Взаємодія вчителя та учнів у процесі контролю знань
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Взаємодія вчителя та учнів у процесі контролю знань З досвіду роботи вчителя математики Бородянської ССЗШ І-ІІІ ступенів №2 Шкаріної Валентини Григорівни І категорія, старший учитель, педстаж - 28 років 2009
Оцінка – найбільше досягнення людини в спонуканні до дії. Е.Фромм Функції контролю: навчальна; виховна; розвиваюча; діагностична; стимулюча.
Контроль і оцінювання знань учнів здійснюю, дотримуючись вимог: систематичності; всебічності; диференційованості; об’єктивності; різнобічності; гуманності; врахування психологічних та вікових особливостей.
Навчальні досягнення учнів стимулюю: увагою до навчальних дій учнів; визнанням успіхів і удач школяра; підтримкою навчальних досягнень учнів; і підвищенням соціальної ролі, престижу статусу в разі успішного виконання учнем навчальних дій; оцінюванням діяльності учня.
Форми контролю Експрес(бліц)-опитування Контроль виконання домашніх завдань Заліки Самостійні роботи (навчальні і контролюючі) Тести Математичні диктанти Усна лічба Контрольні роботи
Експрес ( бліц ) - опитування (5клас з теми „Рівняння”). 1 .Як називаються числа а, в І с, якщо а+в=с? (а,в-доданки, с-сума). 2 .Як називаються змінні х-у=к? (х-зменшуване, у- від’ємник , к-різниця). 3 .Щоб знайти невідомий доданок потрібно... ( від суми відняти відомий доданок). 4. Щоб знайти невідоме зменшуване потрібно ... (потрібно до різниці додати від’ємник).
Тести з теми “Рівняння” (5 клас) 1.Який компонент невідомий у рівнянні х+5 доданок зменшуване від’ємник 2.Якщо від суми відняти відомий доданок, то отримаємо зменшуване доданок від’ємник 3.Якщо від зменшуваного відняти різницю, то отримаємо доданок зменшуване від’ємник 4.Якщо до різниці додати від’ємник, то отримаємо зменшуване доданок від’ємник
Математичний диктант з теми “Трапеція” (8 клас) Трапецією називається чотирикутник, у якого...(дві сторони паралельні) 2. Побудувати трапецію і назвати її сторони. 3. Трапеція називається рівнобедреною, якщо (її бічні сторони рівні). 4. Побудувати рівнобедрену трапецію та сформулювати її властивості. 5. Трапеція називається прямокутною, якщо... (один із її кутів прямий).
Самостійні роботи навчальні контролюючі Створюю можливість учневі перевірити рівень своїх знань, умінь, а також сприяю більш глибокому умінню застосовувати свої знання.
Перевірка домашнього завдання: залучення консультантів; якість виконання д/з за допомогою звірки зі зразками; усний комментар; самостійна робота, яка аналогічна до домашньої.
Усна лічба - одна з умов успішного навчання ”Математику слід вивчати у школі ще й з тією метою, щоб одержані знання були достатні для звичайних потреб у житті”. М.І. Лобачевський
засвоїти поняття чотирикутника та його видів (давати означення чотирикутника, паралелограма, ромба, прямокутника, квадрата, трапеції) знати властивості їх сторін та кутів вміти будувати їх розв’язувати задачі з використанням теоретичного матеріалу Тема “Чотирикутники” (8 клас) компетенції
МО вчителів фізико-математичного циклу Щорічний Тиждень відкритого уроку (5 клас) Декада педагогічної майстерності “Пропоную так...” Щорічний Тиждень “точних” наук Відкриті уроки, семінари-практикуми, консиліуми Робота з обдарованими дітьми Екзаменатор з перевірки відкритого завдання ЗНО Член журі районного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
Мій клас - 5-Б Театр юного глядача. Вистава “Снігова королева”. 29.11.2008. Перший раз у п’ятий клас. 01.09.2008.
Співпраця з батьками На родинному святі “Новорічні святки” Літературно – музична композиція “Золота осінь” 14.10.2008 24.12.2008
Екскурсії 05.03.2009р. Кондитерська фабрика ім. К.Маркса Вистава “Знай та виконуй правила дорожнього руху” Змагання “Між нами – козаками”, “Я – майбутня господиня” 18.03.2009р. ЗАО “Оболонь”
Моє педагогічне кредо: У співпраці дитина може зробити більше, ніж самостійно. П.С.Виготський
Схожі презентації
Категорії