УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ БІЗНЕСОМ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Додаток №6 (приклад заповнення анкети) 1. Ключові особливості Існуюча Бажана 1 2 3 А. Організація є унікальною за своїми особливостями. Вона виглядає як велика сім’я. Співробітники мають багато спільного. 10 80 Б. Організація є динамічною та підприємницькою. Співробітники готові вириватися вперед та нести ризики. 0 10 В. Організація орієнтована на результат. Основна ціль - виконання роботи. Співробітники суперничають між собою та орієнтовані на досягнення цілей. 40 10 Г. Організація є жорстко контрольованою та структурованою. Формальні процедури в основному керують тим, що роблять співробітники. 50 0 Всього (кожна колонка повинна дорівнювати 100) 100 100
Основна концептуальна установка – це опора на типи мислення, що притаманні менеджерам взагалі, і міжнародним менеджерам зокрема.
ТИПИ МИСЛЕННЯ: РЕФЛЕКСИВНЕ МИСЛЕННЯ – управління власною особистістю АНАЛІТИЧНЕ МИСЛЕННЯ – управління компанією ПРИРОДНЄ МИСЛЕННЯ – управління оточуючим середовищем КОЛЕКТИВНЕ МИСЛЕННЯ - управління відносинами ДІЮЧЕ МИСЛЕННЯ – управління змінами.
Основна педагогічна ціль навчити правильно оцінити власний потенціал та розширити свої можливості в розумовому, аналітичному, колективному, діючому і природному підході до роботи.
Мета: узагальнення теоретичних знань, застосування наявного досвіду та навичок для формування цілісного уявлення про основні напрями та інструменти крос-культурного менеджменту і нарощування на цій основі конкурентоспроможності випускників на етапі обрання чи уточнення ними сфери майбутньої професійної міжнародної управлінської діяльності.
Об’єкти моделювання: Різноманітні організаційні форми ведення міжнародного бізнесу: підприємства (організації), що здійснюють окремі види міжнародної економічної діяльності транснаціональні корпорації професійні асоціації (союзи, спілки)
Об’єкти моделювання: регіональні, галузеві та міжгалузеві регулятивно-управлінські органи органи державного управління (у частині регулювання міжнародної економічної діяльності суб’єктів бізнесу ) міжнародні економічні організації (урядові та неурядові)
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ № п/п Види тренінгових робіт Форми контролю та звітності Максимальна кількість балів 1 Практичне завдання №1 Презентація Звіт про результати досліджень 15 5 2 Практичнезавдання№ 2 Презентація Звіт про результати досліджень 15 5 3 Тренінговезаняття №1 Звіт та тестове опитування 40 4 Тренінговезаняття № 2 Технологічна карта Презентація 15 5 5 6 7 8 9 Премія Оригінальністьвиконання 10 10 Всього 100 (110)
Висновок початок зміни технологій навчання. Велика частина визначених програмою тренінгу технологій крос – культурного менеджменту була апробована на семінарських, практичних заняттях з нормативних дисциплін, що викладаються в розрізі магістерської програми, в наукових роботах аспірантів кафедри. ЦЕ Міжпредметний тренінг
Проблемний етап (1год.) ознайомлення кожної команди з матеріалами тренінгу (індивідуальними результатами досліджень під час переддипломної практики та розробками кафедри, основними літературними джерелами); формулювання основних проблем тренінгу та методів їх розв’язання.
Етапи міжпредметного тренінгу Організаційний 1година Проблемний 1 година Змістовний 6 годин Підсумковий Вступ до міжпредметного тренінгу Самостійна підготовка (обов’язкова література) і Домашні завдання (польові дослідження – звіт про результати дослідження) Тренінгові заняття Міні-лекції (модерація заняття) Презентація завдань (знання, досвід, обмін вміннями) Кейси (знання, досвід) Ділова гра (моделювання крос-культурної переговорної поведінки) Дискусії (обговорення питань, визначених тематикою тренінгу) Підведення підсумків5 Оцінки учасників тренінгу (критерії оцінювання) Тема Блок І Блок ІІ
Практичне завдання № 1 ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ: Проведення опитування працівників компанії за визначеними методиками 1, 2 (додаток 6, 7 ) Обробка матеріалів опитування Формалізація результату Підготовка міні – презентації ( інтерпретація результату)
Практичне завдання № 1 ІНСТУМЕНТИ: (додатки 6,7) Короткі описи методик 1 та 2 Анкета 1. 2 Інструкція щодо обробки анкетування Зразок формалізації результату Вільна форма презентації результатів дослідження
Практичне завдання №2 Заповнення анкети “Корпоративна соціальна відповідальність компанії ” Звіт про соціальну діяльність компанії (за останні три роки)
ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ № 7 ПРОГРАМА Міні – лекція «Культурна різноманітність та її сучасні виміри» Ділова гра «Моделювання крос – культурної переговорної поведінки» Правила гри Домашнє завдання Міні - презентація Моделювання крос – культурної переговорної поведінки Підведення підсумків
ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ № 1 СУТЬ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ : Вивчення звичаїв, традицій та практики ведення бізнесу в конкретних країнах світу ( Мексика, Естонія, США, Бангладеш, Туреччина, Франція, Росія, Японія, Великобританія ). Структура завдання: коротка характеристика країни, національні особливості встановлення контакту з зарубіжним партнером, комунікацій, невербальної поведінки в бізнесі, відношення до статусу, влади, часу і графіків, бізнес – протоколу і етикету, культури та корупції, висновок – визначення моделі крос – культурної поведінки в бізнесі, джерела інформації.
ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ № 1 ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ: Збір та вивчення інформації Структуризація інформації Формалізація результату згідно вимог оформлення Підготовка міні – презентації ( інтерпретація результату)
ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ № 1 ІНСТУМЕНТИ: Лекційні матеріали та інші джерела інформації Міні – лекція «Презентація»
ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ № 1 ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ : Визначена форма результатів дослідження згідно вимог
ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ № 2 « ДІЛОВІ КРОС – КУЛЬТУРНІ ПЕРЕГОВОРИ» ПРОГРАМА Лекція «Міжнародні ділові переговори» Кейс « Як укладаються міжнародні угоди» Підведення підсумків
ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ № 2 СУТЬ ЗАНЯТТЯ : Аналіз та оцінка визначеної ситуації щодо крос – культурних помилок учасників міжнародних ділових переговорів
ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ № 2 ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ: Вивчення та структуризація інформації Заповнення технологічної карти крос – культурних помилок Підготовка міні – презентації ( інтерпретація результату)
ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ № 2 ІНСТУМЕНТИ: Лекційні матеріали та інші джерела інформації Технологічна карта крос – культурних помилок
ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ № 2 ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ : Заповнена на занятті технологічна карта крос – культурних помилок
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА КРОС – КУЛЬТУРНИХ ПОМИЛОК Крос – культурні особливості Америка Основні складові процесу підготовки та проведення міжнародних переговорів Помилки Правильне рішення Крос – культурні особливості Мексика
Основна мета Засвоєння та систематизація звичаїв та традицій міжнародного бізнесу Визначення моделі крос – культурної поведінки на міжнародних переговорах для бізнесменів конкретної країни.
Блок – схема гри Визначення моделі культурних цінностей Стиль переговорів Культура і корупція Комунікації Стиль спілкування Бізнес – протокол, етикет, гендерна політика Модель крос – культурної поведінки на міжнародних переговорів
Основні завдання: Визначити культурні цінності зарубіжного партнера Встановити основні методи комунікацій Виявити стиль переговорів Обрати ефективні комунікації Деталізувати бізнес – протокол, етикет та гендерну політику Уточнити практику неетичної поведінки Узагальнити модель крос – культурної переговорної поведінки зарубіжного партнера
ЕТАП 1 Визначення моделі культурних цінностей 1. ОРІЄНТАЦІЯ КУЛЬТУРИ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ 2. СТАТУС, ІЄРАРХІЯ, ВЛАДА, ПОВАГА 3. ЧАСОВА ОРІЄНТАЦІЯ 4. СТУПІНЬ ЕКСПРЕСИВНОСТІ
КАРТКА ГРАВЦЯ №1 Гра Група - _____ Країна - ________ Прізвище - _________________ Гр. Кр Орієнтація культури ведення бізнесу 1 Статус, ієрархія, влада, повага 2 Часова орієнтація 3 Ступінь експресивності 4 a b c a b c a b c a b c A B C D E F G H
Додаток №2 Характеристика об’єктів переддипломної практики Прізвище, ім’я та по батькові Назва компанії (організації)_________________________________ юридична адреса _______________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________ телефон, факс, e-mail __________________________________________ _____________________________________________________________ Профіль діяльності компанії (організації)_____________________ _____________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________ Статус компанії (організації) на зарубіжних ринках і на ринку України … 1 2
Додаток №5 СТАНДАРТ МІНІ – САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ № 1 ”МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ” ВИПУСКНИКА ПРОГРАМИ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ БІЗНЕСОМ
Додаток №5 (продовження) Міні – презентація в групі Кожний учасник групи проводить свою міні – презентацію тривалістю 3 – 5 хвилин за визначеною формою, яка розкриває його як професіонала і як особистість. Після міні – презентації учасникам надається можливість коротко відповісти на питання інших учасників і викладача.
