Фурманська Марія Василівна
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Портфоліо Фурманська Марія Василівна вихователя дошкільного відділення Березівської спеціальної школи-інтернат ЗОШ I-III ступені Житомирської обласної ради.
Перед розумом треба схиляти голову, а перед добрим серцем – стати на коліна Фурманська Марія Василівна Народилася 23 січня 1956 року в селі Радогоша Лугинського рн. Житомирської обл. В 1971р. Закінчила середню освіту за місцем проживання . З 1972 по 1976 рікнавчалася в Коростишівському педагогічному училещі ім.І.Я. Франка. В період 1978-1983 роки навчалася в Житомирському державному педагогічному інституті ім.І.Я.Франка. З 1976 року і по даний час працює вихователем дошкільного відділення Березівської спеціальної школи-інтернат ЗОШ I-III ступені Житомирської обласної ради.
Розум людський має три ключі, які все відкривають: знання, думка, уява. Щирість Натхнення Взаємоповага
Основні напрямки корекційної роботи вихователя Артикуляційна гімнастика (з елементами дихальної та голосової) виконується на протязі дня 3-5 разів. Пальчикова гімнастика виконується в комплексі з артикуляційною 3-5 разів на день. Вечірні індивідуальні заняття вихователя за завданням логопеда (робота проводитться по індивідуальних зошитах дітей). Зміст таких занять визначено програмою: а), промовляння складів, слів, речень, для закріплення звуків. б), повторення скоромовок, коротких оповідань, віршів. в), вправи на звуко-складовий аналіз і синтез. г). повторення лексико-граматичних вправ; д). вправи на розвиток уваги, на пам'ять, мислення; Фронтальні заняття по програмі, для вирішення таких завдань: е). загальноосвітні завдання; ж), виховні завдання; з), корекційні завдання Корекціна робота поза зайняттями: під час режимних моментів, самообслуговування, прогулянки, екскурсії, в іграх, розвагах.
Мета мого виховного процесу Головною метою виховання є допомога кожному стати всебічно розвиненою, гармонійною особистістю сукупність властивостей особистості, до вихо вання яких прагне суспільство. передання молодому поколінню соціального дос віду, багатства духовної культури народу, його націо нальної ментальності, своєрідності світогляду й на основі цього формування особистісних рис.
Мої задачі бути майстром педагогічної справи – це означає мати вихідну позицію, яка є особистісно-гуманного; - це яскрава особистість, мудра, чуйна, доброзичлива і принципова людина; - це першодослідник теоретичних рекомендацій, який може переконливо довести або спростувати. бути майстром педагогічної справи – це означає мати вихідну позицію, яка є особистісно-гуманного; - це яскрава особистість, мудра, чуйна, доброзичлива і принципова людина; - це першодослідник теоретичних рекомендацій, який може переконливо довести або спростувати.
Структура мого виховного процесу 1) навчальний процес; 2) позакласна робота; 3) сімейне виховання; 4) виховна діяльність дитячих та молодіжних організацій; 5) виховна діяльність закладів культури, мистецтва та заходів масової інформації
Схожі презентації
Категорії