Cоловйова Наталія Василівна
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №7 “Орлятко” Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
П.І.Б. – Cоловйова Наталія Василівна Рік народження – 21.05.1975р. Педагогічний стаж – 16 років Освіта – повна вища, Львівський державний інститут фізичної культури, 1996р. Спеціальність за дипломом – викладач фізичного виховання і спорту Кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії Місце роботи, посада – Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №7 «Орлятко», інструктор з фізичної культури.
Педагогічне кредо Ніщо так не виснажує і не руйнує людину, як тривала фізична бездіяльність. Арістотель Моя активність – у моїй роботі І кожен день натхнення я черпаю, Та пізнавати світ такий широкий Усіх дітей я через рух навчаю. Адже фізична рухова активність Не тільки бути здоровим помогає Формує ще відвагу та сміливість, Координацію всіх рухів розвиває. Тренує чуття ритму, такту в русі Увагу, пам'ять діткам розвиває. Чарівний світ активності й здоров’я Для всіх дітей я щиро відкриваю.
Педагогічне есе «Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!» Основний девіз в роботі це безмежна любов до дітей, тільки так можна наблизитись і досягнути високого рівня професійності. Взагалі любов це дар, ним повинен бути обдарований кожен педагог, тоді робота принесе і задоволення і результат. Хоча який результат? Результат моєї роботи оцінюють самі діти – коли очі їх світяться як іскринки, а вони навперебій запитують: «Завтра ми прийдемо знову?». Ось – найвища похвала. Сама найдорожча. Як вияснилось – писати про себе справа не легка. Я думаю про людину краще говорять її справи і поступки, а не роздуми про свою унікальність.
Мої досягнення Грамота Білоцерківської міської ради виконавчого комітету від 30 серпня 2012р.
Робота педагога з узагальнення і поширення власного досвіду Парціальна програма по фітнесу для дошкільників «Здоров`ятко» за методикою М. М. Єфименка (старший дошкільний вік 5-6 років) в основі якої виступив оздоровчий фітнес
Створення умов для фізичного розвитку дітей Здоров`я дітей – здоров`я нації «Через рух і гру – до формування людини майбутнього» М. М. Єфименко
Мета програми «Здоров`ятко» Виховання здорового покоління, покращення психічного, духовного, соціального і фізичного здоров’я дитини Гармонійний фізичний і розумовий розвиток дитини (єдність тілесного і духовного здоров’я дитини) Формування потреби і здоровому способі життя з раннього дитинства, що веде до фізичного і ментального здоров’я людини Підтримання нормального рівня діяльності і працездатності організму дитини
Завдання програми «Здоров`ятко» 1. Розвивати у дитини пізнавальні і психо – моторні здібності, що дозволяють ефективно здійснювати функції самоуправління, саморегуляції, самоконтролю і самовиховання, забезпечити ефективну стійкість психіки дитини відносно негативного соціального середовища 2. Розвивати фізичні якості дитини: (гнучкість, силу, швидкість,спритність, витривалість, координацію) 3. Формувати правильні стереотипи рухів, життєво – важливі навички, вміння дитини, культуру рухової активності 4. Сприяти формуванню правильної постави: загальне укріплення м’язової системи дитини; нормалізація положень плечового поясу і тазу; створення міцного м’язового корсету; попередження захворювань опорно – рухового апарату;
Завдання програми «Здоров`ятко» 5. Підтримувати нормальний рівень діяльності і працездатності організму дитини: формувати стійкість організму дитини до хвороб, покращувати роботу всіх життєво необхідних систем організму (серцево-судинної, дихальної, нервово-м’язової, імунної тощо) 6. Залучати до занять дітей з особливостями розвитку (рухові порушення), в межах допустимих для них навантажень 7. Формувати знання про здоровий спосіб життя і потребу наслідувати його (розуміння цінності здорового стилю життя) 8. Розвиток креативності, уяви, творчих і музично – ритмічних здібностей дитини
Опис очікуваних результатів Контроль і оцінка результатів Результати навчання (до кінця навчального року) Теоретичні знання і практичні вміння дітей Котроль за технічними навантаженнями дітей
Матеріали досвіду роботи Заняття Тема: «Фітнес казка» (ігровий стретчинг). Сюжетно-рольова лінія: «Водяний кругообіг. Казка про Крапу» Мета: зміцнювати м’язи хребта, попереджувати порушення опорно-рухового апарату; розширювати запас рухових навичок дітей, навчати елементам спортивної гімнастики; розвивати комунікативні вміння.
Матеріали досвіду роботи Тема. Пластик-шоу з використанням степ-платформи (вересень – жовтень – листопад) Мета: ознайомити дітей із степ-платформою, правилами техніки безпеки під час використання степ-платформи; навчати основним базовим елементам степ-аеробіки: ритмічної ходьби, ходьби на степ-платформі, різновидам приставних кроків на степ-платформі; зміцнювати м’язи спини, черевного пресу, ніг; підвищувати функціональні можливості вегетативних органів, зміцнення серцево-судинної і дихальної системи; підвищувати зацікавленість до рухової активності і до занять спортом.
Матеріали досвіду роботи Тема: «Baby yoga» (йога для дітей) Мета: створювати умови для зняття дітьми втоми і повноцінного відновлення після занять і перевантажень центральної нервової системи; розвивати концентрацію і психічну стійкість; сприяти формуванню правильної постави і попереджувати захворювання опорно-рухового апарату.
Схожі презентації
Категорії