Додаток №5 (продовження) Формат міні – презентації в групі: Прізвище, ім’я, по – батькові Освіта Професійний і кар’єрний досвід Найбільш значні кар’єрні досягнення Хоббі, захоплення
Додаток №5 (продовження) Обговорення: Які сильні сторони представлених презентацій ви відмітили? Що погіршувало враження від міні – презентацій? Як цьому можна запобігти? Які висновки можна зробити з поданих характеристик кар’єрних досягнень? Які тактичні прийоми донесення інформації допомагають створювати позитивне враження? 1 2
Додаток №6 (продовження) Тип культури Ключові характеристики культури Ключовіособи-вості Організа-ційнелідерство Управління персоналом Об’єдну-ючасутність організації Страте-гічнаспрямо-ваність Крите-ріїуспіху Середнє Існуюча культура Кланова (А) 15% 20% 15% 15% 20% 15% 16,67% Адхокра-тична(Б) 15% 10% 15% 15% 5% 10% 11,67% Ринкова (В) 30% 30% 35% 30% 40% 35% 33,33% Ієрархічна (Г) 40% 40% 35% 40% 35% 40% 38,30% Бажана культура Кланова (А1) 40% 30% 40% 25% 35% 40% 35,00% Адхокра-тична(Б1) 10% 15% 15% 15% 15% 10% 13,33% Ринкова (В1) 30% 30% 30% 30% 30% 30% 30,00% Ієрархічна (Г1) 20% 25% 15% 30% 20% 20% 21,67%
Додаток №8 (продовження) ТЕХНОЛОГІЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ План – перед очима Вступ Використання допоміжних карток з ключовими елементами мовного каркасу презентації Застосування слайдів Використання невербальних комунікацій Питання та відповіді Завершення виступу
Додаток №8 (продовження) МАЙСТЕР – КЛАС ПОБУДОВИ ДІАГРАМ 1. КРАЩЕ ПРОСТІШЕ 2. КРАЩЕ ПОКАЗАТИ БІЛЬШЕ 3. КРАЩЕ ЗРОБИТИ ІНАКШЕ 4. КРАЩЕ ПРОЯВИТИ КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД 1 2 3
Додаток №2Характеристика об’єктів переддипломної практики Прізвище, ім’я та по батькові Назва компанії (організації)_________________________________ юридична адреса ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________телефон, факс, e-mail _______________________________________________________________________________________________________ Профіль діяльності компанії (організації)__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Статус компанії (організації) на зарубіжних ринках і на ринку України …
Додаток №5СТАНДАРТ МІНІ – САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ № 1 ”МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ” ВИПУСКНИКА ПРОГРАМИ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ БІЗНЕСОМ
Додаток №5 (продовження)Міні – презентація в групіКожний учасник групи проводить свою міні – презентацію тривалістю 3 – 5 хвилин за визначеною формою, яка розкриває його як професіонала і як особистість. Після міні – презентації учасникам надається можливість коротко відповісти на питання інших учасників і викладача.
Додаток №5 (продовження)Формат міні – презентації в групі:Прізвище, ім’я, по – батьковіОсвітаПрофесійний і кар’єрний досвідНайбільш значні кар’єрні досягненняХоббі, захоплення
Додаток №5 (продовження)Обговорення:Які сильні сторони представлених презентацій ви відмітили?Що погіршувало враження від міні – презентацій? Як цьому можна запобігти?Які висновки можна зробити з поданих характеристик кар’єрних досягнень?Які тактичні прийоми донесення інформації допомагають створювати позитивне враження?
Додаток №8ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ПРЕЗЕНТАЦІЇЗМІСТ – пошук і систематизація матеріалуОФОРМЛЕННЯ – структурування презентації, вибір графічного матеріалу, верстка слайдівСТИЛЬ ВИСТУПУ – передача аудиторії своїх думок, оцінок і емоцій
Додаток №8 (продовження)ТЕХНОЛОГІЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇПлан – перед очимаВступ Використання допоміжних карток з ключовими елементами мовного каркасу презентаціїЗастосування слайдів Використання невербальних комунікаційПитання та відповідіЗавершення виступу
Додаток №8 (продовження)МАЙСТЕР – КЛАС ПОБУДОВИ ДІАГРАМ1. КРАЩЕ ПРОСТІШЕ2. КРАЩЕ ПОКАЗАТИ БІЛЬШЕ3. КРАЩЕ ЗРОБИТИ ІНАКШЕ4. КРАЩЕ ПРОЯВИТИ КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД
Схожі презентації
Категорії