Управління інноваційним розвитком педагогіки дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема сучасності.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема сучасності.
Інноваційна діяльність в системі дошкільної освіти регулюється такими нормативно – правовими документами: Законом України “Про інноваційну діяльність” від 04.07.2002 №40-IV Положенням про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності (затверджене наказом МОН України № 522 від 7 листопада 2000р., зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 грудня 2000 р. за № 946/5167)
Інноваційні технології та методики в галузі дошкільної освіти Марії Монтессорі; Рудольфа Штейнера (Вальдорфська педагогіка); Миколи Зайцева (навчання дітей читанню); Нікітіних (розвиваючі ігри); Амонашвілі (педагогіка цілісного життя дітей та дорослих); Василя Сухомлинського; Софії Русової.
ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ Інновація - нововведення, зміна, оновлення, новий підхід, створення якісного нового, використання відомого з іншою метою. Інновація в освіті - це цілеспрямований процес часткових змін, що ведуть до модифікації мети, змісту, методів, форм навчання й виховання, адаптації процесу навчання до нових вимог. Інноваційний потенціал навчально - виховного закладу - здатність закладу створювати, сприймати, реалізувати нововведення і своєчасно позбавлятися від застарілого, педагогічно недоцільного.
Типи інновацій За впливом на навчально – виховний процес За інноваційним потенціалом За ставленням до попереднього За обсягом перетворень
Інновації класифікують за певними ознаками: Принципово невідоме нововведення (абсолютна новизна); умовна новизна; натяки на оригінальність, формальна зміна назв; винахідницькі дрібниці
Інноваційний розвиток має дві складові: “Розвиток” – це зміни, які являють собою перехід від простого до складного, від нижчого до вищого, процес в якому поступове накопичення кількісних змін призводить до появи якісних змін. “Інноваційний процес” – це процес комплексної діяльності який грунтується на створенні, освоєнні, інтерпритації, використанні і поширенні нової інформації з метою надання певній системі якісних змін
Управління інноваційним розвитком дошкільних навчальних закладів – це система цілеспрямованих впливів на освітній процес, шляхом творчого опрацювання нової інформації, забезпечення зростання якості навчання, виховання і розвитку дітей дошкільного віку.
Інноваційна освітня діяльність дошкільного навчального закладу – це діяльність завдяки якій відбувається розвиток освітнього процесу. Інноваційна компетентність педагога – це система знань, умінь, навичок, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій.
Схожі презентації
Категорії