Бабій Леся Василівна
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
вчитель математики та фізики Малоантонівського НВО “ загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок ” стаж роботи 7 років кваліфікаційна категорія друга
Моє педагогічне кредо: “ Усе віддавати дітям, собі ж брати радість від їхніх успіхів, досягнень ”. Працюю над проблемою: “ Активізація розумової активності та розвиток творчої ініціативи на уроках математики ”. Мета роботи: організація навчання та позакласної роботи відповідно до здібностей дитини та її здібності до таланту з використанням інноваційних технологій та кабінету математики.
Під час роботи в школі я зіткнулась з рядом проблем, зокрема: як актуалізувати та мотивувати пізнавальну діяльності учнів; як удосконалити методику введення нових понять; як розробити багатоваріантні рівневі дидактичні матеріали; як забезпечити об'єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів; як залучити учнів до позакласної роботи. Всі вищевказані проблеми з часом я намагалась вирішити різними способами, але найефективнішим стало використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій.
Вчитель може ілюструвати пояснення нового матеріалу за допомогою наперед створеної презентації. А так як відсоток зорової пам'яті в учнів в основному вищий, ніж слухової, то й відсоток засвоєння навчального матеріалу після такого уроку буде кращим. Та й самі ілюстрації будуть більш яскравими і переконливішими, ніж звичайний малюнок на дошці чи таблиця.
Мій досвід показує, що для ефективного та успішного впровадження комп'ютерних технологій в навчальний процес потрібно: Наявність сучасної комп'ютерної техніки та програмного забезпечення. Бажання вчителя. Навички роботи вчителя з комп'ютером на рівні користувача та знання основ комп'ютерних програм / Publisher, Word, Power Point, GRAN2D та ін./. Фактичні знання програмного матеріалу з шкільного курсу математики. Використання інтерактивних технологій.
1.Підніжжя. «Шифрувальник» 2. Висота. « Виведи формулу» 3. Гора. «Не спіткнись!» 4. Висота. «І куди ж ви поспішаєте?» 5. Пік «Мрій» х Y z Підкори цю вершину Використовую при інтерактивному навчанні.
Розшифруйте вислів: Софія Ковалевська Конкурс 1. «Шифрувальник». Команда Х Розшифруйте перше слово вислову. Ключ до шифру подано в таблиці Команда Y Розшифруйте друге слово вислову. Ключ до шифру подано в таблиці Команда Z Розшифруйте третє слово вислову. Ключ до шифру подано в таблиці Використовую при актуалізації опорних знань та постановці проблемного питання. Вирази (3α2 b)2 2α ·3b2 α (- 4 с)2 2·4х·5у (9 х3у)2 Відповіді Букви Букви те ти ма ків ма Відповіді 6α2 b2 40ху 9 α4 b2 81х6у2 16 с2 Вирази (5с)2 2b ·3b2 α (- 0,4 с)2 2·4х·(-3)·у (6 х4у)2 Відповіді Букви Букви н і є с у Відповіді 0,16 с2 25 с2 36х8у2 6αb3 -24ху Вирази (-2с)2 2х2 ·3х2 у (- 0,3с3)2 2·4у·(-3)·у2 (5 х2у5)2 Відповіді Букви Букви м р ли у фо Відповіді 0,09с6 6х4у 25х4у10 -24у3 4с2
Конкурс 2 . Висота. «Думай – переможеш!» α + b Знайди площу квадрата зі стороною (α+b) α b b α b S1 α S2 S3 S4 Знайдемо суму площ даних геометричних фігур Використовую при виведенні формул.
Конкурс 3. Гора. «Не спіткнись». Картка для самостійної роботи учнів 4.(5х - Використовую для самостійної роботи учнів Подати вираз у вигляді многочлена Обов’язкові завдання ВІДПОВІДЬ 1. (b+2)2 = 2. (3х – 4)2 = 3. (α + 10b)2 = 4. (5х - y)2 = 5. (х2 + 2)2 = Додаткові завдання 6. (х3 – х2)2 = 7. (-3а + 4b3)2 = 8. (-2 – 5х)2 = 9. (α b2 – α2 b)2 = 1. b²+4b+4 2. 9X²-24X+16 3. α²+20αb+100b² 4. 25X²- 10 XY+ Y² 5. X⁴+4X²+4 Додаткові завдання 6. X⁶-2X⁵+X⁴ 7. 9α²-24αb³+16b⁶ 8. 4+20X+25X² 9. α²b⁴-2α³b³+α⁴b²
5 конкурс. Пік «Мрій» Замінити знак * одночленом так, щоб утворений тричлен можна було подати у вигляді квадрата двочлена: Команда X 1. * -2ху + у²; 2. 9с² + 12с + *. Команда Y 1. 64х² + * + 81у²; 2. * + 8 mn + n². Kоманда Z * - 12b + 36; α² - * + 9. Використовую при груповій роботі з учнями.
Пагорб розваг (відкрий пазли). … народився 30 квітня 1777 р. у Брауншвейгу – одному з німецьких князівств. Він сам жартома говорив:«Я навчився рахувати раніше, ніж розмовляти». Коли до батька прийшли товариші розділити зароблені гроші і той рахував уголос, трирічний хлопчик, граючись поряд, вигукнув, що татко помилився. Коли ж тато назвав нову цифру (а раніше він справді зробив помилку), син радісно вигукнув: «Тепер правильно!». … родом із Афін, був учнем Платона. Ця людина мала м’який характер, була скромною і незалежною. Якось цар Птолемей запитав … : «Чи немає в геометрії більш короткого шляху ніж той, що запропонували ви в своїх книгах?». На це той відповів, що для царів немає особливого шляху в геометрії. … народився 30 квітня 1777 р. у Брауншвейгу - одному з німецьких князівств. Він сам жартома говорив: «Я навчився рахувати раніше, ніж розмовляти». Коли до батька прийшли товариші розділити зароблені гроші і той рахував уголос, трирічний хлопчик, граючись поряд, вигукнув, що татко помилився. Коли ж тато назвав нову цифру (а раніше він справді зробив помилку), син радісно вигукнув: «Тепер правильно!». * (2α-7b)² (-7b-2α)² (-7α-2b)² ***(2b+7α)² **(-2α-7b)² (-7b + 2α)²
Попарно рівні сторони І паралельні. Я, однак, в печалі, Бо не завжди однакові мої діагоналі. мої
Допомагають в роботі програми: ППЗ «Алгебра 7 – 9 клас»; . ППЗ «Алгебра 10 – 11 клас»; ППЗ «Геометрія 7 – 9 клас»; ППЗ «Геометрія 10 – 11 клас»; програми GRAN2D. При проведенні уроків мається на увазі, що учні знають вже прийоми роботи з вказаними комп’ютерними програмами. Для слабо підготовлених дітей необхідно більше приділити уваги технології роботи з комп’ютером.
Схожі презентації
Категорії