X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Єременко Наталія Олексіївна

Завантажити презентацію

Єременко Наталія Олексіївна

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

вчитель математики Карлівської ЗОШ I-IIIст.№1. Освіта: вища, 1991 рік ПДПІ ім. В. Г. Короленка. Стаж: 18 років

Слайд 2

Розвиток творчо-критичного мислення учнів під час вивчення математики

Слайд 3

Актуальність досвіду: гуманізація навчально-виховного процесу; впровадження демократизму, співтворчості учителя й учня в навчально-виховному процесі; виховання та розвиток творчої особистості.

Слайд 4

О. Уайльд

Слайд 5

наполегливість цілеспрямованість творчу активність самостійність критичність здатність відстоювати власні погляди

Слайд 6

Наукове обґрунтування досвіду: Технологія, яка базується на принципах проекту “Читання та письмо для критичного мислення”, розробленого викладачами Міжнародної Асоціації Читачів Джанні Стіл, Чарльзом Темплом, Куртом Мередітом і Скоттом Вальтером за підтримки Інституту Відкритого Суспільства Джорджа Сороса. 1987-1997 р. напрацювання професорів Метью Ліпмана та Марка Вайнстейна Інституту критичного мислення при Університеті Монтклер (США) В Україні практичну реалізацію проекту розпочато М. Красовицьким, О. Бєлкіною, О.Тягло в 1998 році в містах Донецьку, Одесі, Харкові, Києві. правознавство література історія МАТЕМАТИКА 2005 р. - Миценко К.А., Херсонська обл., “Розвиток творчо-критичного мислення учнів під час вивчення математики”.

Слайд 7

Риси людини, яка мислить творчо-критично допитливість проникливість інтелектуальна активність компетентність відкритість до інших думок незалежність мислення уміння дискутувати самокритичність Критичне мислення, з одного боку, є складовою частиною творчого, розвинутого мислення, а з іншого – воно не може існувати, тобто бути критичним, без комплексу рис творчого мислення

Слайд 8

Головна педагогічна ідея: побудова навчального процесу, що сприяє свідомій співучасті особистості учня під час вивчення математики; створення умов для самовдосконалення, самореалізації, самоутвердження, які забезпечують засвоєння предмета на високому рівні.

Слайд 9

Слайд 10

ОРГАНАЙЗЕР УРОКУ з впровадження технології “ Розвиток творчо-критичного мислення під час вивчення математики ” Етапи уроку Тип уроку Початок уроку (Евокація, встановлення зв’язків) Вивчення нового матеріалу (Усвідомлення змісту) Закріплення, тренування,відпрацювання вмінь Повторення Контроль ( Підсумок уроку ) Домашнє завдання Рефлексія Урок засвоєння нових знань Інтелектуальна розминка (актуалізація опорних знань) Бесіда. Дискусія. Лекція. Ділова гра «Точка зору». Робота з підручником. Практичність теорії ( фронтальна робота з класом ) Усне опитування ланцюжком. Свої приклади. Гра «Світлофор» Завдання масивом Урок удосконалення знань, формування умінь та навичок Математичний диктант із самоперевіркою Інформація з додаткових джерел Ділова гра «Компетентність». Робота в парах,групах. Взаємоопитування Вибіркове оцінювання Три рівні домашнього завдання Урок практикум Гра « Лови помилку» Індивідуальні завдання Бліц-самостійна робота Проміжний контроль знань. Взаємооцінювання. Вибери сам Урок узагальнення і систематизації знань Гра « Незакінчене речення» Тренувальна контрольна робота Тихе опитування (вибірково) Вибіркове оцінювання Різнорівневі завдання. Творчі завдання. Урок консультації і корекції знань Гра «Заповни пропуски» Консультація вчителя з окремих питань Огляд системи запитань, завдань, вправ і задач, які виносяться на заліковий урок; розв’язування задач підвищеної складності та завдань творчого характеру Вибіркове оцінювання Творчість працює на майбутнє. Незвичайність.

Слайд 11

Переваги впровадження технології творчо-критичного мислення: формування системи знань; реалізація творчого підходу до навчання учнів; посилення мотивації пізнавальної діяльності; виховання інтересу до складних, нестандартних завдань; перетворення учня із об’єкта навчання на суб’єкт; здатність учня критично аналізувати , аргументувати свою думку.

Слайд 12

Генії не падають з неба, вони повинні мати можливість отримати освіту й мати умови для розвитку

Слайд 13

Система роботи з обдарованими дітьми Виявлення обдарованих дітей Створення умов для розкриття потенційних можливостей Максимальне розкриття обдарованості Моральне стимулювання саморозвитку Факультативні заняття Турніри, конкурси, олімпіади Гуртки Участь у МАН Індивідуальні консультації Робота за індивідуальним планом

Слайд 14

здатні самостійно аналізувати наукову інформацію; вміють бачити помилки або логічні порушення у твердженнях, означеннях; аргументують свою думку, переглядають її, якщо вона не витримує критики; прагнуть до пошуку оптимальних рішень; принципові і сміливі у відстоюванні своїх позицій; відкриті до сприймання інших поглядів Учні, яких я навчаю:

Слайд 15

2007-2008 н. рік – районна олімпіада з математики: III місце, Навагіна Анастасія, 7 клас; 2008-2009 н. рік – районна олімпіада з математики: I місце, Навагіна Анастасія ,8 клас, II місце – Гаврись Дарія, 8 клас; 2009-2010 н. рік – районна олімпіада з математики: III місце, Бабій Яна,10 клас; 2009-2010 н. рік – районний конкурс-захист наукових робіт: I місце, Гаврись Дарія ,9 клас; ярмарок педагогічних технологій: “ Розвиток самостійності та активності учнів 8 класу на факультативних заняттях з математики ” – календарно-тематичне планування та розробки занять.

Слайд 16

Творчо-критичне мислення піднімає людину до рівня Людини, якою не можна маніпулювати, яка не боїться мислити, оцінювати, зіставляти, творити…

Слайд 17

До тебе, о наук царице, Моя любов не знає меж. Люблю тебе я за логічність Й непередбачуваність теж. Ти розум до ладу приводиш, Раціональності вчиш нас, Сучасна ти і всім потрібна В час Піфагора і в наш час!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо