Методичне об’єднання учителів англійської мови Пирятинської сзш І-ІІІ ст. №4
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Методичне об’єднання учителів англійської мови Пирятинської сзш І-ІІІ ст. №4 Члени методобєднання: Трубіцина Світлана Володимирівна Кротенко Наталія Григорівна Бахмач Наталія Анатоліївна Сергієнко Любов Василівна
Проведено відкрите засідання методичного об'єднання : “Проектна методика в дії” Лютий 2009 Змістовно проходять у школі тижні англійської мови. Основна проблема над якою працюємо: “Підвищення рівня соціокультурної компетенції учня”
Трубіцина Світлана Володимирівна Рік народження – 1965 Освіта – вища Спеціальність за дипломом – вчитель англійської мови Стаж педагогічної роботи – 23 Рік останньої атестації – 2007 Кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, старший вчитель Рік курсової перепідготовки - 2008
Працюю над проблемою: “Використання методу проектів на уроках англійської мови” метод проектів – це комплексний навчальний метод, що дозволяє індивідуалізувати навчальний процес, дає можливість учневі виявляти самостійність у плануванні, організації і контролі своєї діяльності. Метод проектів дозволяє школярам виявити самостійність у виборі теми, джерел інформації, способі її викладу і презентації. Проекти можуть бути представлені як: Творча робота, стінгазета, фотоколаж; Тематична виставка, буклети, проспекти; Випуски газет, проведення концертів, свят; Ігри, вікторини, інтерв’ю; Застосовуючи проектну роботу під час процесу навчання, я маю можливість познайомити дітей ближче, яскравіше з культурою, традиціями та звичаями країн і національностей, мова яких вивчається. Project work is not a replacement for other teaching methods; neither is it something that is appropriate only to older or more advanced students.
Девізом своєї роботи вважаю слова Іоганна Вольфганга Гете: “Мало знати, потрібно і застосовувати. Мало хотіти, потрібно і творити” Моє життєве кредо виражене в наступних рядках: “Brevity is the soul of wit” (W. Shakespeare). “Стислість – розуму душа”. All that you do Do with your might, Things done by halves Are never done right. (E. Segal)
Сергієнко Любов Василівна Освіта: вища Спеціальність за дипломом: вчитель англійської мови Стаж роботи: 40 років Рік останньої атестації: 2004 Рік курсової перепідготовки:2004
Формування комунікативної компетенції на уроках англійської мови Девіз: “Успіх не є результатом самозагорання, ви повинні самі горіти, щоб досягти успіху” Пріорітетні напрямки роботи: особистісно-орієнтований підхід, диференційоване навчання в роботі.
Рік народження - 1971 Освіта - вища Спеціальність за дипломом - вчитель російської мови та літератури, англійської мови Педагогічний стаж - 15 років Рік останньої атестації - 2008 Рік курсової перепідготовки - 2008 Кваліфікаційна категорія - вчитель І категорії
Проблема : Впровадження інноваційних технологій в навчальний процес на уроках англійської мови Моєю основною метою навчання іноземній мові є формування в учнів комунікативної компетенції. Ця мета передбачає досягнення школярами такого рівня комунікативної компетенції, який був би достатнім для здійснення спілкування в усній та писемній формах у межах комунікативних сфер. Для розвитку творчих здібностей учнів проводжу : уроки-дебати конкурси рольові ігри урок – захист проектів уроки з елементами інсценування та театралізації які дозволяють учням реалізувати свої здібності.
Кротенко Наталія Григорівна Рік народження - 1963 Освіта - вища Спеціальність за дипломом - вчитель англійської та німецької мови Педагогічний стаж - 23 роки Рік останньої атестації - 2006 Рік курсової перепідготовки – 2005 Кваліфікаційна категорія – вчитель I категорії
Пускай во всем , что совершаешь ты, Проступит след душевной чистоты: Ведь сила не во внешности твоей, А только в человечности твоей. Муса Джалиль
ПРОБЛЕМА: Інтерактивні методи на уроках іноземної мови. Моєю основною метою є формування комунікативних вмінь та навичок учнів. Використовуючи нетрадиційні форми і методи роботи я можу зробити свої уроки цікавими і творчими, створити сприятливу атмосферу для спілкування іноземною мовою. Я звичайно практикую такі типи уроків: урок - рольова гра ; урок - вікторина ; урок - брейн-ринг; урок - подорож; урок - дебати; урок з елементами інсценування та театралізації.
Схожі презентації
Категорії