З досвіду роботи вчителя історії
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Оришкевич Олени Миколаївни З досвіду роботи вчителя історії вищої кваліфікаційної категорії загальноосвітньої школи І – ІІІ ст. смт Голоби Ковельського району
Кодекс честі вчителя Постійно шукати в кожному учневі індивідуальні багатства Мати свій особистий стиль,щоб кожен урок не був схожий на інший Створювати умови для максимального розвитку здібностей учнів Планувати і впроваджувати нові системи, форми і методи роботи Дотримуватись вимог до мовлення та правил спілкування Оришкевич О.М.
Працюю над проблемою: “ Формування активної життєвої позиції учнів засобами інноваційних технологій “ Життєве кредо : Мети досягає той , хто її прагне . Педагогічне кредо : Учитись важко , а учить – ще важче , Але не мусиш зупинятись ти , Як дітям віддаси усе найкраще , То й сам сягнеш нової висоти. Оришкевич О.М.
Шляхи реалізації проблеми : Оришкевич О.М. проектування уроку; впровадження інтерактивних методик; використання індивідуальних, групових форм роботи; створення ситуації успіху; індивідуальний підхід до особистості кожного учня; вдосконалення системи оцінювання і стимулювання навчальної діяльності учнів; використання мультимедійних засобів у практичній діяльності; розвиток творчих здібностей учнів.
Основні принципи роботи Оришкевич О.М. Науковість НАВЧАННЯ Індивідуальний підхід Наочність Наступність Доступність
Навчити неможливо,навчитися - можна Поганий учитель подає істину , хороший - як її знайти Не зашкодь душевному та фізичному здоров'ю дитини Пов'язуй знання з умінням та власним досвідом Ніколи не зупиняйся на досягнутому Основні правила роботи Оришкевич О.М.
Оришкевич О.М, Активна життєва позиція учнів Спілкування Очікування ідей Цінування думок інших 3 кити , побудова світу , формування активної життєвої позиції учнів Віра в сили учнів
Новітні технології навчання Оришкевич О.М. Захист проектів Робота в групах Гра “Так чи ні“ Тестування
Методичні прийоми Оришкевич О.М. Перевірка домашнього завдання Вивчення основних понять Закріплення та узагальнення знань
Діаграма 1. Результати анкетування вибору учнів Оришкевич О. М. Діаграма 2.Рівень навчальних досягнень учнів з історії Пріоритети видів роботи та їх результативність
Що дає впровадження інноваційних технологій Оришкевич О. М. Учневі Учителю Різноманітне опанування навчального матеріалу Формування готовності до міжособистісної взаємодії Нестандартний підхід до організації навчального процесу Удосконалення навичок роботи з різними матеріалами Підвищення пізнавальної активності Розвиток навичок спілкування і взаємодії Свідоме включення у спільну діяльність
Формування активної громадянської позиції Оришкевич О. М. Україно , ти одна , як життя! Зустріч поколінь Андріївські вечорниці Нащадки козацької слави Стежками Львівщини
Плани на майбутнє Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому Сприяти розвитку зацікавленості предметом Особливу увагу надавати відстаючим учням Впроваджувати у навчально-виховний процес інноваційні методи навчання Удосконалювати власні методики викладання історії Підвищувати зацікавленість історією учнями Професійні горизонти Оришкевич О.М.
На світі можна жить без еталонів, По-різному дивитися на світ : Широкими очима , з-під долоні , Крізь пальці , У кватирку , З-за воріт . Від цього світ не зменшиться нітрохи , А все залежить від людських зіниць – В широких відіб’ється вся епоха , У звужених – збіговисько дрібниць . Ліна Костенко Оришкевич О.М.
Схожі презентації
Категорії