Спеціалізація «Менеджмент організацій та адміністрування в торговлi та посередництвi"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФАКУЛЬТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ Кафедра економіки, організації та планування діяльності підприємства
МЕНЕДЖЕР В ТОРГІВЛІ ТА ПОСЕРЕДНИЦТВІ здійснює: оптову торгівлю – перепродаж (продаж без перероблення) нових або уживаних товарів роздрібним торговцям, підприємствам та організаціям або іншим оптовикам, яка здійснюється оптовими торговцями, оптовими фірмами зі збуту промислових товарів, оптовими базами, власниками складів, експортерами, імпортерами, кооперативними організаціями, які займаються заготівлею та збутом тощо.
Менеджери у посередництві: Менеджери (управителі) у сфері грошового посередництва Менеджери (управителі) у сфері фінансового лізингу Менеджери (управителі) у сфері надання кредитів Менеджери (управителі) у сфері страхування життя та заощаджень Менеджери (управителі) у сфері пенсійного страхування Менеджери (управителі) в допоміжній діяльності у сфері фінансів Менеджери (управителі) в допоміжній діяльності у сфері страхування Менеджери (управителі) в інших видах фінансового посередництва Менеджери (управителі) у сфері операцій з нерухомістю для третіх осіб Менеджери (управителі) у сфері аренди машин та устаткування Менеджери (управителі) у сфері надання інформації Менеджери (управителі) у сфері досліджень та розробок Менеджери (управителі) з права, бухгалтерського обліку, досліджень ринку, вивчення суспільної думки, консультацій з питань комерційної діяльності та управління Менеджери (управителі) з права Менеджери (управителі) з бухгалтерського обліку Менеджери (управителі) з дослідження ринку та вивчення суспільної думки Менеджери (управителі) з питань комерційної діяльності та управління Менеджери (управителі) з архітектури та будівництва Менеджери (управителі) з реклами
Які основні компетенції набуваються: комунікативна - проведення комплексу заходів щодо організації обміну товарами і послугами між зацікавленими контрагентами; компенсуюча - пом’якшення негативних наслідків змін ринкової кон’юнктури; розподільча - забезпечення розподілу товарів між різними сегментами ринку відповідно до купівельної спроможності; ціноутворююча - забезпечення на основі системи плати за послуги задоволення інтересів сторін за договором; стабілізуюча - обумовлення підтримки рівноваги між попитом і пропозицією в рамках, що обмежують негативні наслідки дефіциту; прогнозуюча - забезпечення на основі наявної інформації підтримки виробництва та споживання і створених у цих сферах господарювання запасів в оптимальних розмірах.
Які основні компетенції набуваються: організація та планування діяльності посередницьких підприємств; організація діяльності посередницьких підприємств в умовах оптової та роздрібної торгівлі; організація товароруху як способу ефективного збуту; планування розподілу і переміщення товарів; організація посередництва на фінансовому ринку; планування рекламної діяльності посередницьких підприємств; просування товару та стимулювання партнерів; здійснення торговельно–посередницької діяльності у міжнародному ринковому просторі.
МОЖЛИВІСТЬ ПРАЦЮВАТИ НА ПОСАДАХ ЗГІДНО ДК 003:2010 1210.1 Директор (начальник, інший керівник) підприємства (торгівлі або посередництва) 145 Менеджери (управителі) в торгівлі, готелях та закладах ресторанного господарства 1452 Менеджери (управителі) в оптовій торгівлі та посередництві у торгівлі 146 Менеджери (управителі) у фінансовій діяльності 147 Менеджери (управителі) у сфері операцій з нерухомістю, здавання під найом та послуг юридичним особам
СПЕЦІАЛІЗОВАНІ ДИСЦИПЛІНИ Економічний аналіз. Електронна комерцiя. Менеджмент торгiвельних та посередницьких органiзацiй. Торгівельно-посередницька дiяльнiсть. Торгова та посередницька дiяльність на товарному ринку. Інформацiйна та органiзацiйно-комерцiйна дiяльнiсть. Основи підприємництва.
ОСНОВНІ ДИСЦИПЛІНИ Психологія. Соціологія. Політологія. Вища та прикладна математика. Статистика. Інформаційні системи та технології. Економічна теорія. Фінанси, гроші та кредит. Право. Економіка і фінанси підприємства. Облік і аудит. Маркетинг. Логістика. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства. Міжнародні економічні відносини. Системи технологій. Інформаційно-комунікаційне забезпечення.
НАША АДРЕСА Станція метро: Наукова; Тролейбуси: 2, 8, 18 - зупинка "Метро Наукова"; Трамваї: 2, 20 - зупинка "Вул. Космічна" 61001, м. Харків, пр. Леніна, 9а www.hneu.edu.ua e-mail: mail@hneu.edu.ua Тел. (057) 702 03 04 ;Факс (057) 702 07 17 Приймальна комісія: Науково – бібліотечний корпус, кім 124 Тел. (057) 702-18-37 Часи роботи: Пн.-Пт. з 10.00 до 18.00, Субота – з 9.00 до 14.00 e-mail: uia@kharkov.com Кафедра економіки, організації та планування діяльності підприємства: головний корпус, кімн.223. Контактний тел.: (057) 758-77-26
Схожі презентації
Категорії