Методичне об'єднання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вас вітає РМО вчителів 3 класів відділу освіти Криворізької районної державної адміністрації Дніпропетровської області
Зібратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх. Г. Форд Методичне об’єднання – той освітній простір, в якому спільно розвиваються і вчителі, і діти ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО
На кожному засіданні РМО присутня теоретична, практична і аналітична частини. Головною метою нового Державного стандарту є формування в кожної дитини ключової компетентності – уміння вчитися.. Головний показник роботи вчителя – достатні знання учнів
І засідання «Цілеспрямований процес навчання та виховання молодших школярів - результативне виконання державного стандарту.» План роботи Серпень, 2014 р. 1.Теоретична частина 1.1. Про підсумки роботи методичного об’єднання в 2013-2014 навчальному році. (Кравець О.В.. – керівник РМО ) 1.2. Особливості організації навчально-виховного процесу у 3 -му класі у 2014-2015 н.р. та завдання на новий навчальний рік. Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2014-2015 н. р. (Леонтьєва А.О. – методист відділу освіти ) 2.Практична частина 2.1..Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 3-х класах загальноосвітніх навчальних закладах 2.2.Опрацювання інструктивно-методичного листа «Вимоги щодо ведення класного журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів». Про ведення обов’язкової шкільної документації. 2.3. Методичні рекомендації щодо організації та проведення першого уроку в початкових класах. (Леонтьєва А.О. – методист відділу освіти, Кравець О.В.. – керівник РМО )
Засідання ІІ «Спільна діяльність вчителя та учнів – сприяння розвитку творчої активності учнів» План роботи Жовтень , 2013 р. 1. Теоретична частина. 1.1. Виступи на тему: «Спільна діяльність вчителя та учнів – сприяння розвитку творчої активності учня». ( Каращук М. А., Стеблянко С. О., Кучеренко Т. М.) 1. 2. Тренінг педагогічних знань і навичок: структура і зміст Державного Стандарту. ( Ертман К.Г., Гайдай І.М.., Таран Л.В.) 2. Практична частина. 2.1. Відкритий урок з використанням парної і групової форм роботи. ( Червоношахтарська ЗОШ, Кравець О.В.) 2.2. Самоаналіз уроку. 2.3. Знайомство з новинками педагогічної літератури, новими ідеями. (Кравець О.В.. – керівник РМО )
Засідання ІІІ Круглий стіл “Формування моральних якостей учнів початкової школи на уроках та в позаурочний час “
Засідання ІV « Проблемне навчання – перспективний напрям формування творчих здібностей учнів» План роботи Січень, 2015 р. 1. Теоретична частина. 1.1. Доповідь «Проблемно-пошукові ситуації на уроках як мотиваційний компонент». ( Прадюх А.М.) 1.2. Майстер-клас «Панорама творчості». ( Чубелюк С. В., Тарасова Н. С., Ніколаєнко Т. І.) 2. Практична частина. 2.1. Відкритий урок з використанням проблемного навчання. ( Лозуватська ЗОШ № 2, Фурт О.В.) 2.2. Експрес-огляд «Радимо прочитати». (Кравець О.В.. – керівник РМО , вчителі РМО)
Шановні колеги! Хай щастя завжди супроводить Вас, Людська повага й шана не минають, А вашу мрію й працю повсякчас Лиш визнання вінчають!
Схожі презентації
Категорії