років Стаж роботи в даному закладі: 29 років Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, старший вчитель Педагогічне кредо « Щоб бути хорошим учителем, потрібно любити те, що викладаєш і тих, кому викладаєш » Швець Олена Михайлівна Швець Олена Михайлівна
Чому інтерактивні технології? Протистоять падінню інтересу школярів до навчання. Розглядають навчання як забезпечення права кожного школяра на індивідуальний розвиток, яке не суперечить його психологічному статусу. Відповідають потребам нашого часу. Математика має широке практичне застосування в різних сферах життєдіяльності. Швець Олена Михайлівна Швець Олена Михайлівна
Підвищення інтересу, самостійности, активності учнів на уроках Психологічне благополуччя і здоров'я дітей в навчальної діяльності Підвищення рівня використання наочності , візуалізациії на уроці Підвищення рівня математичної грамотности 2009 - 2014 рр проаналізувати методичну літературу з даного питання; розробити систему уроків, завдань; допомогти учневі стати вільною творчої і відповідальною особою; викликати і підтримати у дитини бажання вчитися; створити обстановку комфортності для учня; розвивати здатності мислити вільно, без страху, творчо; дати можливість кожному рости настільки, наскільки вона здатна Результат Термін проекту паспорт проекту Задачи проекту Швець Олена Михайлівна Швець Олена Михайлівна
Результати реалізації досвіду: Вчитель Підвищення професійної майстерності Зацікавлення учнів своїм предметом Посилення інтересу до навчання Залучення учнів до пошуку, дослідження Відчутність реальних результатів своєї праці Задоволення в інтелектуальному розвитку Учні Поглиблення змісту навчального матеріалу Розвиток навичок мислення високого рівня Розвиток креативних здібностей Творче застосування знань Уміння працювати в команді і самостійно Підготовка до олімпіад, конкурсів, науково-дослідницької діяльності Формування навчально-пізнавальної компетентності Співпраця Творча самореалізація Задоволення потреби в саморозвитку та самовдосконаленні Заміна авторитарного стилю спілкування демократичним Швець Олена Михайлівна Швець Олена Михайлівна
Розвиток індивідуальності учня. Формування позитивної мотивації навчання. Викорінення невстигаючих. Отримання міцних і глибоких знань. Зміцнення віри в свої сили у кожного учня. Виховання сили волі, твердий характер і цілеспрямованість. Швець Олена Михайлівна Швець Олена Михайлівна
Підсумком моєї роботи за даною темою є результати Всеукраїнських учнівських олімпіад. Успіх учителя в успіхах учнів Результати участі у районних одімпіадах з математики: 2009 – 2010 – Фурман Владислав, 6 клас, ІІ місце 2010 – 2011 – Чувальський Євген, 9 клас, ІІ місце 2012 – 2013 – Ширшов Дмитро, 8 клас, І місце 2013 – 2014 – Ширшов Дмитро, 9 клас, ІІІ місце Кравець Катерина, 6 клас, ІІ місце Швець Олена Михайлівна Швець Олена Михайлівна
Таким чином, використання інноваційних інтерактивних технології, комп’ютерних інформаційних технологій допомагають учителю реалізувати поставлені перед ним задачі: адаптувати учня до умов сучасного життя; формувати здатність самостійно оволодівати знаннями, творчо мислити; застосовувати здобуту інформацію у власному житті; формувати ключові компетентності Швець Олена Михайлівна Швець Олена Михайлівна
Схожі презентації
Категорії