Колеснікової Марини Василівни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Колеснікова Марина Василівна, вчитель географії Харківської спеціалізованої школи I-III ступенів № 93 Харківської міської ради Харківської області.
Має у своєму багажу 13 років педагогічного стажу. Починала свою діяльність після закінчення Червоноармійської II середньої школи на посаді піонервожатої. У 1989 році вступила до ХДУ ім. Горького, по закінчені якого продовжила свою педагогічну діяльність в школі № 52. З 1999 року працює вчителем географії 93 школи.
У 2003 році, під час чергової атестації, підтвердила кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії». Нагороджена грамотами районного управління освіти у 2002 - 2003р., грамотою управління освіти Харківської міської ради у 2006 р.
Колеснікова Марина Василівна є керівником шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу. Ставиться до цієї роботи з великою відповідальністю, творчо підходить до розв’язання нагальних проблем навчання та виховання, багато уваги приділяє самоосвіті та підвищенню рівня педагогічної майстерності власної та колег-вчителів. Працює над реалізацією теми самоосвіти: «Активізація пізнавальної діяльності шляхом використання інтерактивних технологій навчання».
На уроках учитель ставиться до учня як до особистості, дає їм змогу саморозвиватися й самореалізуватися, враховує їх можливості, особливості , здібності. Взаємодія між ними будується на основі єдності позицій, бажань, а не вимушеного спілкування. Головним завданням вбачає – максимально активізувати внутрішні ресурси своїх вихованців, щоб вони самі могли успішно впоратися з різноманітними навчальними, а в подальшому – виробничими проблемами. Навчає дітей на оптимальному рівні виявляти свій інтелектуально-вольовий і моральний потенціал. Тому в ході викладу матеріалу використовує наочні засоби, дослідне, зрозумілі дітям приклади з повсякденного життя, використовує принципи «від близького до далекого», «від наочного до абстрактного», «від простого до складного». Водночас це уроки людяності, етичності, моральності, пізнання себе, світу і себе в ньому, уроки всебічного розвитку особистості школяра.
У своїй роботі намагається не тільки навчати дітей, але й виховувати, розвивати фізично й духовно. Тому, окрім уроків проводе багато позакласних заходів: святкові позакласні години і конкурси, туристичні походи.
Географія, як і будь-який інший предмет, важлива не тільки сама по собі, але й у зв’язку з тими соціальними компетенціями (соціальними вміннями), що в процесі навчання предмета можуть бути сформовані в школярів. Географія може стати одним із захоплень підлітка, для цього вона має всі можливості, адже відкриває дітям навколишній світ.
Пам’ятка педагогу: як педагогу, так і учням треба звикнути до даних технологій, тому слід поступово включати елементи цієї моделі; слід добре готуватися, підбирати матеріал; добре пояснювати правила гри; аналізувати навчальну дисципліну (може ця технологія не дасть бажаних результатів). старанно планувати роботу, впроваджуючи інтерактивні технології.
Підготовка й впровадження інтерактивних технологій на уроках географії. Географія – наука про навколишній світ, світ, у якому учні живуть, спілкуються, пізнають навколишнє і самих себе. Саме сьогоднішнім учням в недалекому майбутньому доведеться вирішувати важливі проблеми, яких усе більше і більше з’являється на планеті. Отже, доцільним є впровадження інтерактивного навчання і на уроках географії.
Ефективність і сила впливу на емоції і свідомість учнів великою мірою залежать від умінь і стилю роботи конкретного учня. Метод інтерактивного навчання передбачає використання декількох принципів організації уроку: - на початку уроку об’єднання учнів у групи зі змінним складом учасників. Кожна група визначає лідера, який керує її роботою; - кожна група розв’язує певну проблему; - опора на учнівський досвід і мінімальні базові знання з теми (за допомогою тестування, анкетування, вступної бесіди); - проблема, яку розглядають, має раз і назавжди визначеного рішення тому всі під час обговорення створюють власну оригінальну версію; - створення атмосфери співпраці; - в кінці заняття обов’язково треба до спільного результату визначитися з найкращими варіантами вирішення тієї чи іншої проблеми.
Структура уроку географії із застосуванням Інтерактивних технологій. Основною формою організації навчальної діяльності є класно-урочна система, яка вже не задовольняє повною мірою всі суспільні потреби. Досягти високого результату можна використовуючи сучасні інтерактивні технології, зокрема технології інтерактивного навчання, перетворюючи в такий спосіб традиційний урок на інтерактивний.
Застосування інтерактивних технологій висуває певні вимоги до структури уроків. Як правило, структура таких занять складається з п’яти елементів: а) мотивація; б) оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів; в) надання необхідної інформації; г) інтерактивна вправа – це центральна частина заняття; д) підбиття підсумків оцінювання результатів уроку.
Класифікація інтерактивних технологій. Залежно від мети уроку та форм організації навчальної діяльності учнів інтерактивні технології поділяються на чотири групи: - інтерактивні технології кооперативного навчання; - інтерактивні технології колективно-групового навчання; - технології ситуативного моделювання; - технології опрацювання дискусійних питань.
Інтерактивне навчання є надзвичайно цікавим і ефективним методом у сучасній методиці викладання географії. Саме така методика дає змогу зробити урок географії змістовним, творчим, пізнавальним і цікавим як для дітей, так і для вчителя. Інтерактивні технології розкривають перед учителем і перед учнями величезний творчий потенціал і можливість бути справжніми майстрами своєї справи.
Для виставки розробила матеріали: - Узагальнення досвіду з теми: «Активізація пізнавальної діяльності шляхом використання інтерактивних технологій».(теорія, 2 уроки, виховний захід) - Виховний захід: «Роль родинних традицій у формуванні особистості учня».
Переможці міських турнірів 2006р. – грамота за активну туристсько-краєзнавчу роботу в районному еколого-краєзнавчому зльоті учнів 5-х класів. 21.10.2006 р. сертифікат відкритого міського турніру юних правознавців для учнів 10 – 11 класів. «Роль Східної України у перспективі економічного розвитку України як правової держави» (Підгорна Ю., 10-Б)
25.02.2006 р. Сертифікат VI відкритого міського турніру з економіки для учнів 10 – 11 класів «Економіко-правові засади сталого розвитку підприємництва Східної України» (Підгорна Ю., 11-Б, Вакуленко М., 11-А) Диплом управління освіти Департаменту з гуманітарних та соціальних питань Харківської міської ради переможця у номінації «За краще знання економічної теорії» міського турніру Юних правознавців для учнів 10 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів міста Харкова
Відзнаки за роботу Грамота Жовтневої ради управління освіти (2002р.) Грамота Жовтневої ради управління освіти (2003р.) Грамота начальника управління освіти Харківської міської ради
Схожі презентації
Категорії