Методичне об'єднання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Дата народження: 12 січня 1963 рік Освіта: вища Що закінчив: Криворізький педінститут Фах: вчитель початкових класів Стаж: 29 років Що викладає: укр. мова, укр. читання, математика Категорія: вища Звання: вчитель - методист Тема, над якою працю Педагогічні доробки: «Збірник математичних ігор». «Уроки розвитку зв’язного мовлення для учнів 1 класу». «Система уроків по темі «Речення» для 2 класу». «Завдання для перевірки мовленнєвих умінь і навичок у молодших школярів». Творчий проект «Інноваційна модель розвитку освіти – школа майбутнього».
Дата народження: 17 березня 1970 рік Освіта: вища Що закінчив: БДПУ Фах: практичний психолог в навчальних закладах, вчитель початкових класів, організатор навчальної діяльності в початкових класах Стаж: 13 років Що викладає: класовод 2 класу Категорія: вища Тема, над якою працює: «Технологія формування та розвитку творчої особистості учня початкових класів». Педагогічні доробки: Тестові завдання з курсу «Основи здоров`я» для учнів 2 - 4 класів. Екологічний тренінг – подорож «З природою живи у дружбі, то буде вона тобі у службі». Урок – подорож «Любіть Україну весняну свою». Презентація «Контрольні роботи з математики для 4 класу». Презентація «Тестові завдання з української мови для 4 класу». «Японські кросворди» дидактичний матеріал з математики.
Дата народження: 18 грудня 1970 рік Освіта: вища Що закінчив: Криворізький педінститут Фах: вчитель початкових класів Стаж: 18 років Що викладає: класовод 3 класу Категорія: І категорія Тема, над якою працює: «Актуалізація мовленнєвої діяльності на уроках української мови». Педагогічні доробки: Курси Intel «Навчання для майбутнього» . Презентація «Хто мама квітки?». Презентація «Барви літа» (звіт про роботу пришкільного літнього табору). Презентація «Загальне поняття про дієслово як частину мови» (урок у 4 класі). «Нестандартні уроки в 1 класі» (письмо, читання, математика). «Дидактичні ігри на уроках навчання грамоти та математики».
Дата народження: 22 вересня 1946 рік Освіта: середня спеціальна Що закінчив: Нікопольське педучилище Фах: вчитель трудового навчання і креслення Стаж: 39 років Що викладає: вихователь ГПД Категорія: 8 тарифний розряд Тема, над якою працює: «Інтерактивні методи навчання».
Дата народження: 21 лютого 1973 рік Освіта: бакалавр Що закінчив: БДПУ, Іv курс Фах: вчитель початкових класів Стаж: 1 рік Що викладає: бібліотекар, класовод 4 класу Категорія: 8 тарифний розряд Тема, над якою працює: «Екологічна освіта молодших школярів засобами різних навчальних предметів».
Дата народження: 29 серпня 1953 рік Освіта: вища Що закінчив: Криворізький педінститут Фах: вчитель музики Стаж: 36 років Що викладає: вчитель музики 1 – 4 класи Категорія: вища Звання: вчитель – методист, «Відмінник народної освіти» Тема, над якою працює: «Розвиток музичних здібностей на уроці і в позаурочний час». Педагогічні доробки: Презентація «Відлуння епохи в музичному мистецтві. Стиль. Джаз. Імпровізація.». Презентація «Музика в діалозі сучасності. Синтез музики та живопису». Розробка системи уроків з музики в 3 класі по темі «Пісня, танець, марш переростанні у пісенність, танцювальність, маршовість»
Дата народження: 19 жовтня 1958 рік Освіта: вища Що закінчив: Дніпропетровський держуніверситет Фах : перекладач, філолог Стаж: 28 років Що викладає: вчитель англійської мови 2 – 4 класи Категорія: вища Звання: «Старший вчитель» Тема, над якою працює: «Інтерактивні форми і методи при вивченні англійської мови». Педагогічні доробки: Свято – презентація молодших школярів «Твої перші кроки в вивченні іноземної мови».
Дата народження: 2 серпня 1986 року Освіта: магістр Що закінчив: Запорізький «Класичний приватний університет» Фах: викладач фізкультури Стаж: 6 років Що викладає: вчитель фізкультури 4 класу Категорія: ІІ категорія Тема, над якою працює: «Формування в учнів навичок самонавчання».
Дата народження: 17 червня 1991 рік Освіта: середня спеціальна Що закінчила: Дніпропетровський педагогічний коледж Фах: вчитель початкових класів Стаж: Що викладає: класовод 1 класу Категорія: 8 тарифний розряд Тема, над якою працює:
Наш символ - це біле латаття, Бо квітка дарує життя. На світі все хочемо знать ми, Щоб учням давати знання. Ідуть діти вперше до школи, Щоб гарні отримать знання. У квіточки є білий колір, А в учнів - душі чистота. Середина квітки - жовтова І радість відчуємо ми, Коли учні гарно читають Й цікаво їм з нами завжди. У квітки листя зеленіють, Мов наша надія ота На те, що на нашій ниві Зійдуть гарні сходи знання
Б І Л И Й к о л і р - це чистота. Це юні, чисті душі дітей, які вперше приходять до школи. Ж О В Т А середина квітки - це світло, радість, насолода, яку ми відчуваємо від своєї праці. З Е Л Е Н И Й к о л і р - мир, надія. Надія на те, що наша педагогічна нива ряснітиме чудовими сходами.
ПРОФЕСІЙНЕ КРЕДО: “ Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться” ДЕВІЗ: “ Навчання повинно бути цікавим ” ШТАНДАРТ: квітка білого латаття. Чому саме ця квітка? За переказами старожилів, в річках було багато латаття. Гуляючи берегами річки, хлопці рвали ці квіти для своїх коханих. Але водяні діви, що жили в річці, оберігали квіти. Сміливців, які намагалися порадувати своїх дівчат чарівними квітами, водяні діви тягнули в глибінь ріки. Але, щоб не сталося біди, хлопці повинні були придумати найчарівніші слова і з ними звертатися до водяних дів. Кому щастило, той повертався з букетом прекрасних квітів.
ТВОРЧА РОБОТА ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ: створена атмосфера творчості та відповідальності за результати праці; використовуються нові оригінальні технології навчання; ефективно працює батьківський всеобуч - ( проводяться лекції для батьків, зустрічі з логопедом, проводяться різні види анкетування з батьками, залучення сімей до різних форм діяльності дітей в школі); цікаво організується позакласна робота – проводяться традиційні свята молодших школярів та різноманітні форми дозвілля: “Будьмо знайомі”, “Посвята в читачі”, “Свято Букваря”, “Гостинці Святого Миколая”, “Парад осінніх овочів”, Новорічне свято, літературні години, “Свято матусь”, “Ніхто не забутий, ніщо не забуте”, День захисту дітей, акції “Чистодвір” та “Будь природі другом” та ін.; творчо використовується досвід педагогів новаторів; проводиться конкурс серед вчителів “Найкращий урок ”. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: · створення Банку ( бази даних) іноваційних технологій навчально - виховного процесу; · створення пришкільного Центру дозвілля молодших школярів; · регулярне видання посібників для вчителів початківців; · зміцнення існуючих зв”язків з дошкільним закладом; · постійне дослідження рівня творчості педагогів. В ч и т е л і - п о ч а т к і в ц і школи перебувають в стані постійного пошуку, заради дітей - майбутнього української нації.
Схожі презентації
Категорії