Шляхи розвитку творчого потенціалу особистості в інноваційному освітньому просторі країни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Шляхи розвитку творчого потенціалу особистості в інноваційному освітньому просторі (з досвіду роботи КЗ«Першозванівська» ЗОШ Ɩ-ƖƖƖ ст)
Мета школи ‒ Завдання Науково- методична ідея створення сприятливих умов для творчого самовдосконалення учнів,виховання високоінтелігентної, активної творчої особистості оновлення змісту освіти різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її здібностей збереження та зміцнення здоров’я вихованців формування життєво і соціально компетентної особистості виховання в школярів бажання та вміння вчитися, потреби і здатності до навчання впродовж усього життя Формування життєвих компетентностей особистості в інноваційному освітньому просторі
Нормативно-правова база розвитку творчої особистості 1.Конвенція про права дитини(ратифікована Постановою Верховної Ради України від 27.02.1991р. №789) 2.Закон України «Про молодіжні та дитячі громадські організації» 3.Закон України «Про фізичну культуру і спорт» 4.Конвенція виховання дітей та молоді у національній системі освіти (затверджена колегією МОН України 28.12.1996р.) 5.Концепція громадянського виховання особистості 6.Концепція військово-патріотичного виховання молоді 7.Концепція формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя в дітей та молоді 8.Концепція родинно-сімейного виховання 9.Наказ МОН України «Про затвердження положення про Всеукраїнський конкурс учнівської творчості» від 29.08.2003р. №585 10.Наказ МОН України «Про систему організації фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів» від 21.07.2003р. №486 11.Наказ МОН України «Про затвердження положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідних робіт та конкурси фахової майстерності» від 20.052003р. №305 12.Методичний лист МОН України «про організацію та проведення свят у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України» 13.Наказ МОН України «Про присвоєння та підтвердження почесних звань «народний художній колектив»і «зразковий художній колектив»» від 29.06.2005р. №385 14. Районна програма «Творча обдарованість Лутугинщини»
Методичний аспект у роботі зі здібними Ɩ. Педагогічна діагностика ƖƖ. Предметний моніторинг ƖƖƖ. Педагогічна просвіта Ɩ٧. Пошук і диференціація здібних дітей ٧. Розробка програм розвитку дитини
Система методичної роботи Провідна науково-методична ідея Педагогічна рада Методична рада Інформаційний модуль Практичний модуль Діагностико-іформаційний центр 1.Періодична преса 2.Довідкова література 3.Консультації 4.Методичні оперативні наради 5.Самоосвіта 6.Педагогічні читання 1.Ділові ігри 2.Дискусії 3.Тренінги 4.Круглі столи 5.Відкриті уроки, «Уроки року» 6.Творчі звіти Узагальнення досвіду роботи вчителів Школа-семінар «Шляхи формування життєвої компетентності особистості» Інтегровані предметні методичні об’єднання
Напрями роботи зі здібними учнями Навчально- пізнавальний Культурно- освітній Фізкультурно- оздоровчий
Навчально-пізнавальний напрям допрофільна освіта факультатив спецкурси профільна освіта предмет за вибором спецкурси «Український мовленнєвий етикет»(8 кл) «Лексика української мови»(7 кл) «Українська фразеологія»(8 кл) «Практикум з правопису української мови»(9 кл) «Російська мова»(10-11 кл) «Українське ділове мовлення»(10 кл) «Фразеологія української літературної мови»(11 кл)
Навчально-пізнавальний напрям олімпіади предметні тижні захист творчих робіт ШНТ «Ерудит» філологічна секція історико-народознавча еколого-краєзнавча художньо-естетична нестандартні уроки гурток «Цікава англійська»
Культурно-освітній напрям Години спілкування Вечори Творчі конкурси КТС Проекти Екскурсії Музей Бойової Слави Музей Хліба
Фізкультурно-оздоровчий напрям Школа сприяння здоров’ю Спортивні змагання Свята Веселі експреси Турпоходи Спортивні секції з волейболу та футболу Клуб «Едельвейс» з традиційного карате
Розвиток творчого потенціалу учнів початкової школи Проект «Творчість» Мета: виховання творчої особистості та сприяння розвитку її здібностей у школі Ɩ ступеня Завдання: Учасники: забезпечення ефективної та результативної співпраці між вчителями та здібними учнями створення умов для розвитку творчих здібностей учнів у школі Ɩ ступеня використання нових методик для розвитку творчого потенціалу здібних вчителі, учні, батьки
Шляхи реалізації проекту «Творчість» МО самоосвіта проекти ПР семінари конкурси атестація нестандартні уроки індивідуалізація і диференціація інноваційні методи й технології спецкурси «Дорога в дивосвіт» «Основи театральної грамоти» «Елементи геометрії» гуртки «Літуратурна вітальня» «Дитяча майстерня» «Клуб «Едельвейс»» олімпіади ШНТ «Ерудит» Ɩ. Удосконалення творчого потенціалу вчителів ƖƖƖ. Співпраця з батьками консультації зустрічі родинні свята ƖƖ. Удосконалення навчально-виховного процесу
Очікувані результати розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів підвищення творчого потенціалу вчителів створення ефективної системи роботи зі здібними учнями у школі Ɩ ступеня
6. Конкурс санпостів квітень 7 4 4 конкурс 7. Змагання з карате-до (клуб «Едельвейс» м.Кіровоград листопад травень 8-10 5,7,10 3 4 призери призери змагання змагання 8. «Ковильовий степ» грудень 9 2 1 конкурс 9. «Моя земля – земля моїх батьків» грудень 9 1 призер конкурс 10. «В об’єктиві – природа Луганщини» січень 9 2 призер конкурс 11. «В об’єктиві натураліста» лютий 7,9 3 1,2,3 конкурс 12. «Малим річкам – нашу турботу» лютий 9 1 призер конференція 13. «Іду з дитинства до Тараса!» березень 7 1 призер конкурс 14. Міжнародний чемпіонат з карате-до м.Вроцлав квітень 10 1 призер змагання 15. «Юнацький водний приз - 2011» 9 1 призер конкурс
Рейтинг КЗ «Першозванівська ЗОШ Ɩ-ƖƖƖ ст» Районні олімпіади Участь в районних, обласних, всеукраїнських конкурсах
Схожі презентації
Категорії