X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Скрипник Людмили Василівни

Завантажити презентацію

Скрипник Людмили Василівни

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПОРТФОЛІО викладача історії державного навчального закладу “Черкаський професійний автодорожній ліцей” Скрипник Людмили Василівни

Слайд 2

Скрипник Людмила Василівна, викладач історії ДНЗ “Черкаський професійний автодорожній ліцей”, кандидат історичних наук. В центрі уваги завжди ставлю такі проблеми, як формування життєвих компетенцій, розвиток творчих здібностей учнів, створення умов для розвитку вміння самостійно здобувати знання. В своїй роботі поєдную індивідуальні, групові, фронтальні види робіт, що сприяє вихованню в учнів інтересу до вивчення минулого людства.

Слайд 3

Методична мета Активізація пізнавальної діяльності на уроках історії

Слайд 4

… Поставити справу так, щоб усе, що підлягало вивченню, вивчалось: Легко; Швидко; Грунтовно. Я. А. Коменський

Слайд 5

вимагай від учнів тільки те, що знаєш і робиш сама; пам’ятай, що не помиляється тільки той, хто нічого не робить; стимулюй учнів до творчої діяльності; не забувай, що учень має право на власну думку; будь об’єктивною завжди; постійно вдосконалюйся; люби і поважай людей.

Слайд 6

Шляхи активізації пізнавальної діяльності

Слайд 7

Використання презентацій на уроках історії робить навчання доступним та цікавим, пробуджує в учнів інтерес до вивчення нового матеріалу.

Слайд 8

Педагогічний програмний засіб дозволяє автоматизувати проведення уроку, проводити моніторинг успішності навчання, переглядати нормативну базу та довідники, має конструктор занять і атестацій. За допомогою цього засобу здійснюється підготовка навчальних і контрольних форм занять, використовуючи матеріал, що міститься в базах даних.

Слайд 9

Слайд 10

Для підготовки та проведення уроків з історії використовуються наступні ресурси: www.historic.ru – енциклопедичні довідники, історичні мапи www.vivl.ru – всесвітня історія в особах www.history.rin.ru – історична інформація, мапи, цікаві факти www.his.1september.ru/urok - Я йду на урок історії www.prostir.museum – музейний простір України www.louvre.historic.ru - Лувр www.hermitagemuseum.org – Ермітаж http://uefaeuro2012.donetsk.ua/3d/ - віртуальні тури в Донецьку http://hutsul.museum/exposition/virtual/ - Національний Музей народного мистецтва Гуцульщини та Покуття http://maps.te.ua/ - віртуальний тур Тернополем http://pysanka.museum/exposition/virtual/ -  можливість віртуально відвідати Музей Писанкового Розпису, що знаходиться в Коломиї

Слайд 11

Створення різнорівневих завдань та використання зошитів тест-контролю Створення презентацій, що містять фотоматеріали, мапи, відеофрагменти

Слайд 12

Моїм творчим кредо є реалізація прогресивних методів навчання, які можуть забезпечити високий рівень засвоєння учнями вивченого матеріалу; зробити так, щоб навчання для учнів не було тягарем, а диктувалось їх бажанням здобувати знання.

Слайд 13

Для активізації пізнавальної діяльності на уроках історії використовуються різноманітні інтерактивні прийоми: “мозковий штурм”, “велике коло”, “зіграй роль”, “займи особисту позицію”, “мікрофон”, тощо.

Слайд 14

Для вивчення історії України та Черкащини однією з форм є уроки-екскурсії, що проводяться на базі музею в ЧПАЛ та Обласного Черкаського краєзнавчого музею

Слайд 15

Слайд 16

Систематично проводиться індивідуальна робота з обдарованими учнями, готуються наукові роботи та проекти для участі в обласних конкурсах. Ярохович І. – робота “Історичне значення утворення Черкаської області” (МАН) Кукуруза Ю. – проект “Пам’ятники Т.Г. Шевченку на Черкащині” для участі в конкурсі “Стежками історичної спадщини Черкащини” Радченко В. – ІІІ місце в обласній олімпіаді з історії серед учнів ПТНЗ

Слайд 17

Участь в наукових конференціях

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо