Шевченківська зош І-ІІІ ступенів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Проблемне питання вчителя: “Підвищення ефективності сучасного уроку географії засобами творчої лабораторії вчителя. Впровадження інтерактивних технологій.”
Мої методичні принципи вивчення географії Науковість Дослідницька діяльність Історизм Наочність
Чималу роль на своїх уроках відводжу: Урізноманітненню Несподіванці Фантазії Завданням, які спонукають до дії пізнавального характеру
Я вважаю: Пізнавальна діяльність учнів сприяє розвитку пам’яті , мислення, уяви . Повнота і чіткість сприйняття можливі лише за відповідної установки, сконцентрованої уваги й активної розумової діяльності, яка виявляється в аналізі, порівнянні, конкретизації та інших мисленнєвих операціях, що потребує розвиток пам’яті. Розвиток усіх пізнавальних процесів не виключає домінуючого значення деяких із них, зокрема роботи мислення і уяви. Пізнавальні завдання мають поступово ускладнюватися, бо коли слабкі учні виконуватимуть тільки полегшену роботу, то в них рівень пізнавальних здібностей не зростатиме. На уроках природничого циклу необхідно максимально розвивати дослідницькі вміння, практичну діяльність.
На різних етапах уроку використовую прийоми: “Географічний крос” – вчитель зачитує незавершені вислови та пропонує учням доповнити їх. “Лови помилку!” – учні отримують картки, де допущено помилку в назвах географічної номенклатури. “Світлофор” – робота з двосторонніми сигнальними картками. “Урок-презентація”. “Створення рекламних проектів”. “Проблемне питання”, “Театралізація”, “Кути”, “Творча лабораторія”, “Мандрівка”.
Прийом “Творча лабораторія” - робота в групах. Кожна група шукає відповідь на проблемне питання, або розробляє розв'язання певної ситуації.
“Світлофор” - це цікавий метод перевірки знань. Ставлячи перед дітьми запитання і оцінюючи їх відповіді, візуально досить швидко визначаю рівень засвоєння учнями матеріалу минулого уроку в цілому.
Учні продуктивно засвоюють матеріал того уроку, на якому використовувалися комп'ютерні презентації
Карта - альфа і омега географії Вивчаючи топографічну карту, учні вчаться орієнтуватися на місцевості, рухатися за азимутом, визначати географічні координати. Щоб сформувати ці навички, застосовую цікаві завдання. Замінити слова вчителя топографічними знаками
Урок у 8-му класі “Фізико-географічне положення України” Картки – завдання-це швидкий метод перевірки знань. Спонукає учнів до ретельного вивчення теми.
Завдання для роботи з географічними картами спрямовую на: Встановлення місцезнаходження географічних об'єктів, характеристики їхнього географічного положення; З'ясування властивостей географічних об'єктів; Зіставлення і порівняння досліджуваних об'єктів; Формування уявлення про особливості зображуваної на карті території; Формування просторових уявлень про розміщення і взаємне розташування об'єктів.
Здібності учнів – це полум'я, а творчість вчителя – вогонь, тож разом це – велика сила. Якщо струни душі вчителя і учня звучать в унісон – це поштовх до реалізації великих планів.
Схожі презентації
Категорії