Методичне об'єднання класних керівників
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Науково-методична проблема школи: “Інноваційні технології в системі особистісно зорієнтованого навчання як один із шляхів розвитку творчих здібностей учнів ”
Проблемне питання ШМО класних керівників: “Діяльність класного керівника щодо спрямування зусиль школи, сім’ї та громадськості на формування активного громадянина сучасного суспільства”
Шляхи реалізації мети: Забезпечити планомірне і поступове запровадження нових виховних технологій особистісно-орієнтовного виховання. Формувати в учнів потребу в знаннях. Акцентувати увагу на патріотичному вихованні. Удосконалювати форми і методи роботи для розвитку шкільного самоврядування, залучення учнів до активної громадської діяльності. Удосконалювати роботу з батьками з проблем сімейного виховання. Продовжити роботу з дітьми, схильними до правопорушень, активізувати роботу з неблагополучними сім’ями. Продовжувати роботу з формування у дітей навичок здорового способу життя. Проводити роботу для розвитку творчих здібностей учнів, надавати підтримку обдарованої молоді.
Оксанич Наталія Сергіївна Голова ШМО класних керівників: класний керівник, вчитель І категорії Проблема, над якою працює: “Організація життєдіяльності учнів як основа виховного процесу та становлення гуманних відносин в класному колективі”
Панченко Ольга Орестівна Класний керівник, вчитель вищої категорії, старший вчитель Проблема, над якою працює: “Духовна культура учня: особливості становлення, шляхи та методи формування гуманних взаємин”
Класний керівник, вчитель І категорії Проблема, над якою працює: “Дитяче самоврядування як засіб підготовки дітей до життя в умовах демократії” Ковальова Валентина Миколаївна
Трохановська Валентина Василівна Класний керівник, вчитель вищої категорії, старший вчитель Проблема, над якою працює: “Розкриття творчого потенціалу школярів через проведення творчих справ та організація повноцінної життєдіяльності дітей за законами співтворчості та співпраці”
Гульченко Тетяна Григорівна Класний керівник, вчитель вищої категорії, старший вчитель Проблема, над якою працює: “ Класний керівник і батьки: відносини партнерства і співробітництва у вихованні підростаючого покоління”
Н.С.Оксанич: «Вірю, що виховання – це процес народження людяності, це діалог поколінь. Велику увагу приділяю роботі з батьками і вважаю, що тільки в співпраці можна досягти успіху. Намагаюсь донести своїм вихованцям, що проблем, що не вирішуються не існує, можна знайти мирний вихід з будь-якої ситуації…»
Т.Г.Гульченко: «Взаєморозуміння між класним керівником і учнем – основа виховання кожної дитини. Коли дитина довіряє своєму вчителю – це дає позитив для спілкування. Слід бачити в учнях, своїх вихованцях, не лише помилки, а й їхні кращі риси і опиратися на них…»
В.М.Ковальова: «Пізнай самого себе та допоможи в цьому своїм учням. Партнерський підхід – це справедливе ставлення до учнів, яке забезпечить відвертість та об’єктивність у спілкуванні класного керівника з учнями…»
О.О.Панченко: «Люблю життя, людей… І цьому вчу своїх вихованців. Намагаюсь створити умови для реалізації творчого потенціалу кожної дитини, заохочую самостійну творчу діяльність. Як аксіому приймаю твердження, що кожна дитина талановита, і діти потребують лише педагогічної підтримки з боку вчителя»
В.В.Трохановська: «Поважаю і люблю учнів, які б вони не були, вірю в їхні можливості, допомагаю їм бути успішними, мислячими, дбаю, щоб виховні заходи були для учнів уроками морального прозріння і змужніння, уроками доброти, краси і людяності. Постійно намагаюсь розвивати творчі здібності й обдарування».
Схожі презентації
Категорії